Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön
Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.
Kommentit (2882)
Surullisinta tässä on, että mitä ne "kunnon" miehet tekee, jotka ei lääpi. Ei yhtään mitään.
Luulisi olevan pokkaa komentaa, että jätä se nainen rauhaan. Mutta ei.
Joku naisia puoltava kommentti kun tännekin tuli, niin toiset miehet haukkuivat kommentin esittäjän täysin.
Eli ne "kunnon" miehetkin luultavavasti vain ihailee, että onpa kova tyyppi, kyllä minäkin vähän kähmin, jahka vielä pari ryyppyä otan.
pitää muistaa että tässäkin jutussa 95% on täyttä sepitettä ja mielikuvituksen tuotetta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helsingissä tanssilattialla haisee pieru? Oletteko urpot cityjuntit keksineet jonkun uuden pierutanssin? Tanssitteko kenties riPASKAA?
Tais sinulta karata, koska olit siellä ja toit hajun tullessasi.
Sori vaan helsinkiläisjuntti mutta minä en siihen teidän sikalaanne ole poikennut vuosikausiin enkä vapaaehtoisesti poikkea jatkossakaan. Kamala paikka.
Paree onkin, koskapa paskanhajusi kulkee mukanasi joka paikkaan.
Sinusta tulee mieleen kansanedustaja Vornanen. Häntäkin pelottaa Helsingin huvipaikoissa niin paljon, että ase taskussa kuljeksii. Ja oletettavasti myös pelkokakka pöksyissä.
Jokaisen miehen kuva nettiin joka häntä kähmi.
Ketjussa riehuva maalaispersu taisi olla yksi toimittajaa käpälöineistä seksuaalirikollisista.
Onko tämä tosiaan joku uutinen?
Kun kävin nuorena baareissa niin kyllä miehiltä sai huomioo ja toiset naiset repi kateellisena kenkiä mun jaloista(!?) Se oli aikaa se. Keikoilla ja jopa bussipysäkillä kourittiin, mutta kun katsoin tuimasti niin kyllä se loppui siihen.
Mikään ei ole muuttunut, paitsi että itse olen nyt nelikymppinen eikä kyllä ketään enää kiinnosta. En tosin myöskään enää käy baareissa. Kyllä tuo toimittajakin saa 10 vuoden päästä olla rauhassa.
Nämä taitaa olla näitä kesäjuttuja, kun ei muuta keksitä niin vedetään punainen mekko päälle ja yöelämään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
odotan innolla seuraavaa juttua:
"Kävelin kadulla alasti ja miehet katsoivat minua!"
Yritätkö normalisoida häirintää? Ei miehillä tuollaiseen mitään oikeutta ole. Ei nosteta käsiä pystyyn toteamalla, että näin se nyt vaan on. Pojat ovat poikia toteamukset on syytä jättää historiaan. Kyllä naisen tulee saada mennä baariin ja olla asiakkaana rauhassa.
sekä jatko-osa:
"Makasin kadulla alasti torttu levällään ja miehet katsoivat minua!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei tehnyt juttua hesan monikulttuurisista takseista ja kohtelustaan niissä keskellä yötä
ai niin, liian suuri raiskausvaara
Ei pidä käyttää takseja ollenkaan jos kokee ne uhaksi.
eikä mennä baariin puolialasti jos ei pidä huomiosta
Ehkei miesten pidä liikkua ulkosalla ilman vartijaa, joka estää niitä koskemasta kaikkeen.
Tämä. Holhouksen alle. Alkoholia vois myös olla myymättä miehille, niin rikokset vähenisivät. Ja jos mies on humalassa julkisella paikalla, siitä voisi sakottaa.
Tällaisista kommenteista palstanaiset eivät näytä pöyristyvän, vaikka ketjussa jo useampi pöyristyjätäti on ollutkin. Päinvastoin, naiset peukuttavat villisti näitä miesten oikeuksien rajoittamista ehdottavia viestejä. Kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On taas turha sensaatiohakuinen uutisjutun tynkä.
Tuskin tuo toimittaja itsekään uskoo että mikään muuttuu tuolla jutulla joten miksi se on kirjoitettu? Leimaamaan miehiä, toki varmuuden vuoksi kaikkia miehiä eikä vaan näitä kännisiä söhlääjiä.
Metsässähän tavataan mieluummin karhu kuin satunnainen mies ja miten se tarina nyt taas menikään.
Tämä on tätä feminististä vihapropagandaa, feminismi on täysin vastakkainasettelua ajavien uusmarxistien hallussa.
Olisit voinut tuomita noiden miesten käytöksen, sen sijaan tuomitset naiset. Feminismin tarve tuli taas todistettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi helsingissä tanssilattialla haisee pieru? Oletteko urpot cityjuntit keksineet jonkun uuden pierutanssin? Tanssitteko kenties riPASKAA?
Sori vaan helsinkiläisjuntti mutta minä en siihen teidän sikalaanne ole poikennut vuosikausiin enkä vapaaehtoisesti poikkea jatkossakaan. Kamala paikka.
Sinusta tulee mieleen kansanedustaja Vornanen. Häntäkin pelottaa Helsingin huvipaikoissa niin paljon, että ase taskussa kuljeksii. Ja oletettavasti myös pelkokakka pöksyissä.
No eikö siihen pelkoon ole syytäkin tuon teidän helsinkiläisen naistoimittajanne jutun perusteella? Teidän yökerhonne tuntuvat suorastaan lainsuojattomien kokoontumispaikoilta.
Vierailija kirjoitti:
Surullisinta tässä on, että mitä ne "kunnon" miehet tekee, jotka ei lääpi. Ei yhtään mitään.
Luulisi olevan pokkaa komentaa, että jätä se nainen rauhaan. Mutta ei.
Joku naisia puoltava kommentti kun tännekin tuli, niin toiset miehet haukkuivat kommentin esittäjän täysin.
Eli ne "kunnon" miehetkin luultavavasti vain ihailee, että onpa kova tyyppi, kyllä minäkin vähän kähmin, jahka vielä pari ryyppyä otan.
Minä täältä kotisohvalta niitä komentelen, mutta ei ne vaan usko.
En käy yöelämässä koskaan, varsinkaan baareissa. Ovat masentavia paikkoja juopuneine miehineen ja naisineen.
Muka hauskaa, kemiallista sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kumma, miten aina tällaisia juttuja julkaistaessa suututaan niille ahdistelluille. Miksette suutu niille lääppijöille? He pilaavat muidenkin miesten maineen.
Ei kukaan muu voi pilata mainettani kuin minä itse. En reagoi tunteella asioihin, jotka eivät kosketa minua, kuten vaikka naisten väitetyt ahdistelukokemukset.
Oletpa naiivi. Esim. suomalaisen valkoisen miehen maine tuhottiin jo kauan sitten esi-isien aikaan muissa maissa kun etnisesti ei-suomalaiset vangitsi maissaan maamiehiään myytäväksi orjiksi ja toiset etniset ei suomalaiset kauppasi niitä ison meren taakse jonnekin muualle kuin suomeen puuvillapelloille töihin orjiksi.
Näistä kommenteista näkee, että juttu ei todellakaan ollut turha.
Niin kauan kun naiset eivät voi rauhassa kulkea missä asussa haluavat, näyttää juuri sille kuin näyttävät jne tällaiset jutut eivät ole turhia.
Hyvä että asiaa otetaan esille. Enemmän asiaan puuttumista tarvitaan!
Olisin toivonut jutussa esimerkkiä siitä, miten portsarit tai baarimikot toimivat, kun heille ilmiantaa tällaisen ahdistelijan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua lapsiparkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksei tehnyt juttua hesan monikulttuurisista takseista ja kohtelustaan niissä keskellä yötä
ai niin, liian suuri raiskausvaara
Ei pidä käyttää takseja ollenkaan jos kokee ne uhaksi.
eikä mennä baariin puolialasti jos ei pidä huomiosta
Ehkei miesten pidä liikkua ulkosalla ilman vartijaa, joka estää niitä koskemasta kaikkeen.
Tämä. Holhouksen alle. Alkoholia vois myös olla myymättä miehille, niin rikokset vähenisivät. Ja jos mies on humalassa julkisella paikalla, siitä voisi sakottaa.
Tällaisista kommenteista palstanaiset eivät näytä pöyristyvän, vaikka ketjussa
Mitä pitää sitten kommentoida, jos miehet itse kertovat, etteivät mahda itselleen mitään? Ei ole mikään salaisuus, että sekä poliisin että vankeinhoidon kulut romahtaisivat, jos miehet rötöstelisivät yhtä paljon kuin naiset. Turhaakin turhempaa rahanmenoa, johon nyt vaan ei ole enää rahaa!
Menin ihan vaan mustissa läpinäkyvissä sukkiksissa ja läpinäkyvässä sadetakissa raflaan ja kävelin ne päällä kadulla ja äijät siellä alko heti ehdottelemaan inhottavasti....
Miehet on ihan sikoja !
Vierailija kirjoitti:
Kuten näistäkin kommenteteista näkee, miehiä ei kiinnosta muu kuin niiden oma ego, omat halut ja oma muna. Naisten rajoilla, tunteilla tai haluilla ei oo tippaakaan väliä.
Mikäpä tähän auttais? Julkinen häpäisy parhaiten, koska vain jos joku osuu omaan egoon (tai haluihin tai munaan) niin tuntuu missään ja ohjaa käytöstä.
Feminismi
Olen mies ja en käy koskaan näissä yökerhoissa juuri sen takia, etten jaksa känniääliöitä, en miehiä, en naisia. Toimittaja voisi kokeilla, miten käy, jos hän pukeutuisi samanlaisiin vaatteisiin paikassa, jossa kaikki ovat vesiselviä, eikä känniääliöitä ole lähellä. Ehdotan testikohteeksi esimerkiksi Suviseuroja, Herättäjäuhlia tai Lähetysjuhlia.
Muuten vaan teki mieli mainita tämän jutun yhteydessä persut.