Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanon ei ja älä koske, mutta se ei mene perille Nuori naistoimittaja lähti punaisessa mekossa yksin Helsingin yöhön

Vierailija
18.07.2024 |

Sekä minuun että valokuvaaja Valliin koskettiin vähän väliä, usein vielä kieltojen jälkeenkin, yhteensä ainakin parikymmentä kertaa. Ensimmäinen ei tai älä koske meni perille vain harvoin. Kun se lopulta meni, jotkut miehet suuttuivat.

https://www.hs.fi/pkseutu/art-2000010511203.html

Kommentit (2882)

Vierailija
281/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yökerhot ovat sellaisia paikkoja, joihin tullaan etsimään enimmäkseen panoseuraa.

Kun siihen lisätään vielä alkoholin vaikutukset, niin meno on valitettavasti toimittajan kuvailemaa.

Vai meneekö joku yökerhoon koska on niin kiva tanssia tai siellä on mukavaa ohjelmaa? 

Jos menee tuollaiseen paikkaan, niin on syytä tiedostaa mitä kamalaa siellä voi tapahtua ja yrittää olla järkyttymättä 

itsestäänselvyydestä.

Naiset menee yökerhoihin tanssimaan. Tanssittavaa musiikkia ei soiteta muissa paikoissa. Sinun ratkaisusi varmasti on että naiset tanssii yksin kotona, mieluiten peittävissä vaatteissa.

Eli jos haluat olla yksin, puhumatta kenellekään ja tanssia, niin menet viikonloppuyönä yökerhoon tätä varten? Just joo. Et ole koskaan kuullut vaikka tanssitunneista?

Vierailija
282/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen menee yksin baariin niin olettaisin että hakee seuraa. Naisista tai miehistä. Sama pätee miehiin. 

Kyllä mä oon mennyt yksin baariin monestikin ihan vaan välttääkseni hotellikuoleman työmatkoilla. En ole mennyt seuranhaku mielessä. Aina tosin jotain juttuseuraa on ollut tarjolla, jos on itse halunnut.

M42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummotunneli. 

Naiset hakee kevyesti seuraa nuorista miehistä tarkoituksella.  Ilman omantunnontuskia.

Vierailija
284/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Espoolaista miehiä?

Vierailija
285/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin aikoinaan baareissa käymisen siksi, että huomasin niiden kähmiöiden ja lääppijöiden lähtevän baarista naisen kanssa pois. Itse kunnollisena miehenä, jos yritti naisen kanssa jutella jostain muusta kuin panemisesta, niin äkkiä huomasi naisen häipyvän muualle ja kiinnostuvan näistä kähmijöistä enemmän. Ikinä en lähtenyt nainen kainalossa baarista pois.

Baari nyt vaan on tuollainen maailma. Ei sovi mulle.

M48

Minä lähdin kerran ravintolasta miehen kanssa. Mies ei ollut koskenutkaan minuun koko illan aikana. Lähdimme ajelulle ja kävimme auki olevassa huoltsikassa kahvilla. Juttelimme paljon ja sitten hän ajoi minut nätisti kotiin. Seuraavana aamuna hän soitti. Täydellisen hyvää käytöstä. Monen miehen mielestä ehkä täysin turha ilta, kun seksiä ei tullut. Toisaalta noin saa itselleen pitkäaikaisen tyttöystävän, jos haluaa.

Vierailija
286/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullisinta tässä on, että mitä ne "kunnon" miehet tekee, jotka ei lääpi. Ei yhtään mitään.

Luulisi olevan pokkaa komentaa, että jätä se nainen rauhaan. Mutta ei.

Joku naisia puoltava kommentti kun tännekin tuli, niin toiset miehet haukkuivat kommentin esittäjän täysin.

Eli ne "kunnon" miehetkin luultavavasti vain ihailee, että onpa kova tyyppi, kyllä minäkin vähän kähmin, jahka vielä pari ryyppyä otan.

Mene itse komentelemaan tyyppiä joka ei välitä pätkääkään säännöistä, fyysisestä koskemattomuudesta tai muistakaan rajoista!

Tajuatko mitä siitä seuraa miehelle?  Sinä käsket sivullista menemään hakattavaksi!

Sekään ei nykyään yllättäisi että naisoletettu saisi tuossa kohtaa raivarin holhoamisesta ja hyvepisteiden kalastelusta. Että parempi vaan pysyä kaukana ja kääntää katsekin toisaalle.

Ikävä sanoa näin mutta tähän on tultu. 

Vierailija
287/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatko osana jutulle toimii myös 

Kävelin kalliossa kadulla m6na pystyssä ja jaikki nauroivat

Aivan yhtä tasokasta journalismia kuin tuo puna mekossa huomion kerjääminen

Vierailija
288/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa siirtyä vain eteenpäin, jos ensimmäinen nainen sanoo ei. Turha tuhlata energiaa sellaiseen, joka käyttäytyy torjuvasti. Isossa yökerhossa riittää kyllä estottomiakin naisia.

Vierailija
289/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tosi tekaistulta tarinalta. Minun tai kavereiden tyttöystäviin ei olla koskettu kertaakaan yhtä lukuun ottamatta joka puristi kaverin tyttöystävän persettä ohi kävellessään alhaisen tason baarissa ja olen kummiskin jo yli 30. Ollaan oltu ties kuin monet kerrat liikenteessä yössä ja naisilla monesti kauniit puvut/mekot. Vaikuttaa vain että toimittaja on feministi ja yllyttää mies vihaa muille feministeille.

Vierailija
290/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin miehenä huomaa kyllä että luuseri "miehet" on nii voimaantuneita ja uhriutuvat tästäki jutusta. Ei on ei ja siitä vielä suututaan, mitä Helve tin munattomia nyky miehet on. 

Haistapa sinä ritari valkoisella ratsullasi paska, et saa pillua feministejä myötäilemällä.

Tiedoksesi ne feministit joiden harhaisia aatteita niin kovasti puolustat eivät pidä sinua edes ihmisenä.

Olipas siinä oikein älykkään miehen vastaus hah hah. Olet varmaan juuri ja juuri läpäissyt pakolliset koulut eli sen perusasteen. Naisviha oikein huokuu puheistasi eli voisi myös päätellä ettet ole kovinkaan suosittu naisten keskuudessa. Toisin kuin tämä mies jolla on aivoissa muutakin kuin pelkkää törkyä. Minä naisena en vilkaisikaan kaltaisiisi koska sen huomaa aika pian onko mies tyhmä vai fiksumpi eli ne käytöstavat sen näyttää. Tyhmien miesten kanssa voi odottaa pelkkiä hankaluuksia. 

Vierailija
291/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen olisi ollut kokemus seksuaalivähemmistöjen yökerhossa? Olisiko siellä ollut ahdistelua? Vai onko se asia, josta ei saa kirjoittaa? 

Vai onko tuolla enemmänkin toive tulla salaa kosketelluksi mistä suunnasta hyvänsä?

Sairasta aikaa elämme kun näitä molempia ääripäitä tyrkytetään vuoronperään jaBsukupuolia ei ole ja miehet on naisia ja naiset miehiä ja himo on ihanaa ja perusoikeus ja ja ja..mutta ahdistelu, se on valttikortti jonka voi kiskaista aina halutessaan esiin. Hyvin menee tällä tyylillä!

Olen heteromies, käynyt homobaarissa.

Kukaan ei kimppuun käynyt, rohkeasti tultiin jutulle mikä oli kiva.

Yksi mikä ärsytti, oli monen miehen tapa kääntää keskustelu heti tervehdyksen jälkeen seksiin. Ymmärrän toki että kiima on kova, mutta en lämpene seuraavan tyylisistä keskusteluista.

Moi!

Moikkamoi!

Mitä mieltä olet, tykkääks suorasta vai käytöstä gigulista?

Ööö tota

Mun suosikki on oikeen käyrä, se kutkuttaa ihanasti jajaja...

Kiva, kiitos hei.  

Vierailija
292/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pelkästään naiset, jotka häirintää kohtaa. Nuorena tai nuorekkaana komeana miehenä uimahallissa on ukkoja tulee jonona perässä viereiseen suihkuun, saunaan pukkariin, vessaan jne. Ja tuijottaa kullia herkeämättä. On myös kehuttu varustusta, mikä ei toki ole loukkaavaa, mutta lähestymisyritykset tai koskemisyrotykset on.

Osalla ei vaan ole mitään käytöstapoja ja ymmärrystä toisten kunnioittamisesta.

Vierailija
293/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun miehet ei ilmeisesti halua naisia myöskään baareihin. Täällä valitetaan päivät läpeensä kun joissain tindereissä ei ole naisia, ja te haluatte laajentaa sen myös live-elämään?

Ei halutakaan. Baariin mennään turisemaan ja ryyppäämään, humalaiset toimittajanaiset ovat vaan häiriöksi. Ja ei, minä en edelleenkään tiedä kuka sinä olet. Katso se ajokortistasi tai kysy omalta isältäsi, jos siis tiedät, että kuka hän on.

Toimittaja oli selvinpäin, kuten kuvaajakin. Kumpikaan ei lähestynyt yhtäkään miestä, he vain sijaitsivat ravintoloissa, joissa oli myös miehiä asiakkaina. 

MITEN he olisivat olleet sinulle häiriöksi?

Vierailija
294/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monestikin etsinyt ja saanut seksiseuraa mutta kähmivät miehet eivät ole niitä jotka mukaan ovat lähteneet. Ovat vain inhottavia. Pahin tapaus yritti tunkea väkisin naisten vessaan perässä ja houhotti että mennään pikaisille. Joo ei menty. 

Vierailija
295/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mennä baariin istumaan yksin jos voi olla kotona yksin?

Nyt en ymmärrä. 

Vierailija
296/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lopetin aikoinaan baareissa käymisen siksi, että huomasin niiden kähmiöiden ja lääppijöiden lähtevän baarista naisen kanssa pois. Itse kunnollisena miehenä, jos yritti naisen kanssa jutella jostain muusta kuin panemisesta, niin äkkiä huomasi naisen häipyvän muualle ja kiinnostuvan näistä kähmijöistä enemmän. Ikinä en lähtenyt nainen kainalossa baarista pois.

Baari nyt vaan on tuollainen maailma. Ei sovi mulle.

M48

Minä lähdin kerran ravintolasta miehen kanssa. Mies ei ollut koskenutkaan minuun koko illan aikana. Lähdimme ajelulle ja kävimme auki olevassa huoltsikassa kahvilla. Juttelimme paljon ja sitten hän ajoi minut nätisti kotiin. Seuraavana aamuna hän soitti. Täydellisen hyvää käytöstä. Monen miehen mielestä ehkä täysin turha ilta, kun seksiä ei tullut. Toisaalta noin saa itselleen pitkäaikaisen tyttöystävän, jos haluaa.

Bullshit...   never happened 

Vierailija
297/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa 300 miestä illan aikana, 3 tai 4 ahdistelee jurrissa. 99,9% miehistä ei ahdistele, toki heitä ei missään nimessä mainita sanallakaan.

M44

Vierailija
298/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä tosi tekaistulta tarinalta. Minun tai kavereiden tyttöystäviin ei olla koskettu kertaakaan yhtä lukuun ottamatta joka puristi kaverin tyttöystävän persettä ohi kävellessään alhaisen tason baarissa ja olen kummiskin jo yli 30. Ollaan oltu ties kuin monet kerrat liikenteessä yössä ja naisilla monesti kauniit puvut/mekot. Vaikuttaa vain että toimittaja on feministi ja yllyttää mies vihaa muille feministeille.

Vaikuttaa vain, että sinä olet mies. 

Vierailija
299/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja lisään vielä että enemmän on sattunut niitä kun vanhat mummot tulevat koskettelemaan minua tai kavereita mutta miksei niistä koskaan kirjoitella?

Vierailija
300/2882 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummotunneli. 

Naiset hakee kevyesti seuraa nuorista miehistä tarkoituksella.  Ilman omantunnontuskia.

No sehän sen paikan tarkoitus onkin. Vapaaehtoisesti nuoret miehet sinne saaliiksi asettautuu. Mikä on siis ongelma? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme