Miten ja milloin olette huomanneet lastenne pph:ta esim. pienin lahjoin?? Onko kukaan vienyt hoidon alkamisen" kunniaksi" mitaan?
Kyselen nyt vaan..Lapsi aloitti hoitopaikassa ja jäi sellainen fiilis, että olis sille tädille voinut ehkä viedä jotain kivaa....??
Kommentit (4)
mutta esim jouluna tehtiin tytön hoitajille (ryhmis jossa 3 hoitajaa) jokaiselle isot possupiparit joihin kirjoitettiin jokaisen oma nimi ja sitten paketoitiin kivasti sellofaaniin. =) olisi aika paljon mennyt rahaa, jos jokaiselle olisi lahjan ostanut + siihen esikoisen eskariope sekä kouluavustaja...
Mä vien päiväkotiin kahvileipää (itseleivottua ja ostettua) silloin tällöin. Kyllä se itse kutakin piristää jos joskus jotain saa. Mutta jos pph on itse kova leipomaan, saaattaa leivonnaiset olla turhia. Kukkia ei kukaan nainen kaiketi voi saada liikaa ;)
Joululomalle ja kesälomalle jäädessä olen vienyt ja lisäksi kun hoitaja täytti tasavuosia. Ehkä muutenkin voisi synttärilahjan viedä.
Vein suklaarasian jouluksi. Keväällä kun hoito päättyy niin vien kukkia tai jonkin pienen koriste-esineen.