Miksi helsinkiläiset sotkee kuin siat
Taas on puistot täynnä ryönää kun älyköt olleet juhlimassa.
Kommentit (61)
Ehkäpä sotkijat on junantuomia maalaisia?
Parempi porukka juhlii noin, huonommat ehtii kyllä siivoamaan
Stadilaiset eivät sotke omaa pihaansa.
Kyllä nuo sotkijat ovat ihan muualta tulleita, kulkeehan ne junat ja dösät.
Siitä samasta syystä miksi juoksevat rullaportaissa, vaikka seuraava metro tulee sekunnin päästä. He ovat erinomaisia ihmisiä.
Eikö ne oo olevinaan näitä vihreitä, vähän parempia ihmisiä ja kovaäänisiä luonnonsuojelijoita? Mites se käytäntö?
Parempi väki valittaa vaan veroista ja palvelujen puutteesta. Kuinkahan paljon menee niitä verovaroja jälkien siivoukseen? Onneksi en asu Helsingissä.
Itse asiassa siat ovat siistejä eläimiä.
Näkyykö siellä eilisen juhlijoita siivoamassa? Pitäis olla ainakin tuhansia ihmisiä paikalla niin kuin eilenkin.
Miten vuonna 2023 joku voi vielä heittää roskia luontoon? Tällainen maalaisjuntti ei voi käsittää.
Hesalaiset persujuntit olleet vappubileissä.
Näin helsinkiläisenä en ymmärrä sitä sotkemista minäkään. Ikää on jo yli 40v ja vielä en ole roskia luontoon heittänyt.
No minä nyt en taida ymmärtää paljon muutakaan. Ihmettelin jo sitä, kun luin, että puistossa on ollut 5000 "juhlijaa". Minulle juhlat ovat jotain muuta, kuin seisoa tai istua kylmässä maassa puistossa kännipäissään ja palella jäätävässä säässä.
Työttömät työkokeiluun keräämään roskia!
Kysymyksen esittäjän kannattaa muistaa, että kyse on maan pääkaupungista, jossa on pikkuisen enemmän väkeä kuin siellä, missä itse loisit
Vierailija kirjoitti:
Työttömät työkokeiluun keräämään roskia!
Katsotaan keiden puhelimet oli paikalla. Lähetetään viesti siivoamaan tai maksaa sakot roskaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Kysymyksen esittäjän kannattaa muistaa, että kyse on maan pääkaupungista, jossa on pikkuisen enemmän väkeä kuin siellä, missä itse loisit
Ai täällä pääkaupungissa tehdään mitä? Mietin kun muualla loisitaan. Onpa sinulla pieni mieli, mene helvettiin minun kotikaupungistani, sinä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Junantuoma idiootti 🏻isottelee. Säälittävää!
Se on sitä parempaa roskaamista.