Onko sinulla ketään inhokki laulajaa,että joudut sulkemaan radion,kun et kestä kuunnella?
Mulla Bee ykkös inhokki,Irina hyvänä kakkosena. Kaija K. kolmantena.
Kommentit (380)
Vierailija kirjoitti:
Jukka Poika
Tämä!
Adele. Kuinka voi olla noin karmea laulutyyli ja ääni. Oikein pahaa tekee.
Ei sulkea tartte Maarit Hurmerintaa, mutta ihmetellyt olen vuosien mittaan hänen teennäistä ja kamalaa lausumistaan lauluissa. Pianossa menee.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa soitetut populäärit.
Sinällään ärsyttäviä, mutta kysyttiin laulajaa. Liikaa soitetulla laulajalla voi olla tuntemattomampia kappaleita joita voi kuunnellla.
Laulajista ei sinänsä ketään mielessä mutta kappaleissa on! "Mulla yksi pyyntö ois, älä vie lapsuuttani pois..." En ikinä, ikinä ole siitä tykännyt. Eikä ole mitään omakohtaisia lapsuudentraumoja..
Tarja Turunen - ääni tunkee veitsen tavoin pääkoppaan, ja sitä en halua.
Celine Dion, Arppa, Vesa-Matti Loiri.
En ole kuunnellut radiota ja katsonut lineaari-tv:tä 20 vuoteen. En tiedä nykyjulkkiksista/muusikoista ketään eikä ole haitannut.
Jenni Vartiaisen nariseva valitus ja voivoi kun on synkkää ja syvää elämä ääni
Ei laulajaa vaan musiikkigenreä: humppa, räppi, suomipop, nova, iskelmä yms.
Vesala ja Sanni. En tiedä mikä niissä mättää. Sanat on usein niin ennalta-arvattavat ja tylsät, aiheet myös.
Amadeus ja Meiju Suvas.
Amadeuksen yli-imelä mustalaisen ääntämyksellä laulaminen ja Meijun äänen värisyttäminen.
En oikeasti pysty kuuntelemaan.
Kyllä ongelma on aivan muualla, jos jonkun artistin takia sulkemaan radion.
Ihmisen ei tarvitse tykästä kaikesta musiikista tai muista asioita, mutta kyllä kaikkien asioiden ja ihmisten kanssa pitää tulla toimeen, ellei ne ole vaaraksi itselleen tai muille.
Mitä ap. tekisit, jos Been kanssa joutuisit samaan tilaan? Tai samaan työpaikkaan ja työkaveriksi?
Kaikki nykyajan suomiräppärit.
Biisit on yninää ja muminaa joka lausutaan silleen ku oltais viikonloppu vedetty rauhoittavia pää täyteen.
Joo, jäbä se blämmää, aa skibidi heitteri skämmää bigibigi kuus kertaa bängbäng juokset ku Usain, mä vaan blämmään ja hugabugidi posse 4 Eva jea waitti jea...
Joo, Kirka!