Paljonko maksaisitte kullatusta hampurilaisesta?
Teen itse sellaisia tarvittaessa, täytteeksi saa esim Angus härkää, Wagyu härkää, tryffeleitä, kaviaaria, luuydintä ja viiriäisen munia. Tarjoillaan tarvittaessa loistoluokan shamppanjan tai konjakin kera.
Voin kullat myös perushamppareita.
Kommentit (29)
Mitä helvettiä mä sillä tekisin? Turhaa hifistelyä taas! Nälkäiselle kelpaa normaali kerroshampurilainen ihan hyvin, ettei iske nälkä-raivari.
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä mä sillä tekisin? Turhaa hifistelyä taas! Nälkäiselle kelpaa normaali kerroshampurilainen ihan hyvin, ettei iske nälkä-raivari.
Tässä on tarkoitus tarjota arkeen luxusta silloin tällöin aivan tavallisille ihmisille.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on tarkoitus tarjota arkeen luxusta silloin tällöin aivan tavallisille ihmisille.
-ap
Sana "tarjota" tarkoittaa jonkun asian antamista ilman vastiketta, eli tässä tapauksessa rahaa. Jos haluat tarjota jotain, miksi kyselet, mitä olisimme valmiita maksamaan?
Jos taas myyt jotain, niin aseta sille hinta, ja mahdollinen ostaja sitten päättää ostaako vai ei.
Taidat yrittää leikkiä jotain Mr. Beastia, muttei ihan rahkeet riitä. Nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ap
Tarviiko tavikset, jotka ovat nälkä-raivarin partaalla, kullitettuja hamppareita? Ei sitten ollut muuta mättöä tarjolla? Ohi!
-2
Hinnat olisivat n. 30-800 € per purilainen. Kaikki tarjotaan uskomattomaan luxus tyyliin. Toki voin kullata myös mäkkärin hampurilaisen hintaan 15-50€ riippuen siitä, kuinka paljon kultaa haluatte syödä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apTarviiko tavikset, jotka ovat nälkä-raivarin partaalla, kullitettuja hamppareita? Ei sitten ollut muuta mättöä tarjolla? Ohi!
-2
Nälkäraivoon voi vetää sen mäkkärin tai hän hampparin tottakai. Ja kannattaa tarkistaa verensokeriarvot, koska nälkäraivo kertoo yleensä alkavasta diabeteksesta tai siitä, että menkat on tulossa. Sitten kun on normaali ja hyvä olo, ja haluaa sitä arjen luksusta, on tilanne taas toinen, vai mitä? 😊
-ap
Vierailija kirjoitti:
en 10e enempää
Ok. Saat tuolla hinnalla yhden lehtikulta lehden minulta, jonka voit syödä. Ilman hampurilaista. Jään itse hieman voitolle siitä vielä.
Vierailija kirjoitti:
Hinnat olisivat n. 30-800 € per purilainen. Kaikki tarjotaan uskomattomaan luxus tyyliin. Toki voin kullata myös mäkkärin hampurilaisen hintaan 15-50€ riippuen siitä, kuinka paljon kultaa haluatte syödä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-apTarviiko tavikset, jotka ovat nälkä-raivarin partaalla, kullitettuja hamppareita? Ei sitten ollut muuta mättöä tarjolla? Ohi!
-2
Nälkäraivoon voi vetää sen mäkkärin tai hän hampparin tottakai. Ja kannattaa tarkistaa verensokeriarvot, koska nälkäraivo kertoo yleensä alkavasta diabeteksesta tai siitä, että menkat on tulossa. Sitten kun on normaali ja hyvä olo, ja haluaa sitä arjen luksusta, on tilanne taas toinen, vai mitä? 😊
-ap
Huihai! Se normaali kerroshampurilainen ON taviksille arjen luksusta. Ei siihen mitään kullituksia tarvita. Tämä sun tarjous taitaa olla vaan huijaribisnes? En mene tähän vedätykseen. Ei kiitos!
-2
pääminesteri sanna oli hyvin tuohtunut kun aamu palat hänen perheelleen mukaan lukien lepakko mummot yläkerrassa. tulivat maksullisiksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-2
-apHuihai! Se normaali kerroshampurilainen ON taviksille arjen luksusta. Ei siihen mitään kullituksia tarvita. Tämä sun tarjous taitaa olla vaan huijaribisnes? En mene tähän vedätykseen. Ei kiitos!
-2
Kuinka köyhiä te olette, jos normaali kerroshamppari on teille luxusta 😂
-ap
todennäköisesti kultaus ei paranna hamburilaisen makua, joten turha maksaa ylimääräistä. toki jos kultaus tulee kaupan päälle, niin voin ottaa.
Vierailija kirjoitti:
todennäköisesti kultaus ei paranna hamburilaisen makua, joten turha maksaa ylimääräistä. toki jos kultaus tulee kaupan päälle, niin voin ottaa.
No ei se paranna, koska se ei maistu miltään, eikä elimistö reagoi siihen mitenkään. Mutta onhan se sentään hienon näköistä, eikä sellaista saa mistä tahansa.
Ei se hampurilaisen väri luksusta tee
Kultasuihketta saa joka marketista
dr. Oatkerilla tms on kultasuihkepullo
Eihän tossa listalla ole mitään syötäväksi kelpaavaa jos pelkkiä raatoja tarjotaan väliin.
Shampanja ja konjakki kuulostaa myös täysin yhteensopimattomilta makupareilta hampurilainen seuraksi.
Tuo jos mikä on tyhjänpäiväistä tuhlaamista