Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämällä ei ole mitään tarkoitusta

Vierailija
17.07.2024 |

Mitäs ajattelette siitä?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksettomuus juuri tekee elämästä mielenkiintoista. Sattuma voi antaa mitä tahansa suuntia elämälle.

Vierailija
22/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoituksesi on lisääntyä ja antaa tulevien sukupolvien kokea tämä taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos elämällä ei ole tarkoitusta, niin on vain jäänyt oma intohimon kohde löytymättä. Mieti mitä haluat tehdä ja sitten tee kaikkesi saavuttaaksesi se. Jos et halua mitään niin sitähän on sitten parempi poistua luonnonvaroja kuluttamasta.

Vierailija
24/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarkoitusta, ei, mutta omalle elämälleen voi hakea eri tavoin merkityksellisyyttä.

Vierailija
25/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Parasta vain yrittää tehdä elämässä niitä asioita, joista nauttii. Aika kuluu kivemmin ennen väistämätöntä.

Tämä. Tosin itse en saa edes itselleni mieluisista asioista enää nautintoa tai iloa.

Ei jaksa enää neljääkymmentä vuotta toistella näitä samoja juttuja ja matkustelua, syömisiä, harrastuksia jne.

Vuoden pari ehkä jaksan vielä, sitten yliannostus tai rekan keula kutsuu. Ei siksi että olisin varsinaisesti masentunut, vaan kun ei enää tunnu mielekkäältä toistaa botin lailla tekoja päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.

Niille jotka vielä iloa kokevat elämästä, olen onnellinen puolestanne.

Älä mene rekan keulaan, koska pilaat siinä myös asiaan täysin sivullisen elämän myös. Ota mielummin se yliannostus.

Vierailija
26/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on laiffii 

Vierailija
27/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko Jeesukseen, niin pelastut parempaan paikkaan, kuin tämä elämä. Se on elämäsi tarkoitus. Muuten se on tyhjää ja merkityksetöntä elämää loppuun asti. 

Komppaan. Avaamalla sydämensä Jeesukselle siirrymme sisäisesti Jumalan valtakuntaan. Saada oppia tuntemaan Jumalaa ja hänen rakkauttaan  enemmän jo tämän elämän aikana, auttaa muita ihmisiä, tehdä hyvää, jos mahdollista.

Vierailija
28/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan se on. Parasta vain yrittää tehdä elämässä niitä asioita, joista nauttii. Aika kuluu kivemmin ennen väistämätöntä.

Tämä. Tosin itse en saa edes itselleni mieluisista asioista enää nautintoa tai iloa.

Ei jaksa enää neljääkymmentä vuotta toistella näitä samoja juttuja ja matkustelua, syömisiä, harrastuksia jne.

Vuoden pari ehkä jaksan vielä, sitten yliannostus tai rekan keula kutsuu. Ei siksi että olisin varsinaisesti masentunut, vaan kun ei enää tunnu mielekkäältä toistaa botin lailla tekoja päivästä, viikosta ja kuukaudesta toiseen.

No eikä. Älä luovuta. Ei tuollaisia saa ajatella. Joku vapaaehtoistyö - jos jaksaa - voisi antaa elämälle enemmän merkitystä. 

Vierailija
29/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. 61 v nainen. On kuitenkin kolme lasta ( noin 25 v)  ja lapsenlapsi 1 v.  Lapset halveksivat, joten eivät jää kaipaamaan ja vauva ei edes muista. Jatkuvaa kiukuttelua ja rahaa pitäisi antaa. Vie kaiken ilon elämästä. 

Vierailija
30/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös, mistä ap puhuu. Olen sellainen, joka tarvii koko ajan uusia virikkeitä. Novelty seeker. Olen asunut joka maanosassa, tietysti reissannut myös. Olen elänyt suurimman osan aikuiselämästäni itsellisesti, tekemättä ansiotyötä. Tämä on mahdollistanut minulle sen, että voin tehdä radikaalejakin ratkaisuja, kun arki käy uuvuttavan tylsäksi.

Nyt olen jo melkein 70 v. Vieläkin on asioita kokematta. 

Vierailija
31/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämällä on, olen sellaisen itse hankkinut.

Vierailija
32/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän ei kuulu olla nautintoa. Otsa hiessä tulee teidän leipänne ansaitsevan, sanoo jo raamattukin.

Joka nauttii, laiskottelee.

Elämänilo ei ole kiellettyä. Siitä sitä voimaakin saa. Raamatussa kehoitetaan myös iloitsemaan

Vierailija
33/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on käydä töissä jotta suomi oy saa rahaa. Me ihmiset olemme yhteiskuntaa varten.

Vierailija
34/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen eri mieltä. Elämällä on tarkoitus.

Niin on, vaikka sitä ei aina näkisikään

Vierailija
35/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Sattumaahan tämä on että täällä ollaan. Mutta omasta elämästään voi yrittää tehdä mahdollisimman mielenkiintoisen.

Ei ihan sattumaakaan. Meidät luotiin tarkoituksella

Vierailija
36/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämän ei kuulu olla nautintoa. Otsa hiessä tulee teidän leipänne ansaitsevan, sanoo jo raamattukin.

Joka nauttii, laiskottelee.

Jumalakin chillasi seitsemäntenä päivänä.

Tämä ON totta. Jumala kehotti chillaamaan seitsemäntenä päivä eli edes yhtenä päivä viikossa vain tietääksemme, miksi elämme.

Silloin voi rakastella, ulkoilla, kävellä, käydä uimassa, suudella, nauraa, höpötellä hassuja ym. Rakastella uudestaankin. 

Vierailija
37/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tarvitse muuta kuin kävellä hautausmaalla, ja tajuaa, että siellä on tuhansia ihmisiä, jotka pitivät itseään hyvin merkityksellisinä.

Vierailija
38/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä mene rekan keulaan, koska pilaat siinä myös asiaan täysin sivullisen elämän myös. O

Olipa sinulta kelju kommentti. Ketään en kehota ottamaan mitään yliannostuksia. Jokaisessa on elämänvietti. Sitä kehotan seuraamaan, myös itseäni kehotan

Vierailija
39/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää että käytte töissä ja maksatte veroja sen takia että virkamiehet,johtajat,asiantuntijat,tutkijat yms turhakkeet saa hyvää palkkaa? Olemme kuin vankilassa ja yhteiskunta holhoaa.

Vierailija
40/46 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. 61 v nainen. On kuitenkin kolme lasta ( noin 25 v)  ja lapsenlapsi 1 v.  Lapset halveksivat, joten eivät jää kaipaamaan ja vauva ei edes muista. Jatkuvaa kiukuttelua ja rahaa pitäisi antaa. Vie kaiken ilon elämästä. 

Ehkä pitäisi ottaa lapsiin etäisyyttä? Olen kyllä huono neuvomaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan