Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit jos kumppanillasi olisi tälläinen fetissi?

Vierailija
17.07.2024 |

Hei erityisesti naiset. Olen seurustellut samanikäisen 28v mahtavan kumppanini kanssa jo muutaman vuoden ja meillä menee erittäin hyvin. Mulla on fetissi märkiin tiukkoihin vaatteisiin (joka on jossain määrin helppo ymmärtää) sekä myös mutaisiin vaatteisiin (joka on vaikeampi ymmärtää). Olen sattumalta nähnyt kumppanini eri tilanteissa noissa (hän esim. suunnistaa ja pyöräilee maastossa myös sateisella säällä) ja hän näyttää usein aivan todella kiihottavalta märissä tai mudasta kiiltävissä treenivaatteissa. Olen miettinyt, että olisiko järkevää kertoa tästä vai ei.

Miten itse suhtautuisit?

Miten suhtautuisit jos miehesi kertoisi kiihottuvansa kun tiukat vaattesi kastuvat tai mutaantuvat?

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Tosi vähän vielä vastauksia, mutta vaikuttaa enemmistön mielestä olevan ok. 

Mikä olisi paras tapa tuoda asia ilmi? 

Vierailija
2/5 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vaikka joskus ns spontaanisti sellaisena päivänä kun hän on niissä märissä vetimissä tullut himaan. Tuossa nyt ei ole mitään hävettävää 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tuo esiin, jos haluat suhteen jatkuvan.

Vierailija
4/5 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika neutraalisti.

Vierailija
5/5 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tämä äänestys mieleen, kun olen alkanut havaita puolisossani samaa. Harmillisesti on talvi..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän