Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
7401/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän siitä ollutkaan kyse vaan eri MAIDEN olympiamenestyksestä historiassa. Kaikki on nykyään toisin, urheiluvarusteista treenimahdollisuuksiin. Suomalainen Nurmi kuitenkin pesi OMAN AIKANSA urheilijat. Mikseivät ne muut MAAT silloin lähettäneet Nurmea parempia urheilijoita olympialaisiin? Vastaus: heillä ei ollut Nurmea parempia.

Rauhoitu hyvä lapsi. Ei tarvitse huutaa. 

Helvettiäkö sä haukut kaikkia lapsiksi täällä

Rauhoitu hyvä lapsi. Ei tarvitse kiroilla. Ei se minun syyni ole, että osa kirjoittajista täällä on pikkulapsia tai vähintään käyttäytyy kuin sellaiset. 

En ole lapsi vaan nelikymppinen ja tiedän urheilusta paljon enemmän kuin sinä. Sinä olet turha länkyttäjä jonka pitäisi pitää

Rauhoitu hyvä boomeri

Vierailija
7402/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhah, beach volley vai mitä ketun rantapalloa se nyt on: tämä urheilulaji meni mulla boikottiin näiden olumppialaisten aikana. Ensin typerä marmatus akkojen pukeutumisesta - itse suosittelisin heille samaa asua kuin miehillä on, löysät shortsit ja t-paita. Mut eihän tää monelle naiselle käy, naisissa on niin paljon enemmän paljastelijoita + se myy enemmän. Naiset menee taaskin ulkonäkö edellä, miehet taito edellä.

Mut sitten tämä Hollannin joukkueen toiminta: joitakin asioita ei anneta anteeksi, tietynlainen maine ja kunnia on iäksi mennyt, eikä sellainen henkilö ole sopiva edustamaan maataan olympialaisissa. Ei pedareille. 

Että tämmöinen 'urheilu'laji. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7403/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chobra ja muut huiput aloittivat jostain 82m m, mutta ovat pystyneet parantamaan tuloksiaan nousujohteisesti joka vuosi. Vuosi vuodelta. Suomessa renkkaa milloin mikäkin jännes tai lihas, eikä valmista tule mistään. Täällä ei osata edes HARJOITELLA  siten, ettei paikat revähdä. 

Chopra heittää ensimmäisellä vähintään 88m. 

Jos ei ihmeitä tapahdu, niin suomalaiset pistesijoille. Heittojen pitäisi olla reilusti yli 90 m mitaleille. 

Vierailija
7404/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningas Kaarle Kustaa kävi Olympiakylässä ja tapasi mm. Daniel Ståhlin:

https://www.imago-images.de/bild/sp/1048473197/w.jpg

Oho, onpa tuo Daniel iso! Ei sitä jotenkin tv-kuvasta tajua, kun rinnalla ei ole vertailukohtaa, ainoastaan muita yhtä pitkiä kiekkoäijiä. 😅

Liekö kuvaa vähän käsitelty?

Vierailija
7405/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Chobra ja muut huiput aloittivat jostain 82m m, mutta ovat pystyneet parantamaan tuloksiaan nousujohteisesti joka vuosi. Vuosi vuodelta. Suomessa renkkaa milloin mikäkin jännes tai lihas, eikä valmista tule mistään. Täällä ei osata edes HARJOITELLA  siten, ettei paikat revähdä. 

Jos ei ihmeitä tapahdu, niin suomalaiset pistesijoille. Heittojen pitäisi olla reilusti yli 90 m mitaleille. 

Kuka noista on tällä hetkellä maailman rankingissa ykkönen? Chopra?

Vierailija
7406/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa karut lukemat Egyptille, hävisivät hävisivät kirjaimellisesti 6-0. Tuomari armollisesti puhalsi ottelun loppuun 90min kohdalla. Varmaan 10min kärsimystä olisi ollut edessä ilman Egyptin pyyntöä lopettaa peli. 

Huomenna naisten pronssiottelu Espanja-Saksa klo 16 ja illalla miehet pelaa kullasta. Ihanaa, jalkapalloa. Kyllä se on se kuningaslaji minulle 🥰

Vierailija
7407/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

itkeminen olympialajiksi, Suomi voittaa ainakin naisten sarjan 😥

Hyi rysyggi ei nyt oikein uppoa enää kehenkään noi sun jutut. 

ei tarvi olla mikään "rysyggi" että pystyy toteamaan tuon, riittää että seuraa kisoja ja suomalaisia 🤣

Mutta yksikään suomalainen urheilija ei itke niin paljon kuin te penikat tällä palstalla. Hirveä parku jopa siitä, että urheilijaa harmittaa, kun hän ei pääse jatkoon kisoissa, joihin on panostanut viimeiset 4 vuotta. 

miesurheilijat eivät itke. Naiset vollottaa senkin edestä.

Vierailija
7408/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhah, beach volley vai mitä ketun rantapalloa se nyt on: tämä urheilulaji meni mulla boikottiin näiden olumppialaisten aikana. Ensin typerä marmatus akkojen pukeutumisesta - itse suosittelisin heille samaa asua kuin miehillä on, löysät shortsit ja t-paita. Mut eihän tää monelle naiselle käy, naisissa on niin paljon enemmän paljastelijoita + se myy enemmän. Naiset menee taaskin ulkonäkö edellä, miehet taito edellä.

Mut sitten tämä Hollannin joukkueen toiminta: joitakin asioita ei anneta anteeksi, tietynlainen maine ja kunnia on iäksi mennyt, eikä sellainen henkilö ole sopiva edustamaan maataan olympialaisissa. Ei pedareille. 

Mielenkiintoista. Olin äsken tässä ketjussa tällä sivulla. Kaksi eri kertaa. Sinun kommenttisi ei ollut täällä. Nyt se on ihmeellisesti ilmestynyt tähän väliin. Ylläpitoko kirjoittelee tollasta shaissea? Joku musuko siellä on töissä?

Vierailija
7409/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Olin äsken tässä ketjussa tällä sivulla. Kaksi eri kertaa. Sinun kommenttisi ei ollut täällä. Nyt se on ihmeellisesti ilmestynyt tähän väliin. Ylläpitoko kirjoittelee to

Kuka tämän palstan omistaa tai kuka tätä moderoi? Taitaa olla vähän aika antaa palautetta että nyt on joku rotta eksynyt työntekijäksi.

Vierailija
7410/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomi oli kerran olympialaisten supermaa väkilukuun suhteutettuna. Nämäkö on nollan mitalin kisat... Näinkö tässä käy.

Kyllä vaan. Ensimmäistä kertaa Suomen 116-vuotta kestäneessä olympiahistoriassa tulee 0 mitalia. Jos tämä ei herätä urheiluväkeä, kusessa ollaan. 

116 vuotta

Joka tapauksessa, omanlainen ennätys sekin!

Seuraava Olympiamitalin Suomeen saava on kyllä sankari. Katkaisee mahdollisesti pitkän kuivan kauden.

No ei. Ensi kerralla on Murto, Tervo ja Kosonen iskussa.

Vierailija
7411/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko paras suomalainen tänään 10. ?

Vierailija
7412/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista. Olin äsken tässä ketjussa tällä sivulla. Kaksi eri kertaa. Sinun kommenttisi ei ollut täällä. Nyt se on ihmeellisesti ilm

Se muuten selittäisi tämän palstan viimeaikaisen umpisurkean tason! Kaikki laittamaan palautetta asap. 

Vierailija
7413/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuningas Kaarle Kustaa kävi Olympiakylässä ja tapasi mm. Daniel Ståhlin:

https://www.imago-images.de/bild/sp/1048473197/w.jpg

Oho, onpa tuo Daniel iso! Ei sitä jotenkin tv-kuvasta tajua, kun rinnalla ei ole vertailukohtaa, ainoastaan muita yhtä pitkiä kiekkoäijiä. 😅

Liekö kuvaa vähän käsitelty?

Perspektiivi hämää. Ståhl on lähempänä kameraa.

Vierailija
7414/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo keihäänheitto on muuten käsittämättömän juntti laji. Just sellainen, jota makkaraa lussuttavat incelit landella töllöttää elämänsä kohokohtana.

Vierailija
7415/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltähän tuntuu kilauttaa voittajien kelloa...

Varmasti sellainen hetki että sen muistaa ikuisesti ja siihen palaa mielellään aatteissaan. Niin pieni osa maailman ihmisistä sitä pääsee tekemään.

No jaa. Ei noista kaikki vaikuta edes keskittyvän asiaan vaan käyvät vaan tempomassa narusta ohi kulkiessaan ja ihan kuin kiireellä alta pois ja vähän kuin omin lupineen. Liekö kaikki edes käyneet sitä soittamassa. Osa taas oikein ohjataan siihen kellon luo ja kuvaajat asettuu paikoilleen jne ja vasta sitten urheilija alkaa kiskoa narusta.

Tuossa voisi mieluummin olla samanlainen proseduuri kaikille voittajille eikä noin että jokainen tekee vähän miten tahtoo.

Vierailija
7416/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tulee koputukset ja kisat alkaa.

Vierailija
7417/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chopra 

Vadlejch

Peters

Weber

Nadeem

Eiköhän tuosta joukosta mitalistit löydy taas. Chopran voittoon itse uskon.  

Vierailija
7418/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Tuomas Rajala on ihan turha äijä. Pakko olla jossain Ylen suojatyössä. Ei mitään asiantuntemusta. Lässyttää typeryyksiä ja itsestäänselvyyksiä. Ei analyysia

Vierailija
7419/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carl Lewis koputtaa!

Vierailija
7420/10479 |
08.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkuksihan se meni golfnaisen haastattelu. Mietti kyynelten välistä onko järkeä huomenna jatkaa. Minun mielestäni ei, kamat kasaan ja treenikentälle. Tosin jos jatkaa vielä, ei sijoitus tule huononemaan, saa pelata rennosti.