Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
What!!! Siis raivosiko Hurske tuolla tavalla kun Harala voitti eränsä ja pääsi jatkoon?! Mahtava joukkuehenki..
Minulle tuli myös mieleen, että millaiset mahtavat olla Haralan ja Hurskeen välit? Vai oliko se vihastuminen enemmänkin sitä, että Reetta juoksi kovempaa eikä silti päässyt jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tulee jalkapalloa minulle loppuviikkon, alkaa jo vähän kyllästyttää muu urheilu, varsinkin kun mitaleista Suomella ei taida olla toivoa.
Ihmeitä voi aina tapahtua...
Vierailija kirjoitti:
What!!! Siis raivosiko Hurske tuolla tavalla kun Harala voitti eränsä ja pääsi jatkoon?! Mahtava joukkuehenki..
Niin, oli outoa. Ehkä suutahti kun näki hitaamman voittoajan...
Voi Reettaa! Tuota tuskaa, kun näkee, että huonommilla ajoilla mennään jatkoon. Niin väärin! Reetta juoksi hyvin ja olisi ansainnut jatkopaikan.
Veikkaan, että ensi vuonna Saara Keskitalo on Suomen ykkösaituri.
Vierailija kirjoitti:
Hänhän volisi jo aiemminkin jotain kisojen järjestelystä jne. Hankala persoona?
Ehkä Lotalla Ja Reetalla on kilpailu sponsoreista, tai kumpi on rankattu ykkössijalle suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harala tuuletti keräilyerävoittoa kuin olympiavoittoa konsanaan!
Tavoite saavutettu. Ei toivoakaan mitaleille.
Ei tietenkään ole, jo finaalipaikka olisi aivan jättiyllätys. Ei aitureilta mitskuja nyt sentään odotettu. Mutta eipä muissa pikajuoksulajeissa suomalaisia välierävaiheessa näy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli myös mieleen, että millaiset mahtavat olla Haralan ja Hurskeen välit? Vai oliko se vihastuminen enemmänkin sitä, että Reetta juoksi kovempaa eikä silti päässyt jatkoon.
No kyllä tuo näytti just nimenomaan siltä, että vitutti se kun toinen voitti. Normi-ihminen olisi harmitellut aikaa vasta myöhemmin ja hihkunut ilosta kun toinen suomalainen voittaa edes keräilyerän.
Ihanat hiukset noilla sisaruksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, oli outoa. Ehkä suutahti kun näki hitaamman voittoajan...
Seliseliselitystä alkoi pukkaamaan kun reetta paljasti todellisen karvansa.
No kyllä se ihan varmasti ottaa päähän, kun jää pois jatkosta ihan naurettavan pienestä erosta ja sitten hitaammat menee jatkoon. Mutta sellaista urheilu on. Mutta ymmärrän kyllä, että epäreilulta tuntuu! Miettikää nyt itsekin.
Joo, sääntöjen mukaan meni, mutta menee asian sulatteluun varmasti hetki.
Voihan se Lotan käry dopingista olla tosi vihaksipaneva juttu edelleen Reetalle. Joten ymmärrän täysin.oisin itsekin katkera enkä olisi ystävällinen douppaajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivosi koska viimeisen erän voittajakin juoksi hitaammin kuin mitä Reetta itse juoksi.
No onko se Lotan syy että keräilyeristä menee aina kaksi parasta jatkoon ja ajoista viis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivosi koska viimeisen erän voittajakin juoksi hitaammin kuin mitä Reetta itse juoksi.
No onko se Lotan syy että keräilyeristä menee aina kaksi parasta jatkoon ja ajoista viis?
Lotta saa kiittää välieräpaikastaan vain hyvää tuuriaan eräarvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä se ihan varmasti ottaa päähän, kun jää pois jatkosta ihan naurettavan pienestä erosta ja sitten hitaammat menee jatkoon. Mutta sellaista urheilu on. Mutta ymmärrän kyllä, että epäreilulta tuntuu! Miettikää nyt itsekin.
Joo, sääntöjen mukaan meni, mutta menee asian sulatteluun varmasti hetki.
+Kilpaurheilijat on usein huonoja häviäjiä ja häviäminen on tuskallista. Se on se ajava voimakin, ei halua hävitä. That's it.
Jos on kova kilpailuvietti, voi hämärästi ymmärtää vatutuksen
Nämä viestit ovat aina ihmeellistä pelleilyä.
Chari Hawkins on kuin Michelle Pfeiffer.