Olympialaiset 2024 OFFICIAL
Kommentit (10479)
Vierailija kirjoitti:
Tamberin viesti italialaisille karsinnan jälkeen
"Kiitos kaikille, jotka ovat lähettäneet minulle viestejä näinä päivinä, en odottanut kaikkea tätä kiintymystä. Tiesin, että tänään tulee olemaan elämäni vaikein kilpailu ja järjetöntä kyllä, finaali on helpompi. Tänään mikään ei mennyt hyvin, yritin tuhlata mahdollisimman vähän energiaa, mutta jalka ei kestänyt ja joka tapauksessa lauantai tulee olemaan eri asia, joka päivä voin paremmin ja pidän huolta jaksamisesta, koska olen elänyt vuosia vain tätä varten ja kaikki italialaiset fanit odottavat minulta paljon. Barshimilla oli kramppi, autin häntä, mutta lopulta hän teki 2.27. Enkä voinut missata Furlania eilen, hän on poikkeuksellinen urheilija ja seuraavien vuosien aikana tulee tekemään hienoja asioita. Pyydän anteeksi joukkuetovereiltani maajoukkueessa, koska en kapteenina voinut nyt pitää tavanomaista motivoivaa puhetta, jonka pidän aina kilpailun aattona."
Mikä järki on laittaa tänne google translatorilla käännety haastettelupätkä? Jokainen meistä osaa ihan itsekin käyttää googlekääntäjää, jos haluaa lukea tuota perusliibalaabaa.
Vierailija kirjoitti:
Tämä Suomen heittäjätär muistuttaa ulkoiselta olemukseltaan av-mammaa.
Anni-Linnea on minusta tosi kaunis - mutta niinhän me muutkin av-mammat olemme 🥰🤗
Vierailija kirjoitti:
"Ingbergiä todella pidettiin lihavana silloin, ja palstalla pidettäisiin edelleen. Koska haukkumaan pitää päästä milä tahansa syyllä."
Alkoi muuten v-tuttaa rankasti. Onpa kumma, että oma mielikuva naisurheilusta on ollut plääh. Lehdistö uutisoi, että Ei tullut mitalia ja nainen on vielä lihavakin.
Vanhaksi piti elää, ennen kuin löysin naisurheilun ja urheilun ylipäätään.
Kyllä meidän moukarinaiset voittaisi kädenväännössä keskiverto-Inselmin. Tosin siihen ei välttämättä kovin suuria voimia edes tarvitse. No kaksi inselmiä yhtäaikaa.
Jep. se tuho mitä 1990- ja 2000-luku tekivät mun ja monen muun mielialalle on ollut lähes peruuttamatonta. Mikaela oli läski, Bridget Jones oli, yli koon 36 oli läski (ja 32-34 ainoa oikea tavoite), farkuissa oli läski, mekossa oli läski, urheillessa oli läski. Todella on joutunut tekemään töitä että tuosta on päässyt edes jotenkin eteenpäin. Näin nelikymppisenä 60+ painavana saan olla tällainen kuin olen - ja silti takaraivossa jyskyttää että en saa. Vaan pitäisi laihduttaa ettei vaan näytä moukarin- tai keihäänheittäjältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ingbergiä todella pidettiin lihavana silloin, ja palstalla pidettäisiin edelleen. Koska haukkumaan pitää päästä milä tahansa syyllä."
Alkoi muuten v-tuttaa rankasti. Onpa kumma, että oma mielikuva naisurheilusta on ollut plääh. Lehdistö uutisoi, että Ei tullut mitalia ja nainen on vielä lihavakin.
Kyllä meidän moukarinaiset voittaisi kädenväännössä keskiverto-Inselmin. Tosin siihen ei välttämättä kovin suuria voimia edes tarvitse. No kaksi inselmiä yhtäaikaa.
Jep. se tuho mitä 1990- ja 2000-luku tekivät mun ja monen muun mielialalle on ollut lähes peruuttamatonta. Mikaela oli läski, Bridget Jones oli, yli koon 36 oli läski (ja 32-34 ainoa oikea tavoite), farkuissa oli läski, mekossa oli läski, urheillessa oli läski. Todella on joutunut tekemään töitä
oletpa herkkä helposti aivopestävissä
eikö sinulla ole omaa tahtoa ja identiteettiä
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, täällä alkoi näköjään iltapäivän kiistely ja väittely. Minä syön nyt lounaan, lähden kauppaan ja palaan sitten illalla seuraamaan naisten seiväsfinaalia. Tulee melkoinen kisa sillä määrällä osallistujia.
Onneksi sen alkua aikaistettiin, jotain järkeä sentään! Ettei yritetä runnoa jättifinaalia normiajassa läpi.
Anni-Linnea on nousukunnossa. Yes!
Suomalaisten karsinnat pitää järjestää poikkeusluvalla vain ja ainoastaan iltaisin. Aamuselitys on kuultu nyt niin monta kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. se tuho mitä 1990- ja 2000-luku tekivät mun ja monen muun mielialalle on ollut lähes peruuttamatonta. Mikaela oli läski, Bridget Jones oli, yli koon 36 oli läski (ja 32-34 ainoa oikea tavoite), farkuissa oli läski, mekossa oli läski, urheillessa
Minkälainen tahto ja identiteetti sinulla oli 5-vuotiaana? Se oli ensimmäinen kerta kun aikuinen sanoi minua läskiksi ja käski laihduttaa.
Vierailija kirjoitti:
"terveydelliset tekijät"
voi tätä selittelyn määrää
Tamberi sairaalassa pari päivää sitten ja munuaiskivet ja niin vaan on finaalissa. Suomalaiset itkee ja keskeyttää kun on vähän vatsa pipi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Alanen on päässyt kisoihin?
Valitettavasti hän on reilusti ylipainoinen.
Myös esim. raskaansarjan painijat ovat painoindeksillä mitattuna ylipainoisia. Miksi et ulise heistä? Varsinkaan miehistä.
aivan eri lajit kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtunko väliä jollain painolla? Ei se keppi olisi yhtään pidemmälle lentänyt, vaikka Alanen olisi anorektikko. Ei ihme, että moni nuori nainen onkin anorektikko, kun kommentointi on jatkuvasti painosta jankkaamista.
Punkerolta puuttuu kimmoisuus.
Sulta puuttuu aivot. Se on paljon isompi puute kuin kimmoisuuden puute.
aa, okei, kiitos. jopas helpotti elämä.
Mikaela Ingberg ei ollut läski, vaan tanakka urheilija:
https://www.mediastorehouse.com/p/773/mikaela-ingberg-25039912.jpg.webp
Urheilu-uran jälkeen
https://is.mediadelivery.fi/img/1920/623ecd61b731482ba59dd1f21bd42019.j…
"Jep. se tuho mitä 1990- ja 2000-luku tekivät mun ja monen muun mielialalle on ollut lähes peruuttamatonta. Mikaela oli läski, Bridget Jones oli, yli koon 36 oli läski (ja 32-34 ainoa oikea tavoite), farkuissa oli läski, mekossa oli läski, urheillessa oli läski. Todella on joutunut tekemään töitä että tuosta on päässyt edes jotenkin eteenpäin. Näin nelikymppisenä 60+ painavana saan olla tällainen kuin olen - ja silti takaraivossa jyskyttää että en saa. Vaan pitäisi laihduttaa ettei vaan näytä moukarin- tai keihäänheittäjältä."
Sen Bridget Jonesin painon laitoin omaksi tavoitepainoksi jota ei saa ylittää, kun se on jo lihavan raja. Voi hyvää päivää.
Minä olen roteva ja vahva. Geenitestin mukaan mun lihakset on elite power athlete tyyppiset, siis tuottavat voimaa jotenkin normia poikkeavasti. Kerään lihasta helposti ja lopetin aikanaan salilla käynnin, kun naisilla ei saa olla lihaksia. Olisinpa vaan jatkanut sitä mikä tuntui itsestä hyvältä!
Naisia on montaa erilaista mallia. Suurimmalle osalle ei ole mahdollista olla pitkä ja laiha. Ja miksi sen edes pitäis olla joku tavoite.
Ilmeisesti nämä naisyleisurheilijoiden lihavuudesta valittavat eivät nähneet sitä naisten raskaan sarjan judoa. Vaikka olen itsekin lihava ja ruma nainen ja itsekin joutuisin tuohon raskaaseen sarjaan niin järkytyin silti näiden loppuotteluun päässeiden mammojen koosta. Paljon itseäni isokoisempia nämä olivat ja ihan miehiltä näyttivät. Yllättävän ketteriä kokoonsa nähden kuitenkin olivat.
Brittijuoksijattarella imeyty housut persevakoon, takaposket vilkkuen voitti erän. Anni voisi koittaa kerätä massaa lisää seuraavan olympiadin aikana, jos sitten keppi lentäisi pidemmälle.
Kuka tuo Kristiina Sasinek Mäki oikein on? Tsekkien lipun alla urheilee. Seinäjoella syntynyt.
Ingberg oli joo nätti. Ja on näköjään vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vtunko väliä jollain painolla? Ei se keppi olisi yhtään pidemmälle lentänyt, vaikka Alanen olisi anorektikko. Ei ihme, että moni nuori nainen onkin anorektikko, kun kommentointi on jatkuvasti painosta jankkaamista.
Punkerolta puuttuu kimmoisuus.
Sulta puuttuu aivot. Se on paljon isompi puute kuin kimmoisuuden puute.
Sanoppa miksi juokseva heittää pidemmälle kuin istuva!
tärkein kisa 4 vuoteen: alisuoriutumista, selittelyä, keskeytyksiä