Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olympialaiset 2024 OFFICIAL

Vierailija
17.07.2024 |

Virallinen ketju vuoden 2024 olympialaisille. M28

Kommentit (10479)

Vierailija
3341/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfred Ankka

Vierailija
3342/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi voi sääliksi käy Topia. Pari koronaa ollut kauden aikana, eli ei ihme että on puolikuntoinen. Itse olen nyt koronassa ja tämä on kestänyt jo pari kolme viikkoa. Olo on todella ryytynyt. Kamala tauti. 

Miksi lähteä kisoihin, jos on noin puolikuntoinen? Eikö olisi parempi jäädä kotiin harjoittelemaan ja toipumaan?

Niinhän se varmasti olisi. Ehkä hänellä oli toivo, että kisakunto kuitenkin riittäisi edes jatkoonpääsyyn. Ei nyt valitettavasti riittänyt. 

No eihän ollut toivoa. Ei edes pilkahdusta. Ihan maansa myynyt mies.

Oikeesti se oma kunto ei murehtimalla muutu paremmaksi 

Pitää uskoa voittoon. Aina.

Niinpä. Mielen voima on vahva. Mennään tuonne luimistelemaan, eikä edes ajattella sitä, että nyt olen Olympialaisissa ja nyt on se paikka.

Kaikki peliin. Meni syteen tai saveen. Älä pelkää aiempia tuloksia, tee rohkea liike, sekoita pakkaa ja hyökkää vaikka kärkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3343/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja, ekana tulee kiinalaisen kiekonheittäjän karjaisu ja sitten näytetään kun ruotsalainen kamga heittää.

Vierailija
3344/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mondo maksaa kaikkien liput,vanhempansa, sisaruksensa perheineen, tyttöystävän ja tämän sukulaiset. Lisäksi kutsunut ystäviään, mm. 10 kaveriaan USAsta.

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/a/ny1xGL/mondo-bjod-vanner-och-h…

Heja heja

Vierailija
3345/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt Kreikassa. Kulkeeko siellä kaduilla paljon Karaliksen näköisiä miehiä? Voisin tuoda yhden kotiin matkamuistona, on niin suloinen ja symppis

Ettet vain ole puuma?

Vierailija
3346/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa missä näkee seiväshyppyfinaali tän turhan soopan sijaan:

Vierailija
3347/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa pirullisen ilkeän näköinen kiinalainen.

Vierailija
3348/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfred Ankka

Alfred J. Kwak

Vierailija
3349/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut yleisurheilua vuosikymmeniä ja nyt on alkanut "tökkimään" juoksulajien runsaus. Kenttälajit jäävät jokaisissa kisoissa juoksujen varjoon. Olisi järkevää vähentää juoksumatkoja: esim. tämä nyt kilpailtava 200m on aivan turha, koska siinä pärjäävät tasan samat urheilijat kuin 100m:llä. Myös 800m ja 1500m ovat samankaltaiset matkat, joista toisen voisi jättää pois. Saataisiin juoksujen määrää vähennettyä ja kenttälajeille enemmän televisioaikaa.

Vierailija
3350/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas komea hopis kopauttelemassa tuolla kepillä.

Oliko täysvalkoisissa? :D En nähnyt.

Ei tainnut olla muuten edes farmariasussa ;-)  Keskityin niin siihen ylvääseen olemukseen ja komeisiin kasvoihin että missasin asun. Enkä tiedä edes tyypin nimeä eli sekin meni ohi jos se ruudussa luki.

Eilenkin oli joku komea mies koputtelemassa. Olen aina vähän myöhässä ruudun ääressä. Onko tämä koputtelu joku ranskalaisten oma juttu vai liittyykö olympialaisiin? 

Eilen taisi olla Stephane Diagana? 

Eilen oli ainakin avaajana Christopher Lamaitre, valkoinen ja vaaleahiuksinen, ranskalainen sprintteri, joka sai mm. Rion olympialaisissa 2016 pronssia 200 metrin juoksusta. Oli minun suuri suosikki silloin, näytti olevan hyvässä kuosissa edelleen.

Onko sen jälkeen muuten ollut miehissä ketään valkoista palkintokorokkeella 100:lla tai 200:lla metrillä? Jacob on puoliverinen, sitä ei lasketa. 

Vierailija
3351/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa missä näkee seiväshyppyfinaali tän turhan soopan sijaan:

Max

Vierailija
3352/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamga on nostanut tasoaan todella selvästi, nyt 65 metriä alkaa olla rutiinitaso.

Vierailija
3353/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mistä ihmeestä sinä voit tietää miten tosissaan kukakin on? 

Minulla on silmät ja korvat. Lisäksi ymmärrän suomea, ruotsia, saksaa ja englantia. Niillä pääsee jo pitkälle tässä "mysterissä". Sekin auttaa, että on seurannut urheilua pikkutytöstä asti eli viimeiset 45 vuotta. On perspektiiviä ja verailukohtaa jopa niihin suomalaisten menestysvuosiin. 

Okei, tähän ei voi väittää vastaan, kun noin hienot perustelut löytyy. Jokainen tulkitsee tilanteita toki omaista lähtökohdistaan. Melkein samoilla lukemilla muuten täälläkin, mutta lisänä oma urheilu-ura takana. En vaan ollut koskaan niin tosissaan, että olisin päässyt olympialaisiin! 

Vierailija
3354/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut yleisurheilua vuosikymmeniä ja nyt on alkanut "tökkimään" juoksulajien runsaus. Kenttälajit jäävät jokaisissa kisoissa juoksujen varjoon. Olisi järkevää vähentää juoksumatkoja: esim. tämä nyt kilpailtava 200m on aivan turha, koska siinä pärjäävät tasan samat urheilijat kuin 100m:llä. Myös 800m ja 1500m ovat samankaltaiset matkat, joista toisen voisi jättää pois. Saataisiin juoksujen määrää vähennettyä ja kenttälajeille enemmän televisioaikaa.

Ei lajeja tarvitse vähentää. Nykytekniikalla jokainen katsoja voi itse valita, mitä lajeja seuraa. Ei ole pakko katso television suoraa lähetystä. Voi etsiä internetistä itselleen mieluisaa lajia näyttävän striimin ja seurata sitä kautta. Itselläni tässä rinnakkain seiväslähetys, televisiolähetys ja kiekkolähetys. Hyvin onnistuu. 

Vierailija
3355/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea ylitys

Vierailija
3356/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai saakeli minä toivon Nathalielle onnistumista. Nuorella naisella on niin terve asenne.

Vierailija
3357/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten tylsä kiekonheittokin hidastetaan ja kilpailijan kaikki ilmeetkin kuvataan, sehän on tärkeetä.

Miksi katsot, jos tylsää? Se sinua ilmeisesti kiinnostava seiväskisa on netistä saatavilla suorana lähetyksenä ilman muita lajeja. Katso sieltä. 

Missä ne näkyy netissä. ohis.

KVG. Aika monestakin paikasta löytyy. 

Typerä kvg, ei sielläkään kaikkea ole. Kato itte sieltä.

Vierailija
3358/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aika kullannut muistot vai näytettiinkö joskus aikoinaan kenttälajitkin jokseenkin kunnolla? Muistelen että lapsena olen perheeni kanssa seurannut nimenomaan seiväshyppyä, kuulantyöntöä ja keihäänheittoa. Juoksut ei niinkään kiinnostaneet ja isä sanoi aina, että kee ne ri voittaa :D:D

En voi uskoa että meillä olisi silloin istuttu kolmea tuntia katsomassa juoksijoiden vilkutuksia.

Vierailija
3359/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lajeja tarvitse vähentää. Nykytekniikalla jokainen katsoja voi itse valita, mitä lajeja seuraa. Ei ole pakko katso television suoraa lähetystä. Voi etsiä internetistä itselleen mieluisaa lajia näyttävän striimin ja seurata sitä kautta. Itselläni tässä rinnakkain seiväslähetys, televisiolähetys ja kiekkolähetys. Hyvin onnistuu. 

Samat setit minullakin

Vierailija
3360/10479 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toiset lähtee olympialaisiin menestystä hakemaan, suomalaiset lähtee nauttimaan kokemuksesta ja pitämään hauskaa. 

Entä ne kaikki muut, jotka eivät menesty? Mistä tiedät, että kaikkien muiden maiden kaikki kilpailijat hakevat menestystä? Jokaisessa lajissa vain kolme saa mitalin, aika moni muu jää ilman. 

Et kai tosissasi kuvittele, että mitalien ulkopuolelle jääneet urheilijat lähtivät kisoihin tavoittelemaan jotain muuta kuin menestystä? :D Että esim. niukin naukin loppukirissä 4 sijalle jäänyt juoksija oli mukana vain pitämässä kivaa ja mitali ei ollut edes tavoite? 

Suurin osa niistä muunmaalaisistakaan urheilijoista ei pääse edes finaaliin, puhumattakaan neljän parhaan joukkoon. 

Niin? Iso osa tekee kuitenkin tuolla kauden parhaan suorituksensa tai oman enkan ja osa jopa maansa ennätyksen. Silloin on todellakin onnistunut kauden pääkisassaan vaikka finaalipaikkaa saati mitalia ei tullutkaan.

Valitettavan monen suomalaisurheilijan kauden pääkisa tuntuu olevan se piirimestaruuskisa jossa tehdään se onnenkantamoiseen vertautuva kertasuoritus jolla on valintakelpoinen olympialaisiin (tai mm- / em-kisoihin).

Ketju on lukittu.