Kaipaan ysäriä. Kaikki tuoksui Yves Rocherin hajuvesiltä,hiuslakalta ja tupakalta eikä kukaan valittanut
Kommentit (35)
Joo ja sai ihan rauhassa painaa 13 v tyttöystäviä halavatun tiukkaan rönttöseen eikä kukaan pahoittanut mieltään
Vierailija kirjoitti:
Totta. Pikkuisen hajuvettä korvan taa ja jo joku lumihiutale on vinkumassa että sai paiseen persvakoon ja tukkakin tippui kun haisen niin vahvasti.
Itse haisevat hieltä ja vanhalla pesukoneella, liian alhaisella teholla pestyltä pyykiltä.
Pahoititko mielesi? Luulostaa aika lumihiutaleiselta.
Pata, kattila.
Mulla on ikävä niitä Yves Rocher liikkeitä. Ne tuoksut ja kaikki pesuaineet sai eurolla tai parilla. En niitä enää voisi käyttää, mutta oli köyhälle opiskelijalle ihan hyödyllinen liike. Olisiko Normal nyt "vastaava."
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa joku joka muistaa paremmin, eikö ysärillä myyty tavallisissa ruokakaupoissa Ofelia viiniä? Paljon siinä oli alkoholia?
Kyllä myytiin. Alkoholia oli saman verran, kun perus siideristä vai jopa vähän vähemmän...
Hyvää se ei ollut, mutta halpaa😆
Baarissa lihapullat ja muusi maistui hyvälle kun tupakan tuoksu lievänä tuli ruokapuolelle.Miten se yksinkertainen ruoka maistuikin niin hyvälle.Tämä oli jo 70-luvulla kun olin 16v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Larppaa sitä itseksesi.
Sanoo se joka ei tuohon hyvään aikaan ollut tekeytynyt edes siittiön asteelle ja korjeintaan konttasit tutti suussa.
ERI
Juupa juu. Totta kai jokaisen mielestä se oma nuoruusaika oli "parasta aikaa ikinä"...
Vierailija kirjoitti:
90-luku, lama, aika jolloin kukaan ei valittanut.
Nyt on ilmeisesti alkava dementia iskenyt, tai sitten aika melko vahvasti kullannut niitä muistoja.
Itse oon ollut teini tähän aikaan ja muistelen kyllä lämmöllä niitä aikoja.
Pienituloisten yksinhuoltajan kasvattina, en siltikään muista, että olis turhasta valitettu. Ehkä odotukset elämää kohtaan ei ollut tällaiset, kuin nykypäivänä. Vähempikin riitti.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Pikkuisen hajuvettä korvan taa ja jo joku lumihiutale on vinkumassa että sai paiseen persvakoon ja tukkakin tippui kun haisen niin vahvasti.
Itse haisevat hieltä ja vanhalla pesukoneella, liian alhaisella teholla pestyltä pyykiltä.
Ei mikään estä käyttämästä hajuvettä. Itsekin haistan sen jostakusta aina silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
90-luku, lama, aika jolloin kukaan ei valittanut.
Nyt on ilmeisesti alkava dementia iskenyt, tai sitten aika melko vahvasti kullannut niitä muistoja.
Totta, kullattu on ja moneen kertaan. Mutta niin käy kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kaverit tuoksui juurikin hajuveden ja röökin yhdistelmältä. Tuo antaa halvan vaikutelman varsinkin nykystandardeilla mutta sitä on jotenkin ikävä
Tytöt haisi ihanille hajuvesille, röökille ja pilluissa oli vielä karvat tallella. Oli parempaa aikaa.
Kaikkea tuota tapahtuu yhä edelleen. Naurattaa kaikki ne, joiden muistot on kullattu jotain 50 kertaa.
Yves Rocher lopetti posti/nettimyynnin Suomeen vuosi sitten.
Asun maalla itse enkä kaupungeissa enää käy. Kertoisko joku, onko isoissa kaupungeissa vielä YR kivijalkaliikkeitä, kuten ennen muinoin Helsingin Forumissa 2. kerroksessa?
Oi, YSLn iki-ihana Opium, rappukäytävä haisi sille viikon kun joku oli pruutannut puolipullollista niskaansa.
Vierailija kirjoitti:
Yves Rocher lopetti posti/nettimyynnin Suomeen vuosi sitten.
Asun maalla itse enkä kaupungeissa enää käy. Kertoisko joku, onko isoissa kaupungeissa vielä YR kivijalkaliikkeitä, kuten ennen muinoin Helsingin Forumissa 2. kerroksessa?
Nettimyynti loppui, mutta postimyynti toimii edelleen. Mulle tulee nyt taas niitä Yves Rocher'n tarjoskirjeitä. Tilauksenkin voi tehdä netissä (online order).
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Valitetaan aistihaittaa. Monesta valittajasta voisi valittaa aistihaittaa myös. Näköaistiin perustuvaa. Rautaa naama puolillaan, ilotytön vermeet päällä, harva pitkä ja epäsiisti risuparta, läskit tursuaa liian pienissä vaatteissa, kumihuulet töröttää jne. Tai vaikkapa kuuloaistihaitasta. Älämölötään, kimitetään, sössötetään, puhutaan epäsikiökieltä, kiljutaan jne.
Yhdenvertaisuutta.
Tytöt haisi ihanille hajuvesille, röökille ja pilluissa oli vielä karvat tallella. Oli parempaa aikaa.