Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö mies parisuhteeseen itseään älykkäämmän naisen kanssa

Vierailija
17.07.2024 |

?

Kommentit (75)

Vierailija
61/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kykenee, jos mies ei pidä naista uhkana itselleen. Kerran mulle sanoi yksi mies että ihailee mun kauneutta, sisukkuutta  ja kykyjä :D Ja mies myös totesi itse että hänestä olen häntä älykkäämpi. Mies sitten täydensi muilla osaamisellaan. Hän oli ihana ihminen isolla empatialla ja sydämellä.

Mutta eipä siitäkään tullut sitten mitään.

Mies valitettavasti menehtyi työonnettomuudessa.

Otan osaa. Minä olen varmaan liian tyhmä ymmärtääkseni, miksi sinulle todettiin heti juuri noin töksäyttäen tietämättä asian taustoja.

Minun täytyy olla tyhmä, koska olen mies vai johtuuko ymmärtämättömyyteni vain siitä, että olen jotenkin erilainen ihminen?

Vierailija
62/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti, ainakin jos ero ei olisi suuri. 

Ehkä jonkun ns. neron kanssa oltaisiin sitten varmaan liikaa eri aaltopituudella, mutta sellaiset varmaan katseleekin toisenlaisia miehiä kuin minä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs nainen ei halua parisuhdetta itseään tyhmemmän miehen kanssa. Ja se voi olla ongelma!

Vierailija
64/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa empiiristä evidenssi siitä, että älykkyyttä esiintyisi naissukupuolella.

Menehän inceli siitä kun sinulla ei mitään parisuhdetta ole ollutkaan

Munanpuute aiheuttaa akoilla mielisairautta. Kunnon pano aamuin illoin, niin kyllä hulluuskin katoaa.

Tapa ittes, turhamuna.

Rumat akat kärsivät munanpuutteesta. Rumat akat ovatkin mielisairaita.

Kuule pikkuinen, niin rumaa naista ei olekaan, ettei se jollekin ukolle kelpaisi. Toista on sinun, tyhmä ja tietysti yksin.

Ei se ole tyhmä, vaan sitä vituttaa alituinen pillun puute.

Vierailija
65/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti, ainakin jos ero ei olisi suuri. 

Ehkä jonkun ns. neron kanssa oltaisiin sitten varmaan liikaa eri aaltopituudella, mutta sellaiset varmaan katseleekin toisenlaisia miehiä kuin minä.

Piti kyllä naurahtaa itsekin. Joko tuli freudilainen tai sitten kirjoitin tyhmyyttäni huonoa suomea :)

Vierailija
66/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykäs nainen ei halua parisuhdetta itseään tyhmemmän miehen kanssa. Ja se voi olla ongelma!

Mukavasti käänsit asian ylösalaisin. Nainen ei missään tapauksessa halua tuntea itseään tyhmäksi, koska on pohjimmiltaan kateellinen olio eli omaa alemmuuskompleksin. Nainen preferoi juuri yksinkertaisempia miehiä tästä syystä.

Vierailija
67/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin, ettei pikemminkin halua älyllisesti omalla tasolla olevaa tai itseään älykkäämpää tai mistä minä tiedän, mitä kukin haluaa?

Jotkut älykkäät naiset ovat todella rasittavia, koska he luulevat olevansa oikeassa sellaisissakin asioissa, joissa kiistatta eivät ole. He eivät kestä sitä, että heidän älyään haastetaan. He sortuvat omahyväisyyteen. Ei tämä tietenkään kaikkia koske.

Vierailija
68/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vaikka kuinka monta tällaista paria, joten tuntuisi pystyvän.

Vierailija
69/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehissä on sekä huippuälykkäitä että huipputyhmiä enemmän kuin naisissa.  Naiset on yliedustettuina puolestaan huippuälykkäitä seuraavissa tasoissa.

Tämä tarkoittaa käytännössä sitä tuolla arkielämässä, että suurin osa miehistä on naisia tyhmempiä. Mutta harva mies tiedostaa tätä tai edes haluaa tiedostaa, he ovat tietysti kaikki juuri niitä huippuälykkäitä, jotka päihittävät älyssä naisen kuin naisen. Juu.

Rehvastelkaa miehet niissä asioissa, joissa te OIKEASTI olette parempia. Niin kuin nyt tapetilla olevasta turvamiehen työstä - ei siihen naiset oikein sovi, kun ei heillä fysiikka yksinkertaisesti riitä. 

Tai urheilutuloksissa, jotka lähes poikkeuksetta ovat naisia huomattavasti parempia, Kun on se fyysisen ero. 

Ihan tiedoksi, että miehillä on korkeampi älykkyysosamäärä keskimäärin kuin naislla. Miehillä on suuremmat aivot kuin naisilla, ja aivojen koko korreloi korrelaatiokertoimella 0,3 älykkyysosamäärän kanssa. Kaikki nerot ovat olleet miehiä, ts. miehet ovat keksineet kaiken oleellisen, joten kyllä naisten älykkyys on vain illuusio; pelkkää puhetta ilman todellisia tekoja. 

Vierailija
70/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavasti käänsit asian ylösalaisin. Nainen ei missään tapauksessa halua tuntea itseään tyhmäksi, koska on pohjimmiltaan kateellinen olio eli omaa alemmuuskompleksin. Nainen preferoi juuri yksinkertaisempia miehiä tästä syystä.

Aha ja siitä syystä parisuhteissa miehet sitten tienaavat keskimäärin enemmän kuin nainen. Miehen tulot ovat huomattavan usein selvästi suuremmat kuin naisen. Tämä koskee siis parisuhteita. Eli parisuhteisiin päätyneet miehet tyhmyyttään ansaitsevat enemmän kuin nainen?

Vierailija
71/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että pystyisin, mutta en ole vielä onnistunut löytämään älykkäämpää kumppania tai edes yhtä älykästä.

Vai niin? Minulla tosiaan sama ongelma naisena, vaikea löytää itseäni älykkäämpiä miehiä joista kiinnostuisin. Yliopistosta drop outtasin  enkä liiku niissä piireissä. Moni periaatteessa älykäs keskittyy vaan siihen yhteen juttuun, esim. koodaamiseen, haluaisin miehen joka osaa ajatella boksin ulkopuolelta  ap

Vierailija
72/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisille äly on tunneälyä, ei ne järkiälystä mitään tajua. 

Järkiälyn lisäksi on hyvä olla myös tunneälyä, sitä tarvitaan töissä työkavereiden kanssa. Voi käydä myös niin, että hyvällä järkiälyllä varustettu henkilö hermostuu työpaikan soveltuvuustesteissä, niin ettei häntä suositella ko. tehtävään.

Kiitettävä opintomenestys, mutta sana/piirtämistehtävät ilman aikaa ja ajan kanssa saa ihmisen hermostumaan... mikä lastentarha tämä oikein on?

Tunneälyllä tarkoitetaan käytännössä sovinnollisuutta, jolla ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. Toki on mukavampi työskennellä sovinnollisen ihmisen kanssa, mutta sillä ei ole mitään tekemistä älyn kanssa. 

Vierailija
73/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa empiiristä evidenssi siitä, että älykkyyttä esiintyisi naissukupuolella.

Mensaan kuuluvat naiset? 

Incel vastaisi varmaan näin: mensassa on naiskiintiöt käytössä, joten sinne oli pakko ottaa naisia. Ja kenelläkään naisella ei ole yli 100 äo:ta.

En ymmärrä yhtään, mitä selität ja miksi. 

Vierailija
74/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että pystyisin, mutta en ole vielä onnistunut löytämään älykkäämpää kumppania tai edes yhtä älykästä.

Vai niin? Minulla tosiaan sama ongelma naisena, vaikea löytää itseäni älykkäämpiä miehiä joista kiinnostuisin. Yliopistosta drop outtasin  enkä liiku niissä piireissä. Moni periaatteessa älykäs keskittyy vaan siihen yhteen juttuun, esim. koodaamiseen, haluaisin miehen joka osaa ajatella boksin ulkopuolelta  ap

Mitä sinä sitten haluat? 

Minä en ole parisuhdeainesta, joten kysyn puhtaasti uteliaisuuttani näin miehenä.

Vierailija
75/75 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Big Fiven mukaan miehet ovat selvästi avoimempia kuin naiset, joten ei ole vaikea löytää miehiä, joiden ajatus hajaantuu olemassa olevien sääntöjen ja totuuksien ulkopuolelle. Naisilla divergentti ajattelu on selvästi harvinaisempaa, eikä sellaista naista todellakaan helpolla edes löydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän