Pystyykö mies parisuhteeseen itseään älykkäämmän naisen kanssa
Kommentit (75)
Hyväitsetuntoiset pystyvät, itsestään epävarmat eivät pysty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa empiiristä evidenssi siitä, että älykkyyttä esiintyisi naissukupuolella.
Mensaan kuuluvat naiset?
Incel vastaisi varmaan näin: mensassa on naiskiintiöt käytössä, joten sinne oli pakko ottaa naisia. Ja kenelläkään naisella ei ole yli 100 äo:ta.
Varmasti pystyy jonkun aikaa. Kyse onkin siitä, tarvitseeko mies itseään älykkäämpää naista, hyvät tissit kumminkin ratkaisevat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa empiiristä evidenssi siitä, että älykkyyttä esiintyisi naissukupuolella.
Mensaan kuuluvat naiset?
Incel vastaisi varmaan näin: mensassa on naiskiintiöt käytössä, joten sinne oli pakko ottaa naisia. Ja kenelläkään naisella ei ole yli 100 äo:ta.
Älykkyysosamäärä on kulttuurisesti harhainen mittari. Ei sovellu Suomen oloihin, koska valkoinen heteromies on sen keksinyt Ranskassa.
Naisille äly on tunneälyä, ei ne järkiälystä mitään tajua.
Miehissä on sekä huippuälykkäitä että huipputyhmiä enemmän kuin naisissa. Naiset on yliedustettuina puolestaan huippuälykkäitä seuraavissa tasoissa.
Tämä tarkoittaa käytännössä sitä tuolla arkielämässä, että suurin osa miehistä on naisia tyhmempiä. Mutta harva mies tiedostaa tätä tai edes haluaa tiedostaa, he ovat tietysti kaikki juuri niitä huippuälykkäitä, jotka päihittävät älyssä naisen kuin naisen. Juu.
Rehvastelkaa miehet niissä asioissa, joissa te OIKEASTI olette parempia. Niin kuin nyt tapetilla olevasta turvamiehen työstä - ei siihen naiset oikein sovi, kun ei heillä fysiikka yksinkertaisesti riitä.
Tai urheilutuloksissa, jotka lähes poikkeuksetta ovat naisia huomattavasti parempia, Kun on se fyysisen ero.
Parempi olis pystyä. Taitaa naikkosten laskennalliset ääoot olla hitusen paremmat. Tosin ei välttämättä käytännön maailmassa.
Miksi ei pystyisi? Ei älykkyys ole negatiivinen piirre.
Vierailija kirjoitti:
Naisille äly on tunneälyä, ei ne järkiälystä mitään tajua.
Järkiälyn lisäksi on hyvä olla myös tunneälyä, sitä tarvitaan töissä työkavereiden kanssa. Voi käydä myös niin, että hyvällä järkiälyllä varustettu henkilö hermostuu työpaikan soveltuvuustesteissä, niin ettei häntä suositella ko. tehtävään.
Kiitettävä opintomenestys, mutta sana/piirtämistehtävät ilman aikaa ja ajan kanssa saa ihmisen hermostumaan... mikä lastentarha tämä oikein on?
Kykenee, jos mies ei pidä naista uhkana itselleen. Kerran mulle sanoi yksi mies että ihailee mun kauneutta, sisukkuutta ja kykyjä :D Ja mies myös totesi itse että hänestä olen häntä älykkäämpi. Mies sitten täydensi muilla osaamisellaan. Hän oli ihana ihminen isolla empatialla ja sydämellä.
Vierailija kirjoitti:
Kykenee, jos mies ei pidä naista uhkana itselleen. Kerran mulle sanoi yksi mies että ihailee mun kauneutta, sisukkuutta ja kykyjä :D Ja mies myös totesi itse että hänestä olen häntä älykkäämpi. Mies sitten täydensi muilla osaamisellaan. Hän oli ihana ihminen isolla empatialla ja sydämellä.
Mutta eipä siitäkään tullut sitten mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies valitettavasti menehtyi työonnettomuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mies oli aisuri mielistelijä. Naisen biogeneettiset reseptorit sanovat siinä vaiheessa 'hana kiinni' ja örmykörmyn luolalle mars.
Muistaisin, että on tutkittu, että n. 15 pisteen erolla äo:ssa ihmiset tulevat vielä hyvin keskenään toimeen. Jos eroa on 30 pistettä tai yli, niin ovat käytännössä jo ihan erilaisia ihmisiä ja ongelmia tulee väistämättä. Tuollaista 15 pisteen eroa ei käytännössä arjessa huomaa, niin uskoisin ettei miestä haittaisi asia. Isommalla erolla alkaisi varmaan haitata jo naistakin, paitsi jos on hyviä ystäviä hoitamassa älyllisen puolen ja mies on sitten hyödyllinen esim. rakentamassa pihasaunaa.
Oman kokemuksen mukaan ei. Miehet alkavat aina kiusaamaan ja yrittämään painaa itsetuntoa alas, kun eivät pysty tarpeeksi pätemään parisuhteessa. Niitä inhottaa kun vastaan järkevillä faktoilla, joita ei pysty ampumaan alas. Miehet ei myöskään yleensä ole ymmärtäneet kyseessä olevan älykkyys, vaan ihmetelleet esim tyyliin "sä oot jännä kun sun kanssa juttelee, niin olet ajatellut melkein kaikkea jo etukäteen". Ei, vaan pystyn ajattelemaan nopeasti ja monipuolisesti koska olen älykkäämpi. Tuo siis best case scenario, yleensä miehet ovat keksineet jotain minkä perusteella olisivat kuitenkin älykkäämpiä, vaikka selvästi pystyin halutessani heitä paremmin perustelemaan näkemykseni faktoilla ja tuomaan näkökulmia, joita he eivät olleet huomanneet. Esimerkiksi "Olen älykkäämpi, koska mulla on työ ja olen hyvä työssäni (kun itse en ollut töissä tuolloin).
Sitä en tiedä, miksi olen ollut niin monen vähemmän älykkään miehen kanssa, ehkä huono itsetunto tai en ole pyörinyt yliopistopiireissä ym. paikoissa joissa älykkäämpiä kumppaniehdokkaita olisi tullut paljon vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menehän inceli siitä kun sinulla ei mitään parisuhdetta ole ollutkaan
Munanpuute aiheuttaa akoilla mielisairautta. Kunnon pano aamuin illoin, niin kyllä hulluuskin katoaa.
Tapa ittes, turhamuna.
Rumat incelit kärsivät pillunpuutteesta. Rumat incelit ovatkin mielisairaita.
Korjasin.
Lällälää, et saa pilluu. Joidenkin naisten elämän suurin saavutus on hokea tuota. 😆
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen mukaan ei. Miehet alkavat aina kiusaamaan ja yrittämään painaa itsetuntoa alas, kun eivät pysty tarpeeksi pätemään parisuhteessa. Niitä inhottaa kun vastaan järkevillä faktoilla, joita ei pysty ampumaan alas. Miehet ei myöskään yleensä ole ymmärtäneet kyseessä olevan älykkyys, vaan ihmetelleet esim tyyliin "sä oot jännä kun sun kanssa juttelee, niin olet ajatellut melkein kaikkea jo etukäteen". Ei, vaan pystyn ajattelemaan nopeasti ja monipuolisesti koska olen älykkäämpi. Tuo siis best case scenario, yleensä miehet ovat keksineet jotain minkä perusteella olisivat kuitenkin älykkäämpiä, vaikka selvästi pystyin halutessani heitä paremmin perustelemaan näkemykseni faktoilla ja tuomaan näkökulmia, joita he eivät olleet huomanneet. Esimerkiksi "Olen älykkäämpi, koska mulla on työ ja olen hyvä työssäni (kun itse en ollut töissä tuolloin).
Sitä en tiedä, miksi olen ollut niin monen vähemmän älykkään miehen kanss
Oletko varma, ettet ole myös itseriittoinen. Harvemman ihmisen älyä varsinaisesti kukaan kiistää, viisauden puutteen ehkä.
Luulen, että pystyisin, mutta en ole vielä onnistunut löytämään älykkäämpää kumppania tai edes yhtä älykästä.
Meillä toimii, ehkä koska mies onkin sitten about kaikessa muussa "parempi". Täydennetään hyvin toisiamme, vaikka turhautumisiakin tapahtuu ajoittain, puolin ja toisin, eri syistä vain. Lisäksi huumorintajun tulee mätsätä riittävästi.
JA häät olis ollut tulossa. Olit kosinut ja kirkko varattuna. Siinä tapauksessa ymmärrän sinua.