Mitä et ikinä syö juhlissa (vaikka sitä usein on tarjolla)?
Suunnittelen reilun 30 hengen ylioppilasjuhlia. Tarjolle suolaisia juttuja kahvipöytätyyliin eli ei ruokaa, ja sitten makeita. Pasteijaa, piirakkaa, voileipäkakkua, pikkuleipää, kuivakakku, täytekakkua... Mutta mitä ei ainakaan kannata laittaa tarjolle? Mikä on inhokki?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Karjalanpiirakat ja munavoi.
Piirakat syön mutta en munavoita.
En söisi noista mitään. Pelkkää pullaa ja leivonnaisia.
Itse skippaan aina voileipäkakun, mutta kyllä se monien muiden suosiossa on. Mua ei vain puhuttele etenkään se koostumus eikä oikeastaan makumaailmakaan.
Pulla ja pikkuleivät jää ottamatta.
En söisi, pasteijaa, piirakkaa, pikkuleipää, kuivakakkua, täytekakkua.
Kuivakakku jäisi itselläni ottamatta juhlissa, joissa on paljon muutakin tarjottavaa.
Itse en syö pullaa (ei siksi,e ttä minulla olisi mitään pullaa vastaan, mutta jos tarjolla on kakkua ja pullaa niin en keksi, miksi valitsisin pullan).
Kuivakakut, rusinalliset leivonnaiset jää varmasti syömättä
En syö mitään missä on kalaa. En ole allerginen, en vain pidä kalasta missään muodossa. Kaikki muu käy.
Kuivakakku, pikkuleivät, pullat. En myöskään viehäty täyte- ja voileipäkakuista, kun ne menevät viipaloidessa hetkessä ihan hirveän näköisiksi. Mieluiten söisin vaikka voileipiä, leivoksia ja vaahtokarkkeja.
Jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin mieluiten söisin salaattia ja oikeaa ruokaa. Vaikka grillattua kanaa. Nuo piirakka, voileipäkakku -pöydät, ne on aina vähän sellaisia että sitten mäkkärin kautta kotiin. Samalla vaivalla tekisi oikeat ruoat.
Voileipäkakku ja kaupan valmispasteijat jää syömättä
Kaikki sellainen mistä jokainen pilkkoo oman palansa on ei hyviä esim. kinkkupiirakka siinä paistovuoassa tarjoiltuna.
Kuivakakku ja pullat (riippuen vähän tosin siitä, millaista pullaa on tarjolla) jäisi multa syömättä.
Lohikeitto