Kirpputorilla ei meni mikään enää kaupaksi!
Muutama vuosi sitten oli pöytä ja suurin piirtein samanlaista tavaraa ja suurin osa meni kaupaksi jopa kalliimmalla hinnalla kuin nyt. Mutta nyt ollut 2 päivää ja vain muutama tavara mennyt.
Hinnat olen laskenut ihan minimiin. esim. laadukas viherkasi saviruukussa 1 euro. Sama maksaa muoviastiassa yli 10 euroa jossain plantagenissa? Onko ihmisillä rahat loppu? Jyväskylässä sseppälänkankaalla paikka
Mitä. Pitääkö vielä laskea hintoja. En noita tavaroita ja kasveja halua takaisinkaan kantaa!
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen nykyään kirpputorilla tosi nirso. Haluan laadukasta tavaraa todella halvalla.
Tämä. Käytettynä kannattaa ostaa vain juurikin laadukasta erittäin halvalla. Viimeisin ostokseni oli Adidaksen lähes käyttämättömät urheiluliivit, hinta 3 €.
Just iltalehdessä oli juttua, että miten nimenomaan viherkasvit hukkuvat pöydiltä heti. Itselläni ollut kaksi päivää pöytä ja yhtään viherkasvia ei ole mennyt. Laadukkaita kasveja hinnat 1 eurosta 2 euroon.
Eilen tuli just ensimmäisen päivän myynnit ja kolme tuotetta oli mennyt kaupaksi. Tulot yhteensä 2,80 euroa. Mielenkiintoisesti pöydältä oli poistunut 5 tuotetta. Oliko 2 tuotetta varastettu vai mihin ne oli hukkuneet?
Mää otin sellaisen -50% kyltin siihen pöydälle, niin sitten rupesi hieman paremmin kauppa käymään ;)
Vierailija kirjoitti:
Helpompi tilata Temusta kuin kierrellä jossain kirppareilla umpimähkään eikä tiedä löytääkö sieltä mitään.
Älä tilaa. Se se vasta paskaa onkin.
Minä lahjoitan kaiken ylimääräisen torissa Annetaan-ilmoituksella. Nopeasti käy kauppa eikä tarvitse päivystää kotona, kun voi jättää tavaran ulko-ovelle noudettavaksi. Osoitteen annan vasta, kun ostaja vahvistaa tarkan ajan, milloin on tulossa. Esim. jos joku sanoo tulevansa huomenna puolilta päivin, vastaan että sopii, ilmoita kun olisit tulossa, ja kun seur päivänä palaa asiaan, annan osoitteen. Tällä tavalla ei ole tullut ohareita (koputan puuta).
Minusta tämä on ympäristön kannalta tehokkaampaa kuin lahjoittaa jonnekin SPR:lle, joka myy tavaraa rahasta. Samalla se on kiva kädenojennus muille tavallisille keskituloisille ja keskiluokkaisille ihmisille, jotka ilman yhteiskunnan tukia raatavat töissä, kasvattavat lapsensa ja elättävät perheensä samaan aikaan kun inflaatio nostaa hinnat, korot ja harrastusmaksut taivaisiin. Olen saanut myös itse kaikenlaista ilmaiseksi ja ollut niistä todella hyvilläni.
Jaa. Pari kertaa ollut pöytä tänä vuonna. Kun tavara on hyvää ja oikein hinnoiteltua menee kyllä kaupaksi. Tosin en myykään lasten/vaatteita enkä 'vain vähän käytettyjä' meikkejä...