Kirpputorilla ei meni mikään enää kaupaksi!
Muutama vuosi sitten oli pöytä ja suurin piirtein samanlaista tavaraa ja suurin osa meni kaupaksi jopa kalliimmalla hinnalla kuin nyt. Mutta nyt ollut 2 päivää ja vain muutama tavara mennyt.
Hinnat olen laskenut ihan minimiin. esim. laadukas viherkasi saviruukussa 1 euro. Sama maksaa muoviastiassa yli 10 euroa jossain plantagenissa? Onko ihmisillä rahat loppu? Jyväskylässä sseppälänkankaalla paikka
Mitä. Pitääkö vielä laskea hintoja. En noita tavaroita ja kasveja halua takaisinkaan kantaa!
Kommentit (26)
Itse olen nykyään kirpputorilla tosi nirso. Haluan laadukasta tavaraa todella halvalla.
Jyväskylän seppälänkankaan entinen kirpparilla.fi nykyinen UniQ-torilla ei kyllä hirveästi asiakkaita ollut kun kävin. Oli kiinni vähän aikaa ja nyt avattu uudestaan. Myös yli puolet myyntipöydistä oli tyhjiä. Tietääköhän porukka että kirpputori on taas auki?
Ostamattomuus voi johtua myös asiakkaiden puutteesta.
Kirpparilla on tosi vaikea tienata tänä päivänä. Viikon pöytä maksaa tosi paljon ja sitten pitää vielä ostaa ne hintalappuarkit. Tavaroiden kuljetus autolla myös maksaa. Vaatteiden pesut yms.
Itsellä kirppispöytä ja nyt pelkään, että en jää edes voiton puolelle koko hommasta. Viimeinen kerta kun otan kirppispöydän. Käyttänyt satoja tunteja koko hommaan ja mikään ei myy. Ainoastaan menee kaupaksi jollain superhalvalla.
Suosiolla lahjoitan loput tavarat SPR kirppikselle. JA myös tulevaisuudessa.
Rupeaa rahat olemaan tiukilla jopa kirppisostoissa. Uusi hinnankorotus tuli ja lisää tulee kun arvonlisävero nousee.Hyvä jos pystyy asumisen maksamaan ja niukan ruuan.
Nykyään on asunnot niin kliinisiä ja niukasti sisustettuja ettei niihin haluta ostaa mitään krääsää. Nuoret voi satunnaisesti ostaa jonkun lasisen oluttuopin tai tuhkakupin mutta aikuiset ei osta sellaista enää.
Itse just kävin kirppiksellä ja onhan siellä joissakin pöydissä ihan naurettavia hintoja. Joku kulahtanut ja kärsinyt viherkasvi 7 euroa. Huppari 40 euroa. Villasukat 25 euroa. Ihan oikeesti.
Tavara menee kyllä kaupaksi. Mutta tuotteen on oltava puhdas, laadukas, ehjä. Ja halpa. Jopa 80% pitää ottaa pois alkuperäisestä hinnasta.
Tienaamaan kirppikselle ei kannata lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Nousukausi ja kulutus huipussaan?
Rikkaiden ja köyhien kuilu kasvaa. Enää ei ole noita keskituloisia kirppiskävijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Jyväskylän seppälänkankaan entinen kirpparilla.fi nykyinen UniQ-torilla ei kyllä hirveästi asiakkaita ollut kun kävin. Oli kiinni vähän aikaa ja nyt avattu uudestaan. Myös yli puolet myyntipöydistä oli tyhjiä. Tietääköhän porukka että kirpputori on taas auki?
Ostamattomuus voi johtua myös asiakkaiden puutteesta.
Kiitti vinkistä, tiesin että kirpparilla.fi lopetti, mutta uudesta en tiennyt mitään. t: paljasjalkainen paikallinen
Vierailija kirjoitti:
Itse just kävin kirppiksellä ja onhan siellä joissakin pöydissä ihan naurettavia hintoja. Joku kulahtanut ja kärsinyt viherkasvi 7 euroa. Huppari 40 euroa. Villasukat 25 euroa. Ihan oikeesti.
Tavara menee kyllä kaupaksi. Mutta tuotteen on oltava puhdas, laadukas, ehjä. Ja halpa. Jopa 80% pitää ottaa pois alkuperäisestä hinnasta.
Olen bongannu kirppikseltä kalliimpia hintoja kuin kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kirppariviikolta ei toivo yhtään voittoa = tienata rahaa, on paljon helpompi viedä tavarat Konttiin tai eläinsuojeluyhdistysten kirpparille lahjoituksena tai muuhun vastaavaan. Miksi kukaan näkisi hinnoittelun, tavaroiden roudaamisen ja pöydän siistimisen vaivaa jos käteen jää nolla euroa tai jopa häviää rahaa pöytävuokran ja muiden kulujen jälkeen?
Nettikirppiksilläkään ei saa myytyä edes vitosella mitään. Kivijalassa en ole vuoteen yrittänytkään mitään myydä enkä usko että koskaan enää yritänkään kun viime kesänä otin viikoksi ja myyntiä tuli puolet pöytävuokran määrästä. Kävijöitä olisi ollut mutta nuorella yrittäjällä näytti olevan kaikki muu tärkeämpää kuin kaupan auki pitäminen. Siinä on lapsenkasvatus mennyt vähän pieleen.
Helpompi tilata Temusta kuin kierrellä jossain kirppareilla umpimähkään eikä tiedä löytääkö sieltä mitään.
Rahat loppu. Kaikki maksaa ihan hirveästi. Kirpputorille mennään hakemaan halpaa tavaraa. Hinnat alas!
Viera kirjoitti:
Nousukausi ja kulutus huipussaan?
Rikkaiden ja köyhien kuilu kasvaa. Enää ei ole noita keskituloisia kirppiskävijöitä.
Kokoomus ajaa luokkayhteiskuntaa.
Kiersin viikonloppuna lahtelaisia kirpputoreja. En ostanut juuri mitään, koska kaikki oli niin kallista.
Se mitä ostin, oli kirppishintaan hinnoiteltua: miesten hyväkuntoiset, siistimmät shortsit joista näki että ehkä käyneet kerran päällä: 6€. Lapselle valkoinen, juhlavampi mekko jossa ei tahroja: 4€. Liukuvärjätyt collegehousut lapselle, ei tahroja, ei kulumaa: 3€. Teinille bikinit joissa laput vielä kiinni ja hygienasuojakin paikoillaan: 4€. Toiselle teinille Niken collegepaita. Selvästi käytetty, mutta tahraton: 4€.
Ja tämä oli kallis kirpparireissu. Yleensä samalla rahalla on löytynyt kaikenlaista lapselle ja teineille, mutta nyt tarjonta ei vastannut omaa kysyntää. Välikausivaatteita oli myynnissä, mutta kun ne oli kalliimpia mitä Prismassa myytiin alennuksella ihan käyttämättömiä. Tietenkään merkki ja tekniset ominaisuudet ei välttämättä olleet samat, mutta silti.
Jyväskylän Seppälänkankaan UNiqtorin asiakkaat eivät ole löytäneet takaisin. Todennäköisesti asiakkaiden puute yksi. syy. Aika huonoon aikaan olet pöydän ottanut. Uniqtori on vasta avattu.
Jos haluaa edes jotain voittoa, kannattaa tilata Sellpy.fi sininen kassi kotiin ja pakata siihen. Ne noutaa, hinnoittelee ja myy. Itse en ole tälleen koskaan jäänyt vielä tappiolle, vaan on tullut joka kassista voittoa kympeistä jopa satasiin (riippuen tietenkin kovasti tavaroiden arvosta - satasia varten pitää olla arvokkaampaa ulkovaatetta tai muuten kalliita merkkejä).
Se on helpompaa kuin UFFin laatikkoon vieminen JA tavaroista saa edes jotain tuottoa itselleen.
Tämä.