Kuka ääliö ostaa halpaa vessapaperia?
Monesti olen kaupassa miettinyt että kuinka persaukinen masokisti pitää olla jos säästääkseen pari euroa ostaa jotain halpis vessapaperia? Varmaan oikein tyytyväinen olo sitten kun se karkea jätepaperi raapii persereiän verille ja bonuksena menee vielä sormet paperista läpi paskaan.
Kommentit (58)
Joo ei kannata wc paperissa säästellä ja tämän itsekin huomannut. Aiemmin ostin rainbow, coop yms paperia. Nykyään lotusta, serlaa yms laatua.
Minä? Tajusin, että Rustassa oleva iso pussi todella edullista vessapaperia on laadultaan sama, kuin esim kalliimpi embon vessapaperi. Kyseinen vessapaperi (24 rullaa) on nyt Rustassa alessa 6,99e.
Kyllä siitä monta sataa säästää vuodessa eikä vessanoönttökään mene turhaan tukkoon kun ei käytä vessapaperia.
Vierailija kirjoitti:
Minä? Tajusin, että Rustassa oleva iso pussi todella edullista vessapaperia on laadultaan sama, kuin esim kalliimpi embon vessapaperi. Kyseinen vessapaperi (24 rullaa) on nyt Rustassa alessa 6,99e.
Onko mukava tallustella läpi elämän verta vuotavan reiän ja paskalle haisevien sormien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mukava tallustella läpi elämän verta vuotavan reiän ja paskalle haisevien sormien kanssa?
Onko embon vessapaperi noin huonoa nykyään?
Ne mitään karheita ole. Kuka ääliö maksaa wc-paperista yhtään ylimääräistä.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kannata wc paperissa säästellä ja tämän itsekin huomannut. Aiemmin ostin rainbow, coop yms paperia. Nykyään lotusta, serlaa yms laatua.
Floralys tummanpunaisessa pakkauksessa on paras.
Kaikkein eniten säästää kun huuhtoo bideesuihkulla ja käyttää pyyhettä.
Mistä muka enää saa halpaaa vessapaperia? Nykyään monet merkit myös harrastaa kaikenlaista kikkailua, yhtäkkiä rullien koko onkin pienentynyt tai paketissa onkin vaan 6 rullaa entisen 8 sijjaan tai laatu on muuten heikentynyt.
Milloin tajusitte että kohta vessa paperi loppuu?
Laittomien Venäjää kohtaan asetettujen pakotteiden takia Suomesta loppuu kohta vessa paperi.
Kaikki Suomen vessa paperi on tullut Venäjältä ja Suomessa ei ole omaa tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan sellaisella apinanraivolla pyyhi että paperi repeää ja perse vuotaa verta? Varmaan ihan tavallinen pyyhkimisvoima riittää ja sen jälkeen pyllypesu ja käsienpesu normaalisti vaan, puhdasta ja ehjää on.
Halpaa voi käyttää pohjalle estämään plumpsahduksen ja paremmalla sitten pyyhkii pyllyä kuivaksi pesun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Ne mitään karheita ole. Kuka ääliö maksaa wc-paperista yhtään ylimääräistä.
Sammaleella ja sanomalehtipaperilla halvin.
Käytän bideetä ja pyyhettä kuivaamiseen. Paperi on lähinnä vieraita varten pölyä keräämässä.
Halvalla vessapaperilla kannattaa pyyhkiä esari. Muuten käyttää sitten hieman laadukkaampaa vessapaperia.
Köyhät on kekseliäitä