Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella huumeita käyttävän ihmisen kanssa?

Vierailija
17.07.2024 |

esim kannabista käyttävän, jos et itse käytä muuta kun alkoholia satunnaisesti.

Kommentit (148)

Vierailija
81/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella 5 minuuttia kerrallaan, kerran kuussa.

Vierailija
82/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 90 prosenttia 20-40-vuotiaista käyttää nykyisin jotain huumeita, eli ihan normaaliahan se on. Enemmän ihmetyttää jos ei käytä. Tylsää elämää elävät tällaiset ihmiset. 

Oliskohan aika puhkaista kupla ja tarkastella maailmaan realistisesti. Ei todellakaan 90 prosenttia käytä huumeita. Toi on sun mutua tai ihan räikeetä valehtelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi, enkä ole itse asiassa ole missään tekemisissä huumeita käyttävien ihmisten kanssa.

Vierailija
84/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Teen töitä päihdeongelmaisten kanssa.

Vierailija
85/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Jo tupakointi on edes lyhyen suhteen este.

Kyllä tupakoitsijaa voi panna 😀. Suhteeseen ei kyllä käy

Vierailija
86/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan 90 prosenttia 20-40-vuotiaista käyttää nykyisin jotain huumeita, eli ihan normaaliahan se on. Enemmän ihmetyttää jos ei käytä. Tylsää elämää elävät tällaiset ihmiset. 

Oliskohan aika puhkaista kupla ja tarkastella maailmaan realistisesti. Ei todellakaan 90 prosenttia käytä huumeita. Toi on sun mutua tai ihan räikeetä valehtelua.

Totta. Oikea luku lähempänä 95 prosenttia. 

Vierailija
87/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni käyttää kannabista jos ei nyt ihan päivittäin niin varmaan viitenä päivänä viikossa. En pidä tästä, mutta yritän toleroida. Bilettäessään hän myös käyttää ainakin LSD:tä ja ekstaasia ja varmaan muutakin. Onneksi biletys ei ole hänellä joka päiväistä vaan sanoisin että huumebiletystä ei tapahdu edes kerran kuukaudessa keskimäärin.

Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian erilaisia. 

Tähän viel

Kunhan et tee lapsia hänen kanssaan, koska huumeiden käyttö vaikuttaa sukusoluihin. 

Vierailija
88/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannabis ei mua haittaa mutta oikeita huumeita käyttävän kanssa en alkaisi suhteeseen.

Kannabis on oikea huume. Älä petä itseäsi tai anna pettää itseäsi.

Vierailija
89/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. En seurustelisi edes tupakoitsijan tai humalahakuinen kanssa. Elämä on valintoja, ja nämä on minun.

Vierailija
90/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Enkä alkoholistin tai tupakoivan. Ne ei ole mun juttu ja päihderippuvainen rakastaa sitä päihdettä, ei mitään muuta. Siksi se on valehteleva narsistinen paska, jolla on aina rahat lopussa.

Jos ei ihminen osaa käsitellä tunteitaan selvin päin, ei se paljon osaa aivoillaan tehdä muutakaan.

Vierailija
91/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tupakkaa ei voi polttaa, mut huumeita ne käyttävät. 

Tuossa on kyllä jokin ristiriita. Jokin treenaaja ei polta epäterveellistä tupakkaa, mut käyttää kovempia myrkkyjä. 

Tupakoitsija todennäköisesti polttaa päivittäin, mutta alkoholia tai muita päihteitä käyttävä tuskin on päivittäin päihtynyt. Treenaaja voi treenata hyvinkin intensiivisesti ja tavoitteellisesti, vaikka käyttäisikin päihteitä 1-2 kertaa kuukaudessa.

Tupakka ei muuta persoonallisuutta.

Mitä erityisen hienoa on tavoitteellisessa treenaamisessa?

Vierailija
92/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoriso on nykyään raittiimpaa kuin koskaan. Kaikki käyttö kasautuu sosiaalitoimen kanta-asiakkaille, joita on pieni osa nuorisosta.

Vierailija
93/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Jo tupakointi on edes lyhyen suhteen este.

Kyllä tupakoitsijaa voi panna 😀. Suhteeseen ei kyllä käy

Ei voi. Sillä seisoo heikosti ja spermakin haisee kuin myrkky.  Juu, kokeilin, pistin kiertoon.

Vierailija
94/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta. Oikea luku lähempänä 95 prosenttia. 

Niin, 95% sun tuttavapiiristä.

Vierailija
95/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesystäväni on viihdekäyttäjä. Kokaiinia noin kerran kuukaudessa, mdma:ta muutaman kerran vuodessa, varmasti jotain muutakin, yleensä samaan aikaan. Jos tämä käyttötiheys koskisi alkoholia, kellään ei olisi mitään nokan koputtamista.

Mies on esihenkilönä eräässä firmassa, opiskelee alan ylempää korkeakoulututkintoa ja treenaa tavoitteellisesti. Viihdekäyttö on eri asia kuin päihderiippuvuus. Ja tuohon sormien katkomiseen - työssäkäyvä kykenee maksamaan kokkelinsa etukäteen tai viimeistään kun saa aineensa. Keskiverto viihdekäyttäjä on joko työssäkäyvä tai opiskelija, josta ei päällepäin näy, mitä päihteitä käyttää.

Tunnen muutaman nuoren viihdekäyttäjän ja kyllä se näkyy heistä päälle päin levottomuutena ja keskittymiskyvyn puutteena. Ovat myös hyvin lyhytjänteisiä. 

Vierailija
96/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poikaystäväni käyttää kannabista jos ei nyt ihan päivittäin niin varmaan viitenä päivänä viikossa. En pidä tästä, mutta yritän toleroida. Bilettäessään hän myös käyttää ainakin LSD:tä ja ekstaasia ja varmaan muutakin. Onneksi biletys ei ole hänellä joka päiväistä vaan sanoisin että huumebiletystä ei tapahdu edes kerran kuukaudessa keskimäärin.

Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian er

Huumeiden käyttö indikoi matalaa älykkyyttä. Samoin se, että roikkuu suhteessa narkin kanssa, vaikka ei pidä narkkaamisesta. Sä oot itse kohta syytteessä kun gigolo jemmaa kamaa kotiin tai välittää varastettua tavaraa rahoittaakseen käyttöä. Ja sun rahat se toki vie ekana. Tekee sun nimissä pikavippejä ja verkkokauppaostoksia.

Vierailija
97/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian erilaisia. 

Tähän viel

1. Poikaystävä on narkkari, mutta vielä menee niin hyvin, että haittavaikutukset eivät näy. Miten on asian laita viiden vuoden päästä? Ei korkea koulutus suojaa, eikä hyvä työ. Entä jos / kun hyvä työ katoaa huumeiden vuoksi?

2. Olet mahdollistaja.

Vierailija
98/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka ei muuta persoonallisuutta.

Voi kyllä kuule muuttaa! Tupakka aiheuttaa verisuoniperäistä dementiaa, jossa ensioireina on persoonallisuuden muutokset. Tätä dementiaa + otsalohkodementiaa on nimenomaan työikäisillä.

Vierailija
99/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koske tupakoiviin, alkoholisteihin ja huumeiden käyttäjiin kepilläkään. Ovat säälittäviä.

Vierailija
100/148 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, varastais rahat ja ottais velkaa mun tiedoilla