Voisitko seurustella huumeita käyttävän ihmisen kanssa?
esim kannabista käyttävän, jos et itse käytä muuta kun alkoholia satunnaisesti.
Kommentit (148)
Voisin. Tosin käytän itsekin huumeita.
Olen seurustellut.
Itselläkin on bentsot resepti, en näe sitä juuri eri asiaksi.
En voisi. Jo tupakointi on edes lyhyen suhteen este.
En. Lapseni on sekakäyttäjä ja ärsyttää jo se valehtelukin mitä tekee kun sanoo, että on kuivilla ja pupillit on lautasen kokoisena kun sen sanoo. Mutta kun valehtelu kuuluu taudin kuvaan. Pari alkkis miestä on ollut ja oikeasti se ei ole mikään parisuhde vaan hoitosuhde hetkenä minä hyvänsä potentiaalisesti väkivaltaisen ihmisen kanssa. Narkkien mukana tulee vielä rikolliset yhteydet mukaan vielä enemmän kuin pelkkien alkkisten kanssa.
En, enkä myöskään runsaasti juovan kanssa. Ei kiinnosta sellainen elämä, edes sivusta katsottuna.
Monilla voittajilla on esim. kokaiinin bilekäyttöä. Mutta kannabisriippuvaiseen en koskisi.
En. Pitää olla timmi ja laiha muija, jonka kanssa voi harrastaa liikuntaa ja elää terveellisesti. Nistimuijakin voi olla laiha, joo...
En todellakaan halua olla missään tekemisissä huumeita käyttävien ihmisten kanssa, enkä edes alkoholia vähänkään runsaammin käyttävien kanssa. Avioliitto alkoholistin kanssa opetti sitäkin päihdettä inhoamaan niin syvästi, etten ole itse ottanut pisaraakaan moneen vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Monilla voittajilla on esim. kokaiinin bilekäyttöä. Mutta kannabisriippuvaiseen en koskisi.
Itselleni tuli ero kun mies hurahti kokaiiniin. Koko talous oli aika nopeasti kuralla, vaikka rahaa aluksi olikin ihan kivasti. Bilekäyttö muuttui sellaiseksi, että sitä tarvikin joka päivä selvitäkseen normaalin elämän kuormituksesta.
Voisin. Käytän itsekin ekstaasia. N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselleni tuli ero kun mies hurahti kokaiiniin. Koko talous oli aika nopeasti kuralla, vaikka rahaa aluksi olikin ihan kivasti. Bilekäyttö muuttui sellaiseksi, että sitä tarvikin joka päivä selvitäkseen normaalin elämän kuormituksesta.
Tässä kuviossa itseäni häiritsi myös se, että kokaiinin ostamisella rahoitetaan karseinta alamaailmaa mitä maan päältä löytyy. Miehellä ei ollut tullut mieleenkään. Sinne kun jää joku velka pystyyn, niin ei edes läheiset ole turvassa.
En todellakaan. En ole huumeiden käyttäjien kanssa missään tekemisissä.
En. Hakatuksituleminen ei kuulu unelmiini.
Kannabis ei mua haittaa mutta oikeita huumeita käyttävän kanssa en alkaisi suhteeseen.
Jätin ex tyttöystäväni heti kun se alkoi käyttää kannabista. Sillä oli joku kaveri joka antoi sitä sille ja sitten se haisi kamalalta.
Poikaystäväni käyttää kannabista jos ei nyt ihan päivittäin niin varmaan viitenä päivänä viikossa. En pidä tästä, mutta yritän toleroida. Bilettäessään hän myös käyttää ainakin LSD:tä ja ekstaasia ja varmaan muutakin. Onneksi biletys ei ole hänellä joka päiväistä vaan sanoisin että huumebiletystä ei tapahdu edes kerran kuukaudessa keskimäärin.
Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian erilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystäväni käyttää kannabista jos ei nyt ihan päivittäin niin varmaan viitenä päivänä viikossa. En pidä tästä, mutta yritän toleroida. Bilettäessään hän myös käyttää ainakin LSD:tä ja ekstaasia ja varmaan muutakin. Onneksi biletys ei ole hänellä joka päiväistä vaan sanoisin että huumebiletystä ei tapahdu edes kerran kuukaudessa keskimäärin.
Olemme kolmekymppisiä. Koen itse olevani melko huumevastainen enkä käytä yhtään mitään. En haluaisi olla tämän asian suhteen nipottaja vaikka jossain määrin osoitankin hänelle että en pidä tästä toiminnasta. En tiedä, ehkä olen sitten liian nihkeä mutta minun mielestäni ei ole normaalia että kannabista poltellaan noin paljon ja noita kovia huumeita ei pitäisi käyttää mielestäni ikinä. Ja kyllä tämä saa myös ajattelemaan että olemmeko tämänkin asian suhteen liian erilaisia.
Toivottavasti ette tee lapsia tähän kuvioon...
Ei kiinnosta ihmiset, jotka ei osaa nauttia elämästä selvinpäin.