Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menisikö hyvälaatuinen, hyväkuntoinen sohva kaupaksi?

Vierailija
16.07.2024 |

En haluaisi antaa ilmaiseksi tonnin sohvaa. Suomessa tehty tilaustyönä.

Pitäisi saada pois asunnosta, enkä tiedä mihin sen mahdutan. Ei ole divaani- eikä kulmasohva, mutta aika muhkea.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan 100 euroa saat.

Vierailija
2/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä kokeilla myydä sitä Torissa, tosin siellä on jo sohvia pilvin pimein, ja monet karttaa ostamista luteitten pelossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menisi.

Vierailija
4/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksimi 150e mitä voi käytetystä sohvasta saada. Niitä saa ilmaiseksi ja osa vierastaa ludepelossa tai ajatellessa mitä kaikkea eritettä sekin sohva kokenut

Vierailija
5/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan jolla on varaa tonnin sohvaan ei osta käytettynä. 

Vierailija
6/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saimme 200e. Askon sohvasta. Itse maksettiin 650e. kaksi vuotta sitten.  

Vierailija
7/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

?? 

En toki tonnia pyytäisikään. Mutta jos itse saisin vastaavan sohvan edullisesti (400-500€) vähän käytettynä, ostaisin kyllä. Vaikka minulla oli silloin varaa ostaa se uutenakin.  Uutena tuolla rahalla saa vain jonkun Ikean rimpulan. Tästä näkee ensi silmäyksellä, että on laatua, klassinen malli.

Vierailija
8/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? 

En toki tonnia pyytäisikään. Mutta jos itse saisin vastaavan sohvan edullisesti (400-500€) vähän käytettynä, ostaisin kyllä. Vaikka minulla oli silloin varaa ostaa se uutenakin.  Uutena tuolla rahalla saa vain jonkun Ikean rimpulan. Tästä näkee ensi silmäyksellä, että on laatua, klassinen malli.

Juu, ja mieluummin ihmiset maksaa sen tonnin siitä ilosta että ei ainakaan tule luteita kotiin.

Vierailija
9/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös silloin ollut vielä korona ja rajoitukset?

Vierailija
10/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? 

Juu, ja mieluummin ihmiset maksaa sen tonnin siitä ilosta että ei ainakaan tule luteita kotiin.

Lähdekritiikki on hyvä olla. Mutta aiheeton käytetyn tavaran torppaus on ylireagointia. 

Vierailija
11/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös silloin ollut vielä korona ja rajoitukset?

Mitä se nyt tähän vaikuttaa? Onhan tuohonkin aikaan tapahtunut muuttoja jne eli on syystä tai toisesta tarvittu sohvaa.

Vierailija
12/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin noin 300 voit torissa saada.  Hyvät kuvat ja mitat, sekä onko ollut käytössä tai varastossa, lemmikkejä jne jne..

Vierailija
13/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaa vaikka ilmatteeksi tarjoat. Pistä palasiksi ja vie kaatikselle/Sorttiin.

Vierailija
14/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutena tonnin maksaneesta käytetystä sohvasta ei kukaan maksa kuin korkeintaan 50 euroa. Tosin jos sohva on uuden veroinen niin joku saattaa maksaa siitä yllättävänkin paljon, mutta ei silloinkaan tietenkään lähellekään uuden hintaa.

Vierailija
15/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? 

Luteita voi tulla naapurista, tai vaikka kenkien mukana roskalatuksesta luteenmunia. Jopa suurissa kaupoissa on löytynyt luteita. Usein, kun ne tajutaan jossain talossa, ne ovat jo joka kämpässä. Ihme hysteriaa. 

Vierailija
16/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 voi saada. Kaupungin autolla vein yhden kaatopaikalle, niin kaupunki sai 50€ laskun.

Vierailija
17/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä juttu tuo "ludekammo". Jos laittaiain tämän sohvan kaupungin roskalavaryhmään Facessa, sillä olisi varmasti heti kymmenen ottajaa jonossa.

Mutta totta tuo, että nyt mistään ei haluta enää maksaa, kun on huomattu, että ilmaiseksi on tarjolla hyvää tavaraa. Tämä on muuttunut ihan vuoden-kahden sisään.

Ap

Vierailija
18/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko sohva perseeltä?

Vierailija
19/38 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, ei tietenkään kovin lähelle alkup. hintaa saa, mutta kyllä sen joku ostaa. Itse olen maksanut 300€ parin tonnin sohvasta. Aina kannattaa kokeilla.

Vierailija
20/38 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi käytettyä sohvaa, pelkään saavani luteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä