Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on " kilttimies" ?

Vierailija
16.07.2024 |

Sivuston termistöissä vilahtelee jatkuvasti " kilttimies" termi/ nimitys, mutta mikä tai millainen se on? Se ei ilmene oikein missään?  Pääsääntöisesti kai ilmeisesti lyhyt, kalju ja ylipainoinen? Eli Normaalin miehen vastakohta? Osaako joku täsmentää ja selventää?

Kommentit (115)

Vierailija
41/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kiltiltä ja jopa reppanalta tai säälittävältäkin mutta kun tutustuu paremmin niin luonne alkaa tulla esiin, yleensä ilkeä, omistushaluinen, mustis ja loukkaantuu herkästi. Roikko. Ei jatkoon. Ei siis aidosti mukava, hellä, huumorintajuinen ja kiltti ihminen. Kilteimpiä ovat yleensä ne joita kartetaan, siksi kannattaa muistaa että kaikki ei ole aina sitä miltä näyttää. Tietenkin riippuu kuka katsoo myöskin.

Muuta en tiedä kuin sen, että tuo loppuosa oli asiaa. Aidosti kiltit ihmiset ovat aika kartettuja ja heitä kiusataan ja heille ivaillaan, tai heidät on kiusattu jo ajat sitten aroiksi. Ei tämä ole sukupuolisidonnaista. 

Tietysti aidosti kiltisti ja hyväntahtoisesta ihmisestä saadaan kyllä melkoinen pommi, jos häntä tarpeeksi rääkätään vielä aikuisiälläkin.

Aivan kuka tahansa vinksahtaa, jos joutuu liian pitkään ja liian monien rääkkäämäksi, oli sitten luonteeltaan kiltti tai ihan minkä luonteinen tahansa.

Se luonne on kuitenkin siellä, että jos vinksahtanut saa täysjärkistä kohtelua, asia voi korjaantua.

Vierailija
42/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on kilttimiehellä ja kivamiehellä?

Kiltti mies on skotti ja kivamies on kiva mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on kilttimiehellä ja kivamiehellä?

Kilttimies on skotti ja kivamies on kiva mies.

Vierailija
44/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosipaikan tullen impotentti, mutta ei sitä vielä tiedä.

Täh?

Vierailija
45/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen vastakohta

Vierailija
46/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon mies ja olen kiltti. Olen kiltti koska autan muita, en kohtele muita huonosti, olen introvertti sekä ujo, en ole väkivaltainen enkä myöskään käytä alkoholia. En kyllä itseäni kilttimieheksi leimaa vaan olen tälläinen kuin olen.

Olen myös sinkku enkä ole koskaan seurustellut, sitä en tiedä johtuuko se kiltteydestäni vai ei.

M33

N37 same here

Vierailija
47/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies on sellainen joka ei naisille kelpaa koska naiset etsii jännämiestä joka mahdollisesti pahoinpitelee muita ihmisiä. Tatuoinnit ja uhkaava käytös on asiat myös mistä naiset viehättyy miehissä.

No ei se nyt noin mene, mutta ihan on tutkittua tietoa kun, että kiltteys ei ole valtti naisseuran saannissa. 

Missäköhän tätäkin on tutkittu? Kummasti tuppaa inkkelien päähänpinttymät muuttuvan totuuksiksi. 

Mistä inkkeleistä sinä puhut? Nykypäivänä on enemmän tietoa saatavissa kuin koskaan ja jokainen tuntee miehiä, jotka ovat liian kilttejä löytääkseen naisseuraa. He saavat naisseuraa korkeintaan ystäviksi. 

Luetko koskaan psykologian artikkeleita tai mitään muutakaan luotettavaa tietoa? Näetkö edes mitä ympärilläsi tapahtuu?

Mun suvussakin on ollut miehiä, jotka olivat kilttejä muille ihmisille ja niin vain jäivät ilman naista.

Vierailija
48/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyh

Vierailija
49/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttimies on sellainen joka ei naisille kelpaa koska naiset etsii jännämiestä joka mahdollisesti pahoinpitelee muita ihmisiä. Tatuoinnit ja uhkaava käytös on asiat myös mistä naiset viehättyy miehissä.

No ei se nyt noin mene, mutta ihan on tutkittua tietoa kun, että kiltteys ei ole valtti naisseuran saannissa. 

Missäköhän tätäkin on tutkittu? Kummasti tuppaa inkkelien päähänpinttymät muuttuvan totuuksiksi. 

Tutkittu varmaan liikaa. Sinä olet vaan niin aloitekyvytön, ettet viitsi lukea mitään, mistä sinä et pidä. Maailmassa on paljon tutkittua tietoa, joka ei monia miellytä, enkä todellakaan tarkoita ainoastaan tätä aihepiiriä, vaan melkein mitä tahansa.

Vierailija
50/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te syrjitte kilttejä miehiä ja haukutte? 

Vierailija
51/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyyh

Onpa sinulla laaja sanavarasto. Olet varmasti ylpeä itsestäsi. Hienoa, jatka samaan malliin. 😉

Vierailija
52/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on sellainen hieman pikkuvanhahtava, jonka arvon naiset alkavat nähdä vasta kolme-nelikymppisinä, kun nuoruuden juoksut on juostu ja pettymykset on koettu. Tässä varttuneessa iässä naiset automaattisesti olettavat, että kilttimies lakoaa heihin ja on naisen tahdon mukaan valmis perustamaan perheen. Eli kilttimies olisi naisen mieltymysten ohjailtavana ja niiden toteuttajana.

Vierailija
53/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on olkiukko jota av-mammat hakkaa kuin kuollutta hevosta. Jos nyt anglismit sallitaan.

Vierailija
54/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa itse asiaan, niin mitä mieltä olette tästä:

www.mtvuutiset.fi/artikkeli/naiset-eivat-halua-kilttia-miesta-lue-miksi…

Vierailija
55/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niitä tosielämän sankareita, jotka kyntävät muiden jättömailla. Kaikki ei niilläkään. Ovat monesti miellyttämisenhaluisia kynnysmattoja, joihin naisilla menevät halut ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
56/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On naisia kohtaan hyvä ja huomaavainen. Ei kuitenkaan kiinnosta naisia, koska naiset tykkäävät enemmän salilla käyvistä tatuoiduista vanhalla Bemarilla ajavista jännämiehistä, jotka vetävät välillä kunnolla turpaan.

Ei ole kilttiä eikä hyvää käytöstä sinun puheesi naisista. Sinä vedät sanoilla turpaan eli olet itse väkivaltainen luonne.

Vierailija
57/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttimiehen ulkonäkö ei ole oleellinen, vaan uhriutuva asenne, kuinka hän on niin kiltti ja silti ei saa pllua kaikilta naisilta. Hän myös ajattelee naisten olevan automaatteja, joihin syötetään normaalia ihmisten välistä kohteliaisuutta, ja automaatista tulee seksiä. Kilttimies jauhaa naisten nirsoudesta ja jostakin leukalentäjäkirurgeista ja tasoista. Kilttimies hengaa vauvalla tai yliksellä. 

Paskaa! Useimmat kiltit miehet tekee töitä, eikä niillä ole meidän luuserien, kuten sinun ja minun tapaan tarve sönköttää netissä turhaumiamme, mutta silti he eivät pärjää naisten kanssa.

Joka ikinen mies tunnustaa naisten nirsouden, mutta vain harva aukoo siitä päätään missään. 

Nyt minäkin auoin, mutta vain koska sinä leimaat normaaleja kunnollisia miehiä, jotka ovat kilttejä ja mukavia. 

Mun on kyllä parempi tehdä jotain muuta kuin pyöriä täällä. 

Vierailija
58/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On naisia kohtaan hyvä ja huomaavainen. Ei kuitenkaan kiinnosta naisia, koska naiset tykkäävät enemmän salilla käyvistä tatuoiduista vanhalla Bemarilla ajavista jännämiehistä, jotka vetävät välillä kunnolla turpaan.

Ei ole kilttiä eikä hyvää käytöstä sinun puheesi naisista. Sinä vedät sanoilla turpaan eli olet itse väkivaltainen luonne.

En nyt tiedä onko tuo miehen vai naisen kirjoittama juttu. Tämä vauvis tuntuu olevan pelkkä trollausalusta, jolla lähinnä oksennellaan toisilleen tai yllytetään muita kiihkoon.

Vierailija
59/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luottamusta herättelevä miehekäs mies on hän. 

Tämä on kilttimiehen mantra.

Vierailija
60/115 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies on myös komea kirveelläveistetyn näköinen atleetti skotti oman klaaninsa juhla tamineissa. Mutta tuskin niitä semmoisia täällä av palstalla pyörii pimpan perään itkemässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän