Tekoripset vuodesta toiseen, miksi?
Ihmettelen miksi joku pitää niitä? Rahaa menee paljon ja ne näyttää yleensä suttuisilta. Eikö osaa olla ilman enää kun on kerran ne laittanut? Voihan siinä hetken olla alaston olo, mutta näytätte aina paremmilta ilman lisäkkeitä.
Kommentit (21)
On yleensä tosirumat, irtoilevat, epäsiistit. Silmät ja luomien iho altistuu liimalle ja muille kemikaaleille. En tajua yhtään,miksi halutaan jumittua Iines Ankka -lookiin.
En tajua. Yks työkaveri laitattaa ihan hirveitä överiripsiä. Luomet näyttää riippuvan puolitangossa niiden painosta. Aivan hirveät.
No jos itse tykkää, niin mikäs siinä. Jokainen näyttäköön siltä miltä itse tykkää.
Eikö ihmiset mieti, mitä toi tekee pitkässä juoksussa silmille? Ne ripset oikeasti liimataan sun silmäluomeen kiinni. Hyi hemmetti mikä ajatus.
Jokainen näyttää huonommalta tekoripsissä.
Vierailija kirjoitti:
No jos itse tykkää, niin mikäs siinä. Jokainen näyttäköön siltä miltä itse tykkää.
Näyttäköön, mutta saa siitä mielipide olla.
Siis ripsien pidennyksistäkö puhutte ?
Vierailija kirjoitti:
Eikö ihmiset mieti, mitä toi tekee pitkässä juoksussa silmille? Ne ripset oikeasti liimataan sun silmäluomeen kiinni. Hyi hemmetti mikä ajatus.
Ei ne luomiin tule.
Ne harjan näköiset ainakin on kamalat .
Toki tekoripset näyttävä kamalilta, mutta myös miesten ostamat lihakseen pumpattavat steroidit näyttävät myös kamalilta. Miksi ei voi myös olla ilman? Ja näyttää luonnolliselta. Aki Manninen niin, niin ihana esimerkki tästä, että ei ymmärrä edes, mitä tilaa?
Tyttö/nainen luulee olevansa makeen näköinen tekoräpsyttimillä. Näyttävät aina övereiltä. Niinkuin KAIKKI keinotekoisesti lisätty ylimääräinen ihmisessä.
Ei näytä kun on sellaiset ripset jotka sopii silmiin ja kasvoihin. Samalla saa kulmiin otettua laminoinnit tai kestovärit. Ihan todella helppo ja vaivaton ja korvaa melkein kokonaan meikin.
Vierailija kirjoitti:
Eikä liimata. Ripsiin ne liimataan eikä mihinkään luomiin.
Käsittämätöntä välillä tämä tietämättömyys.
Vierailija kirjoitti:
Ne harjan näköiset ainakin on kamalat .
🤣😂🤣😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä ne keskelle luomea liimataan:D
Jokaisen oma asia. Ainahan voit henkilölle itselleen suoraan asiasta mainita. Mun kaveri haukkui mua selän takana mm noista ripsistä, olis edes suoraan sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kyllä ne keskelle luomea liimataan:D
Tekoripset tietty liimataan. Viittasi luultavasti pidennyksiin. 👍🏻
Samoin suuret lisähiukset ihmetyttävät. Suvi Teräsniska on kaunis nainen vaan miksi hänellä niin paljon lisäkkeitä että melkein peruukilta näyttää. Vai ovatko ne hiustenpidennykset, sekin melkoinen sanahirviö.
Vierailija kirjoitti:
Siis ripsien pidennyksistäkö puhutte ?
Mikä ero, tekoripset vs pidennykset ?
Mitenkähän pahasti roikkuu sitten iäkkäämpänä yläluomet, kun on vuosia pitänyt tekoripsiä...