Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Bmi mukaan olen ylipainoinen

Vierailija
16.07.2024 |

Olen 62kg ja BMI-laskurin mukaan olen ylipainoinen. En ole erityisen lihaksikas

Mikä teillä on paino ja oletteko BMI:n mukaan normaalipainoisia? 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ap:n vyötärönympärys on?

Mittanauhaa ei ole holleilla. Käytän L-koon vaatteita

-ap

Vierailija
22/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ap 157 senttiä pitkä, jos 62 kiloa menee jo lievän ylipainon puolelle. Lyhyissä ihmisissä liikakilot näkyvät tietysti helpommin, mutta et sinä tietysti mikään lihava ole, itse sanoisin että et edes ylipainoinen.

Kyllä, olen juurikin tuon pituinen

-ap

Eli jos laihtuisit jonkun 1kg (tai alle?) niin olisit normaalipainoinen. Terveysriskit eivät siis ole juurikaan koholla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

52kg, normaalipaino.

Vierailija
24/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli olet ap 157 senttiä pitkä, jos 62 kiloa menee jo lievän ylipainon puolelle. Lyhyissä ihmisissä liikakilot näkyvät tietysti helpommin, mutta et sinä tietysti mikään lihava ole, itse sanoisin että et edes ylipainoinen.

Kyllä, olen juurikin tuon pituinen

-ap

Eli jos laihtuisit jonkun 1kg (tai alle?) niin olisit normaalipainoinen. Terveysriskit eivät siis ole juurikaan koholla.

Minulla on diabetes

-ap

Vierailija
25/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino voi jakautua niin monella tavalla. Itse olen juuri ja juuri normaalipainoinen, mutta tiimalasivartalon ansiosta näytän melko hoikalta. Massaa on paljon reisissä, takapuolessa ja lantiolla, rinnat ovat sopusuhtaiset vartaloon nähden ja hartiat suunnilleen yhtä leveät kuin lantio. Vyötärö erottuu selvästi, vaikka raskauden jälkeen se ei ole ollut yhtä kiinteä kuin ennen. Miehet ovat aina tykänneet.

Olen kiitollinen vahvasta, terveestä ja kauniista kehostani, en halua rääkätä itseäni muutaman kilon painonpudotuksen takia. Uskon, että sellaiset kilot jotka lähtevät vain hirveällä rääkillä hiipivät kyllä pian myös takaisin, joten ei maksa vaivaa.

Vierailija
26/26 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni painaa 160 cm pituudella 86 kg ja harrastaa painonnostoa, todella lihaksikas kroppa ja rasvaprossa pieni. Paino ei siis AINA kerro onko läski vai ei.

Aloittaja kertoi ettei juurikaan ole lihaksia. Naisilla on enemmän rasvaa kuin miehillä. Eikä noin lyhyt paina 86 kiloa vaikka harrastaa painonnostoa, lihakset ei niin paljon paina jos ei ole jotain itseensä pumpannut. Tutulla oli BMI 25,1 rasvaprosentti alle 5, oli siis mies henkilö ja täyttä lihasta, ei siis ollut reilusti ylipainoinen, muttei kyllä mitään muita aineita käyttänyt kuin ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä