Bmi mukaan olen ylipainoinen
Olen 62kg ja BMI-laskurin mukaan olen ylipainoinen. En ole erityisen lihaksikas
Mikä teillä on paino ja oletteko BMI:n mukaan normaalipainoisia?
Kommentit (26)
Painan 65 kg, olen normaalipainoinen nainen, väitetään hoikaksi. Nuorempana näytin joskus 58-kiloisena hieman pyöreältä vaikka pituus oli sama kuin nyt.
Painan jotain 80 kg, ja vähän ylipainon puolella.
Vierailija kirjoitti:
Painan 65 kg, olen normaalipainoinen nainen, väitetään hoikaksi. Nuorempana näytin joskus 58-kiloisena hieman pyöreältä vaikka pituus oli sama kuin nyt.
Taidat olla aika pitkä
Minua kiusattiin läs kiksi koulussa kun painoin 54kg. Töissä kun painoin aikuisena 55kg sain kyselyitä olenko raskaana. Nyt olen 58kg ja normaalipainon ylärajoilla, viimeksi keväällä saanut vastailla raskauskyselyihin että en ole raskaana
BMI on 19, en paina edes 50 kiloa mutta olen lyhyt. Joku 180 senttinen on hoikka 62 kiloisena. Mutta jos taas on 150 cm niin on jo ylipainoinen 62 kiloisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika pitkä
162cm pitkällä normaalipainon yläraja on tuo 65kg. Eli eipä kovin pitkä tarvi olla. 65,1 kg painava olisi sitten ylipainoinen. Eikö suomalaisten naisten keskipituus ole 164cm, vai onko jo noussut?
Ystäväni painaa 160 cm pituudella 86 kg ja harrastaa painonnostoa, todella lihaksikas kroppa ja rasvaprossa pieni. Paino ei siis AINA kerro onko läski vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aika pitkä
162cm pitkällä normaalipainon yläraja on tuo 65kg. Eli eipä kovin pitkä tarvi olla. 65,1 kg painava olisi sitten ylipainoinen. Eikö suomalaisten naisten keskipituus ole 164cm, vai onko jo noussut?
Taitaa olla 167
Bmi on noin 23, painan 57kg. Ala- ja keskivartalossa on jonkin verran lihasta. Näytän osan mielestä hoikalta, omasta mielestäni hoikalta.
Jos vyötärö on alle 80cm, ei ylipainosta ole terveyshaittaa.
Vierailija kirjoitti:
Bmi on noin 23, painan 57kg. Ala- ja keskivartalossa on jonkin verran lihasta. Näytän osan mielestä hoikalta, omasta mielestäni hoikalta.
Jos vyötärö on alle 80cm, ei ylipainosta ole terveyshaittaa.
Siis omasta mielestäni näytän normaalilta
Mulla on 69 ja BMI23
Mulla elopaino vaihtelee 65-70, ja taitaa olla kaikissa jotain 23 se BMI.
Eli olet ap 157 senttiä pitkä, jos 62 kiloa menee jo lievän ylipainon puolelle. Lyhyissä ihmisissä liikakilot näkyvät tietysti helpommin, mutta et sinä tietysti mikään lihava ole, itse sanoisin että et edes ylipainoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ystäväni painaa 160 cm pituudella 86 kg ja harrastaa painonnostoa, todella lihaksikas kroppa ja rasvaprossa pieni. Paino ei siis AINA kerro onko läski vai ei.
Joo. On poikkeuksia.
Peili kertoo Paljon.
Vierailija kirjoitti:
Noilla tiedoilla saattaa olla kyllä muitakin aineita kuin proteiinijauheet käytössä. Ei lyhyt 86 kg nainen ole naturaalisti treenaamalla mikään vähärasvainen, ja että lihakset näkyy. Paino ei tosiaan kerro mitään.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet ap 157 senttiä pitkä, jos 62 kiloa menee jo lievän ylipainon puolelle. Lyhyissä ihmisissä liikakilot näkyvät tietysti helpommin, mutta et sinä tietysti mikään lihava ole, itse sanoisin että et edes ylipainoinen.
Kyllä, olen juurikin tuon pituinen
-ap
Ei noin paljon naisen kuilu painaa