Mitä nämä ihmiset oikein syö jotka valittaa että rahat ei riitä ruokaa? Itse olen kasvissyöjä ja 25€ saan helposti viikon ruoat.
Mitä nämä ihmiset oikein syö jotka valittaa että rahat ei riitä ruokaa? Itse olen kasvissyöjä ja 25€ saan helposti viikon ruoat.
Kommentit (47)
Aloituksen ja sen jatkon voi tiivistää näin:
Aiheutan itselleni tietoisesti tai vähemmän tietoisesti vaikea-asteisia puutostiloja syömällä yksipuolista kasvisruokaa, jota en budjetin vuoksi pysty täydentämään lisäravinteilla.
Idiootti. Onko sinulla mitään käsitystä (miksi edes kysyn 😂😂) lihan ja kalan hinnasta? Voin kertoa sinulle yleisen tiedon: lihan hinnan voisi sanoa karkeasti olevan 6 €/paketti.
nO oNkO pAkKo SyÖdÄ lIhAa?! Ei ole, mutta monet haluavat ja se on täysin ok.
Minä käytän myös paljon ihanaa, parjattua maitoa eri muodoissaan. En ole siitä luopumassa, vaikka esim. Eilan 1,75 liiterin purnukka maksaa halvimmillaan melkein 3 euroa ja kalliimmillaan lähemmäs 4 euroa.
Maidosta on minulle henkilökohtaisesti niin paljon hyötyä, että en ole luopumassa. Lisäksi rakastan maitotuotteita.
Lihansyönti pidentää ruokaväliä. Tai lähinnä nälkäväliä. On nääs täynnä proteiinia. Kun minä syön joko yhden kiinalaisen kana-annoksen tai mäkkiaterian (lihaa sisältävän tietysti) illalla, on minulla seuraavan kerran nälkä arviolta 10 maissa aamupäivällä. Moneen kertaan todettu. Eli pitää sellaisen 10-12 tuntia nälkää.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni jokainen päivä, kun ei tilaa woltista ruokaa, on voitto
Ai, itse tilaan kaiken ruokani ja muut päivittäistavarat nykyisin pelkästään Woltista. Voin vaikka siivota, lukea tai katsoa jotain sarjaa sillä aikaa kun joku ostostelee puolestani! Kaupoissa on liikaa huonotapaisia lapsia typerien äitinsä kanssa metelöimässä.
Kuka sellaista katselee vapaaehtoisesti.
No joo, on niitä minipakkauksiakin (250-300 g) lihaa ja ne ovat "halpoja" verrattuna muihin. Mutta todellisuudessa niitäkin tarvitsee ainakin kaksi yhtä ruokaa varten, jos ei halua, että ruuassa on muutama hassu lihanpala.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten energiantarve on myös erilainen. Joku selviää sellaisella koko päivän, jonka toinen vetäisee välipalaksi (ja syö sen lisäksi kunnon aamiaisen, lounaan, päivällisen ja iltapalan.)
Itse nuorena hoikkana pienikokoisena naisena söin sellaisia määriä, joita usein ajatellaan ruumiillista työtä tekevien syövän. Kaksi pizzaa olisi helposti mennyt lounaaksi ja päivällisellä olisi taas ollut nälkä.
Nyt olen keski-ikäinen ja liikunkin vähän ja selviän murto-osalla siitä energiamäärästä mitä tarvitsin reilu parikymppisenä.
Et sinä sitä tarvinnut, kunhan muuten tykkäsit sikailla.
200e/kk. T. Vegaani