Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä ihmiset oikein syö jotka valittaa että rahat ei riitä ruokaa? Itse olen kasvissyöjä ja 25€ saan helposti viikon ruoat.

Vierailija
16.07.2024 |

Mitä nämä ihmiset oikein syö jotka valittaa että rahat ei riitä ruokaa? Itse olen kasvissyöjä ja 25€ saan helposti viikon ruoat.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mielelläni vastaan vinkkejäsi halpaan kasvisruokaan. Mitä esim. tänään ja eilen olet syönyt ?Millainen ruokarytmi sinulla on ?

Minä kävin aamulla ostamassa meille salaattiin tänään muutaman kasviksen ( varhaiskaalia, kesäsipulinipun, paprikaa) Noihin kolmeen meni melkein 8 euroa ( tosin varhaiskaali oli sellainen valtava, niitä ei ollut pienempiä)

Vierailija
2/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmasti saatkin sen kasvisruuan tuolla rahalla viikoksi itsellesi.  Mutta entä jos sulla on lapsi tai lapsia? 

Omasta syömisestään voi aina tinkiä.  Voi elää viikon vaikka hedelmillä ja vihanneksilla. 

Ja lisäksi, sulla varmaan on kaapissa tiettyjä tarvikkeita, joita tarvitset ruokasi laittamiseen.  On öljyä, suolaa, jauhoja, pastaa ja mitä lieneekään.  Ei niitä tarvitsekaan joka viikko ostaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta henkilöä tuolla summalla syö? Olisiko sinulla varaa elättää 5 henkeä samalla ruokavaliolla? 

Vierailija
4/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan viikon ostoslistaa 3-4 ateriaan per päivä!!

Eikä sitten mitään soijarouhetta vaan oikeaa kasvisruokaa.

Vierailija
5/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään muulla ikävä hyvin tehtyjä, mielenkiintoisia porvoolaisia? No, tässä ei sentään lietsottu ennalta arvattavia vastakkainasetteluja, siksi 1/5.

Vierailija
6/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni jokainen päivä, kun ei tilaa woltista ruokaa, on voitto 

Vierailija
7/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön joka kolmas päivä. Hyvin riittää tuo 25€ viikossa.

Vierailija
8/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta ihmistä ruokit sillä 25 eurolla? 

Vierailija
9/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kesällä vihannekset on halpaa, mutta entäs sitten talvella.

Vierailija
10/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko ap viikon ruoka- ja ostotlistat niin kokeilen ensi viikolla. Rahat on vähän tiukassa.

Vierailija
11/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvalla selviäisi jos puuroaamiainen kananmunalla, en vain jaksa heti herätessä keittää.  25 e viikossa on pieniruokaiselle.

Joskus näin, vain yksi lämmin ateria päivässä.

Vierailija
12/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako ateriaa syöt päivittäin kotona? 50-70e menee viikossa näillä hinnoilla minimissään, vaikka söisi vain käpyjä ja kiviä. Jos syö normaalia kasvisruokaa, menee helposti satanen.

Vierailija
13/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halvalla selviäisi jos puuroaamiainen kananmunalla, en vain jaksa heti herätessä keittää.  25 e viikossa on pieniruokaiselle.

Huomasin juuri, että olen syönyt tänään vain aamiaisen. Koko päivän oli touhua, niin en ole muistanut syödä!

Vierailija
14/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasin juuri, että olen syönyt tänään vain aamiaisen. Koko päivän oli touhua, niin en ole muistanut syödä!

Eikä ole nälkä?

Vierailija
15/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha aloitus kun ei kyennyt esimerkkiä laittamaan, poistoon. 

Vierailija
16/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä dyykkaan ja pihistän ruokani.

Vierailija
17/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteletko sinä  että ne rahat menee ruokaan ja sitten ne ei riitä ruokaan? Millä logistiikalla sinä käyt?

Vierailija
18/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saa mustikkaa metsästä ja säästyy 25 egee.

Vierailija
19/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten energiantarve on myös erilainen. Joku selviää sellaisella koko päivän, jonka toinen vetäisee välipalaksi (ja syö sen lisäksi kunnon aamiaisen, lounaan, päivällisen ja iltapalan.)

Itse nuorena hoikkana pienikokoisena naisena söin sellaisia määriä, joita usein ajatellaan ruumiillista työtä tekevien syövän. Kaksi pizzaa olisi helposti mennyt lounaaksi ja päivällisellä olisi taas ollut nälkä.

Nyt olen keski-ikäinen ja liikunkin vähän ja selviän murto-osalla siitä energiamäärästä mitä tarvitsin reilu parikymppisenä.

Vierailija
20/47 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varmaan riittää jos ei työssä käy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi