Mestari Halla-aho säikähti ylilaudan viestiä!
"Halla-aholla oli kirjoituksen takia perusteltu syy pelätä turvallisuutensa puolesta, syyttäjä katsoi IS:n mukaan. Syyttäjä vaati miehelle vähintään 30 päiväsakkoa laittomasta uhkauksesta.
Halla-aho oli tapahtumien aikaan perussuomalaisten puheenjohtaja.
MIES poisti kirjoituksen, mutta poliisi pääsi hänen jäljilleen, IS kertoo.
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi syytteen laittomasta uhkauksesta."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010568642.html
Tämähän aikamoinen prinsessa on. Milloin syyttää kunnianloukkauksesta, milloin laittomasta uhkauksesta. Tosin oikeuden mukaan uhkaus oli laillinen. Kuten kunnianloukkauksetkin.
#mitääneisaasanoa
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noista ulilaudan sekopäistä tietää? Ilmoittihan se yksikin haluistaan kuristaa nainen, ja nyt sattumalta on saman kaverin jäljiltä teinityttö hengetönnä.
Ja sekin oli persu.
Demarin lapsi, tekijä tuskin on ilmoittanut puoluekantaansa missään.
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarit tekevät tällaisia ilmoituksia joka päivä. On se ihmeellistä, kun joku muukin näitä välillä tekee. On vihervassarien vihapuhe muutenkin jo lähtenyt täysin lapasesta.
Se yksikin persuista jauhava kaheli uhkailee joka päivä täällä miten kaikki persut pitäisi tappaa.
Vierailija kirjoitti:
No hyvä, että ei ollut laiton uhkaus.
Laillisesti saa ja pitää uhkailla!
Jääköhän Halla-aho historiaan surkeimpana suomalaisena?
Tietäähän Halla-Aho, että se on kivempi uhkailla toisia kuin olla uhkailun kohteena. Kuka yllättyi, että tämä ei kestä yhtäån heittoja takaisin
Vierailija kirjoitti:
Tietäähän Halla-Aho, että se on kivempi uhkailla toisia kuin olla uhkailun kohteena. Kuka yllättyi, että tämä ei kestä yhtäån heittoja takaisin
Mielensäpahoittajapunikilla ei ole kyllä yhtään varaa aukoa nyt päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielensäpahoittajapunikilla ei ole kyllä yhtään varaa aukoa nyt päätä.
Siellä ilmeisesti toinen ammattimielensäpahoittaja. Ilmeisesti "mestarin" manifestit luettu kun tollaisia sanoja oot oppinu
Turhaa tässä Halla-ahoa morkataan. Aivan aiheesta säikähtänyt. Idioottimaista laukoa mitä sattuu netissä. Jospa ihmiset pikkuhiljaa oppis, että ei täällä netissäkään voi huudella mitä sattuu ilman seuraamuksia.
Vierailija kirjoitti:
Turhaa tässä Halla-ahoa morkataan. Aivan aiheesta säikähtänyt. Idioottimaista laukoa mitä sattuu netissä. Jospa ihmiset pikkuhiljaa oppis, että ei täällä netissäkään voi huudella mitä sattuu ilman seuraamuksia.
Täysin samaa mieltä!
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee sitten.
Kyllä sen näkee jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-v mies, en emakko. Et selkeästi halua ymmärtää. Halla-aho itse aloitti suomessa poliittisen vihapuheen - mainiten useita henkilöitä nimeltä. On kieltänyt tuomionsa. Ajanut sananvapautta ja nyt itse nostaa syytteen anonyymista nettikirjoittelijasta, joka on persu. Ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Persujen toiminnassa ei yleensä ole logiikkaa. On vain viha ja kosto. Nekin osuvat usein omaan napaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä eikö väkivalta olekkaan hyväksyttävä ratkaisu? Halla haamu on itse sanonut että väkivalta on aliarvostettu ratkaisu. Onhan se ikävää kun joku on samaa mieltä ja uhkaa käyttää väkivaltaa. Kaikki oli ihan kivaa kunnes jouduin itse väkivallan kohteeksi...
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-v mies, en emakko. Et selkeästi halua ymmärtää. Halla-aho itse aloitti suomessa poliittisen vihapuheen - mainiten useita henkilöitä nimeltä. On kieltänyt tuomionsa. Ajanut sananvapautta ja nyt itse nostaa syytteen anonyymista nettikirjoittelijasta, joka on persu. Ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Olet yhtä tyhmä kuin tämän palstan akat. Voi jeesus mene hameostoksille. Ei toisen kodin polttamisella uhkaaminen ole asianomistajarikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen näkee sitten.
Tarjolla on pitkä rivi Vasemmistolaisia jonoon,alkaen SM
Turussa käydessään Mestari säikähti juovuksissa ollutta turkkilaista ja soitti poliisit.
Jussi nyt pelkää omaa varjoaankin
Vierailija kirjoitti:
Miksi Halla-aho seuraa Ylilaudan kirjoittelua? Eikö Homma riitä?
🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Just, onhan sillä lapsiakin. Ihan hyvä syy olla peloissaan, jos koti uhataan sytyttää palamaan.
On kuitenkin ovelana hajauttanut perheensä ja vaimokkeensa kahteen eri kämppään.
Missä ja miten Halla-aho on uhkaillut sinua henkilökohtaisesti?