Mestari Halla-aho säikähti ylilaudan viestiä!
"Halla-aholla oli kirjoituksen takia perusteltu syy pelätä turvallisuutensa puolesta, syyttäjä katsoi IS:n mukaan. Syyttäjä vaati miehelle vähintään 30 päiväsakkoa laittomasta uhkauksesta.
Halla-aho oli tapahtumien aikaan perussuomalaisten puheenjohtaja.
MIES poisti kirjoituksen, mutta poliisi pääsi hänen jäljilleen, IS kertoo.
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi syytteen laittomasta uhkauksesta."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010568642.html
Tämähän aikamoinen prinsessa on. Milloin syyttää kunnianloukkauksesta, milloin laittomasta uhkauksesta. Tosin oikeuden mukaan uhkaus oli laillinen. Kuten kunnianloukkauksetkin.
#mitääneisaasanoa
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Mites ne Halla-ahon omat kirjoitukset, miten tekisi mieli a*pua homo tai miten vihervassarinaiset joutaisi r'iskata?
Eiks niistä tullu jo "rapsut", vai oliko eri keissi?
Eli Jussi lukee ja varmaan kirjottelee ylilaudalla, riikkahan on täällä meidän ilonamme - tai siis riesanamme.
Olen 54-v mies, en emakko. Et selkeästi halua ymmärtää. Halla-aho itse aloitti suomessa poliittisen vihapuheen - mainiten useita henkilöitä nimeltä. On kieltänyt tuomionsa. Ajanut sananvapautta ja nyt itse nostaa syytteen anonyymista nettikirjoittelijasta, joka on persu. Ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 54-v mies, en emakko. Et selkeästi halua ymmärtää. Halla-aho itse aloitti suomessa poliittisen vihapuheen - mainiten useita henkilöitä nimeltä. On kieltänyt tuomionsa. Ajanut sananvapautta ja nyt itse nostaa syytteen anonyymista nettikirjoittelijasta, joka on persu. Ei mitään logiikkaa toiminnassa.
Ei toimi lainaukset. Vastaus aiempaan viestiin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä noista ulilaudan sekopäistä tietää? Ilmoittihan se yksikin haluistaan kuristaa nainen, ja nyt sattumalta on saman kaverin jäljiltä teinityttö hengetönnä.
Ja sekin oli persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä noista ulilaudan sekopäistä tietää? Ilmoittihan se yksikin haluistaan kuristaa nainen, ja nyt sattumalta on saman kaverin jäljiltä teinityttö hengetönnä.
Ja sekin oli persu.
Antifanteilla on tapana teeskennellä kiinni jäätyään persua tai äärioikeistolaista.
Vierailija kirjoitti:
Joko mestari olisi vihdoin oppinut, että sitä niittää, mitä kylvää.
Jep! Ole hiljaa tai itket ja olet!
#vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Suomen Suurin Pelle.
Hauska tavata suomen suurin pelle. Unohdit kuitenkin kirjoittaa kommentin.
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä kitisevä homppelí ymmärrä edes lukemaasi. Joku yliksen käyttäjistä vinkkasi uhkauksesta poliisille, ei Halla-aho. Ja syytettä ei nosta ilmoituksen tekijä tai Halla-aho vaan syyttäjä poliisin esitutkinnan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Persuja kertoi uhkaaja äänestäneensä.
Muisti varmasti Halla-ahon lauseen "Väkivalta on nykyisin aliarvostettu ongelmien ratkaisukeino".
Eipä yllätä, persut pettivät toistamiseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites ne Halla-ahon omat kirjoitukset, miten tekisi mieli a*pua homo tai miten vihervassarinaiset joutaisi r'iskata?
Ei tullut. Tutkintapyyntö ei johtanut mihinkään.
Vihervassarit tekevät tällaisia ilmoituksia joka päivä. On se ihmeellistä, kun joku muukin näitä välillä tekee. On vihervassarien vihapuhe muutenkin jo lähtenyt täysin lapasesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tullut. Tutkintapyyntö ei johtanut mihinkään.
No sitten siitäkin tehtiin turhaan viranomaisia kuormittava tapaus. Tuossa edellä taisikin joku mainita vastaavanlaisen tapauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekin oli persu.
Missä niin lukee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Halla-aho seuraa Ylilaudan kirjoittelua? Eikö Homma riitä?
Eduskunnan puhemies tasoisessaan seurassa.
Vai olisko joku vinkannu?
-Kirjoitus Halla-ahon kodin polttamisesta aiheutti Ylilaudalla välittömän reaktion ja kuhinan. Useat Ylilaudan käyttäjät ilmoittivat sivustolla tehneensä poliisille rikosilmoituksen. IS
Eli perusteeton höpinä Halla-ahon herkkähipiäisyydestä on ammuttu alas.
Uusi nimi Halla-aholle = Lumihiutale Halla-aho
Mua on usein pelottanut halla-ahon viestit mutta en ole silti niin herkkis että ilmoittaisin ne poliisille. Mutta onhan se kiva tietää että halla-ahokin on ihan ihminen.