Mestari Halla-aho säikähti ylilaudan viestiä!
"Halla-aholla oli kirjoituksen takia perusteltu syy pelätä turvallisuutensa puolesta, syyttäjä katsoi IS:n mukaan. Syyttäjä vaati miehelle vähintään 30 päiväsakkoa laittomasta uhkauksesta.
Halla-aho oli tapahtumien aikaan perussuomalaisten puheenjohtaja.
MIES poisti kirjoituksen, mutta poliisi pääsi hänen jäljilleen, IS kertoo.
Helsingin käräjäoikeus hylkäsi syytteen laittomasta uhkauksesta."
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010568642.html
Tämähän aikamoinen prinsessa on. Milloin syyttää kunnianloukkauksesta, milloin laittomasta uhkauksesta. Tosin oikeuden mukaan uhkaus oli laillinen. Kuten kunnianloukkauksetkin.
#mitääneisaasanoa
Kommentit (70)
Persuja kertoi uhkaaja äänestäneensä.
Muisti varmasti Halla-ahon lauseen "Väkivalta on nykyisin aliarvostettu ongelmien ratkaisukeino".
Halla-aho tekaisee aina näitä syytteitä tuosta vaan
Just, onhan sillä lapsiakin. Ihan hyvä syy olla peloissaan, jos koti uhataan sytyttää palamaan.
Mestari on samanlainen ulisija kuin puolueensakin.
Eli haaskattiin viranomaisten resursseja ja aikaa, nyt kun Halla-aho on siellä vallan ytimessä, niin tottakai poliiseja halutaan käyttää jonninjoutavaan ja pelotella ihmisiä turhilla rikosilmoituksilla.
Vierailija kirjoitti:
Just, onhan sillä lapsiakin. Ihan hyvä syy olla peloissaan, jos koti uhataan sytyttää palamaan.
Lasun paikka sitten, jos iskän toiminta aiheuttaa tulipaloriskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasun paikka sitten, jos iskän toiminta aiheuttaa tulipaloriskin.
Ala-arvoinen kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Eli haaskattiin viranomaisten resursseja ja aikaa, nyt kun Halla-aho on siellä vallan ytimessä, niin tottakai poliiseja halutaan käyttää jonninjoutavaan ja pelotella ihmisiä turhilla rikosilmoituksilla.
tässä juuri perussuomalaiset ovat kaikki "mestareita"
No hyvä, että ei ollut laiton uhkaus.
Vierailija kirjoitti:
Silakoilla tuollainen on parempaa väkivaltaa kun se kohdistuu väärämielisiin. Ei ole olemassakaan niin tyhmää selitystä, joka ei kelpaisi tekosyyksi väkivallalle kun kohteena on joko Trump tai halla-aho.
#väkivalta
#vasemmisto
huomaatko että syytteet hylättiin?
Miksi Halla-aho seuraa Ylilaudan kirjoittelua? Eikö Homma riitä?
Hallis on ilmeisesti vähän yksinkertainen tapaus. Itse hän on "opetuslapsensa" valjastanut tuollaiseen toimintaan.
Syytteet hylättiin, joten luulisi sen pallomaha-narukäsi soijapersunkin kunnioittavan Suomen lakeja ja lopettavan sen betamies ulinansa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Halla-aho seuraa Ylilaudan kirjoittelua? Eikö Homma riitä?
Varmaan kirjoittelee yliksellä itsekin
Jussihan loukkaantui epäpukevasta valokuvastakin. Aika lumihiutale mieheksi.
" Minulla ei ole mitään Halla-ahoa taikka perussuomalaisia vastaan. Itse asiassa äänestin kyseistä puoluetta viime vaaleissa, mies kertoi poliisikuulusteluissa viime vuoden maaliskuussa."
Ullatus.
Halla-aho on varsinainen sananvapaustaistelija. Ex-persu koomikko kertoi vitsin xitterissä - syyte. Persu trollaa yliksellä-syyte. Montakohan syytettä persuista saisi nostettua?
Vierailija kirjoitti:
" Minulla ei ole mitään Halla-ahoa taikka perussuomalaisia vastaan. Itse asiassa äänestin kyseistä puoluetta viime vaaleissa, mies kertoi poliisikuulusteluissa viime vuoden maaliskuussa."
Ullatus.
Nuo vasurinistit toki valehtelee hätäpäissään mitä tahansa, Suomessa on vaalisalaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho on varsinainen sananvapaustaistelija. Ex-persu koomikko kertoi vitsin xitterissä - syyte. Persu trollaa yliksellä-syyte. Montakohan syytettä persuista saisi nostettua?
Ja itse toivoo toisten tulevan raiskatuiksi.
Siellä on joku femcelin kanssa asuva vasemmistoinkkeli uhonnut.