Nordean ID-sovellus vaatii QR-koodia
Tänään koko päivänä ei ole onnistunut maksaa mitään verkkosivustoilla siten että tunnistautuu Nordean sovelluksella koska tuo sovellus vaatii QR-koodia. QR-koodilla tunnistautuminen on yksi neljästä vaihtoehdosta, ja en siis sitä valinnut vaan tunnusluvulla/pinkoodilla tunnistautumisen. Silti sovellus tarjoaa vain QR-koodilla kirjautumista sen jälkeen kun nimen omaan valitsen tunnusluku-tunnistautumisen. Tuota ei saa ohitettua eikä vaihdettua mitenkään. Onko muilla ollut tällaista sekoilua? Onko ID Sovellus rikki Nordealla?!
Kommentit (23)
Sama ongelma! Jatkunut jo monta päivää ja lasku jo myöhässä tämän takia.
Vierailija kirjoitti:
Minulla sovellus tekee tuota välillä. Siihen on auttanut kun kokeilee uudelleen sinnikkäästi. Voi vaatia useamman uusiksi yrityksen.
Minulla ei auta vaikka yritän kymmeniä kertoja. Ei anna tunnistautua pinkoodilla, päästää vain QR näkymään.
Oletko ostanut uuden puhelimen tai muuten vaihtanut laitetta tai jotenkin resetoinut vanhan puhelimen?
safarissa ei toimi, chromessa kaikki ok .
Siis tuo Nordea ID.
Sama juttu! Minulla sovellus on sillon tällön tuota tehny normaalistikkin, mutta nyt kolme päivää ollut aivan mahdoton kun tyrkyttää vaan tätä qr-koodia vaikka painan siitä valikosta tunnusluvulla kirjautumista. Ja oon kans kokeillut varmaa sata kertaa jo.!
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Nordea ID.
Mulla ei toiminut Chromessakaan!
Vierailija kirjoitti:
Oletko ostanut uuden puhelimen tai muuten vaihtanut laitetta tai jotenkin resetoinut vanhan puhelimen?
Puhelin on 3kk vanha ja päivitykset ajan tasalla, samoin sovellusten versiot. Toiminut 3kk normaalisti, nyt yhtäkkiä ongelma.
ap
Mulla nordean mobiilisovellus on koko ajan toiminut todella hyvin.
Joillekin on tullut ilmoitus että androidiin loppuu 2025 päivitykset, onkohan jonkun hakkerin tekem pila.
En ole koskaan törmännyt ongelmaan
Siis itse avaan vaan nordea id sovelluksen enkä koske mihinkään vaan naputtelen sitten palvelussa tunnusluvun ja nordea id:en ilmestyy pin koodi valikko
Ap:lla on nyt vaan aivopieru. Mikään ei ole muuttunut vaan unohdit vaan miten se toimii.
Sorry sir! just a moment, please" Rajid
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla on nyt vaan aivopieru. Mikään ei ole muuttunut vaan unohdit vaan miten se toimii.
No kerro miten toimii? Ihan simppeli homma mutta yhtäkkiä ei toimi!
Sovellus toimii, mutta sovellus voisi olla suunniteltu niin, ettei edes it-tohelot sekoile sen kanssa.
Mulla oli tuo sama ongelma kuin ap:llä joskus aikaisemmin, mutta nykyisin on taas toiminut normaalisti.
Minusta tämä ongelma on ollut aina silloin tällöin.
Nordea voisi palauttaa ne laskunmaksuautomaatit edes suurimpiin ja suosituimpiin kauppakeskuksiin. Noiden poistaminen oli todella typerää. En voi mitenkään olla ainoa noita kaipaava. Kun en omista edes verkkopankkitunnuksia, älypuhelinta tai mitään verkko/mobiilipankkeja olen joutunut tilanteeseen, jossa joudun välttelemään laskujen saamista kun en voi noita mitenkään maksaa. Maksoin vähäiset laskuni viimeiseen saakka tuolla automaatilla ennen sen poistamista. Tosin ei se automaattikaan aina toiminut. Kun on kuitenkin yhä noita nosto/talletusautomaattejakin, joista Nordea varmasti joutuu osansa maksamaan niin on kummaa kun noita laskujenmaksuautomaatteja ei voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuo Nordea ID.
Mulla toimii kaikki normaalisti, just maksoin laskuja
Minulla sovellus tekee tuota välillä. Siihen on auttanut kun kokeilee uudelleen sinnikkäästi. Voi vaatia useamman uusiksi yrityksen.