Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairaalapelko, fobia - muita?

Vierailija
16.07.2024 |

Onko muita, jotka kokevat ihan sairaalloista sairaala-/saurauden-/hoitopelkoa?

Tiedän, että itselläni on taas sairauteen viittaavaa oireilua, mutta pelkään nykyään (trauma) sairaaloita niin paljon, että saan jo rintakipua pelkästä ajatuksesta, että olen jälleen tutkittavana, ja lääkäri tuo huonot uutiset. En pääse vastaanotolle, vaikka kuinka tsemppaisin 😞

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan sama :(

Vierailija
2/6 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muillakin on se pelko, joskaan ei ihan sydämeen satu. Ei ne aina tuo huonoja uutisia, yleensä niillä on hyviäkin uutisia. Kokeile laadukasta yksityistä jos on rahaa tai sukulainen apuna, se voi olla keskustassa ja saat valita ajan. Ehkä sua kuullaan paremmin. Joillakin on myös hammaslääkärikammo, jos on ollut ihan kamala hammaslääkäri. Jospa sun käynti ei kestä kauaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä muillakin on se pelko, joskaan ei ihan sydämeen satu. Ei ne aina tuo huonoja uutisia, yleensä niillä on hyviäkin uutisia. Kokeile laadukasta yksityistä jos on rahaa tai sukulainen apuna, se voi olla keskustassa ja saat valita ajan. Ehkä sua kuullaan paremmin. Joillakin on myös hammaslääkärikammo, jos on ollut ihan kamala hammaslääkäri. Jospa sun käynti ei kestä kauaa?

En pelkää hammaslääkäriä, enkä tavallisia rutiinikäyntejä.

Pelkään vakavan pitkäaikaissairauden kontrolleja ja kuvantamisia. Pelkään sitä, että kehon tuntemukset on oikeita, ja kuvien tulkinnan jälkeen vastassa on jälleen vakavanaamainen lääkäri. Pelkään verikokeiden tuloksia, joissa alkaa näkymään samat viitearvojen ylitykset, kuin ennen dg.

Jo ihan mielikuvaharjoitteissakin, saan pakokauhun tunteita, ja tuntuu että näkö sumenee ja henkeä ahdistaa.

Vierailija
4/6 |
24.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut leikattiin pieni patti, joka oli tutkittu. Girurki sanoi, että että leikkaus kevyen nukutuksenkanssa kestää n. tunnin ja illalla pääsee kotiin.

Leikkaus kesti 6,5tuntia. Sairaalassa olin 10 pv. Hermoja katkottiin haava kaulalla 10cm. Nyt olen invaliidi. Pää kääntyy varsin vähän. Hermokipu ei lopu koskaan. Syön Tramal 150mg. Eikä sekään riitä. Tein valituksen lääkintöhallitukseen. Leikkaava lääkäri teki lausunnon, joka oli täysin tuulesta temmattu. Silkkaa valhetta.

Kirjoitan tämän kohtaloni, jotta kenellekkään ei kävisi samoin.PYYTÄKÄÄ AINA EPIKRIISI ETTEI KÄY KUN MINULLE!

Vierailija
5/6 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan kirjoitustani.

Minulle tuli sairaalapelko, koska lääkäri valehteli, eikä pitänyt sovitusta 1 tunnin leikkauksesta kiinni, vaan teki mielivaltaisen leikkauksen. 

Olen nyt 24v. kärsinyt kivuista.

Tein Omakantaan kirjoituksen, jossa haluan kuolla kotona, enkä sairaalassa letkuihin sidottuna.

Jos tarve, niin voin itse päättää kuolinpäiväni. 

Miten sellainen lääkäri, joka tekee mielivaltaisen leikkauksen tehdä potilaasta invaliidin.

Hitlerin palkkaamat lääkärin kohteli vankeja samanlailla, kun Reidar Grenman minua 

Professorit sairaalassa tietenkin määrää mitä Dosentti tekee, jos haluaa edetä alallaan.

Näin kävi Grenmannillekkin. Nyt arvon Pofessori elää leveästi, mutta potilas kärsii.

Hyvä itsetunnonomaava lääkäri tulisi edes  pyytämään anteeksi.

Titteli on tärkeämpi, kuin potilas

Vierailija
6/6 |
17.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin verikokeeseen mennessä, et piikkikammon vuoksi hoitaja pehmeästi ottaisi näytteen. Kattia kanssa. Hän jysäytti oikein kunnolla suoneen sen piikin. Edelliskerran eri paikassa hoitaja todella otti tosissaan pyyntöni ja suoritti toimenpiteen pehmeän huomaamattomasti. Jumatsukka, se ei yhtään luo turvallisuutta eikä luotetravuutta, kum jyräytetään piikki voimalla suoneen. Miksi toimitaan näin, kun kauniisti ja kivuttakin sen pystyh tekemään. Onko se muka niin vaikeaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi