Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiinnostaako miehiä kakkaleikit?

Vierailija
16.07.2024 |

Kiinnostaako?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan kun kerran kysyttiin: eipä voi sanoa, että kiinnostaisi.

Vierailija
2/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhutaan vegaaninaisen kakasta, niin voisi kiinnostaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, sekä vastaanottavana että antavana osapuolena. Ostin "vessatuolinkin" näitä juttuja varten.

Vierailija
4/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yleistävä kysymys, tuskinpa kovin suurta osaa miehistä kiihottaa kakkaleikit, mutta osaa miehistä kyllä, kuten osaa naisistakin.

Itse tykkään kakkaleikeistä, mutta vaan saavana osapuolena eli naisen kakkaaminen kiihottaa ja parastahan se on, jos nainenkin siitä kiihottuu ja vaikkapa oman vartalonsa sotkemisestakin.

Vierailija
5/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
6/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruleikit ovat paljon siistimpiä ja hajuelämykset ovat ihan vahvoja kiihottajia.

Vierailija
7/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika yleistävä kysymys, tuskinpa kovin suurta osaa miehistä kiihottaa kakkaleikit, mutta osaa miehistä kyllä, kuten osaa naisistakin.

Itse tykkään kakkaleikeistä, mutta vaan saavana osapuolena eli naisen kakkaaminen kiihottaa ja parastahan se on, jos nainenkin siitä kiihottuu ja vaikkapa oman vartalonsa sotkemisestakin.

Se on eräänlaista synnyttämistä ja se kiihottaa.

Vierailija
8/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieruleikit ovat kakkaleikkejä yleisempiä.

Vierailija
9/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkaleikit 🤮

Kusileikit 😋

Vierailija
10/10 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on eräänlaista synnyttämistä ja se kiihottaa.

Synnyttamisen kiihottavuutta en kyllä itse nyt hoksaa, kahdessa synnytyksessä mukana olleena ja jos vaimon puolesta uskaltaa vastata, niin enpä usko, että hänkään niitä koki kiihottavina. Mutta toisaalta, samahan se on miltä kantilta se kakkaleikki kiihottaa, jos kiihottaa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi