Vauva 46 vuotiaana?
Olen ihan vaiheilla, jos kuitenkin tekisin yhden lapsen lisää. Toisaalta elämä on helppoa tuon 10-vuotiaan kanssa.
Kommentit (57)
En itse uskaltaisi ottaa riskiä. Mutta jos on hedelmällistä sorttia niin mikäs siinä. Itse jo 34v päätin että en ota riskiä ja tee 3.lasta kun oli onni olla kahden terveen lapsen terve äiti.
Joo ei. Itse samanikäinen ja lapset 23,21 ja 18. En mistään hinnasta aloittaisi rallia uudestaan.
Hedelmällisyyslääkäreiden mukaan 43-vuotiaan naisen hydelmöittyminen omilla munasoluilla on mahdotonta. Ihmeitäkin toki joskus tapahtuu.
Niin no joo. Olen sairaan lapsen sairas äiti.
Kaveri teki lapsen tuon ikäisenä, tosin itse maksettujen lapsettomuushoitojen avulla. Onhan se kova homma olla 46-vuotiaana raskaana ja pienen lapsen äiti, tarkoitan siis, että ihan fyysisesti raskasta monen vuoden ajan.
Mahtaako se edes onnistua enää 46-vuotiaana, jos ap on nainen?
Itse täytän syksyllä 46v. ja saan 2025 alkuvuodesta ensimmäisen lapsenlapsen.
Kohta se 10 vee on teini-iässä niin saat ihan muuta ajateltavaa.
Isoäitini eli 100 veeksi ja sai viimisen lapsensa 43 veenä.
Tietysti teet siinä sitä on tekemistä ja puuhaa.Hyvin ehtii ennenkuin kuukautiset loppuu.Lisää suomalaisia.
Ajattelin ihan luomuna ja jos tuleekaan.
Juu justiin joku synnytti 50- vuotiaana.
Kaveri ja serkku on syntyneet yli nelikymppisille vanhemmille eikä kummallakaan ole mitään vammoja.
Vierailija kirjoitti:
Kohta se 10 vee on teini-iässä niin saat ihan muuta ajateltavaa.
Isoäitini eli 100 veeksi ja sai viimisen lapsensa 43 veenä.
Seuraavaksi voin kai hoitaa lapsenlapsiani sitten. Tai muiden lapsia. Ei tarvii olla omia.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmällisyyslääkäreiden mukaan 43-vuotiaan naisen hydelmöittyminen omilla munasoluilla on mahdotonta. Ihmeitäkin toki joskus tapahtuu.
No ei ole mahdotonta, yksilöllisiä asioita. Kyllähän näitä tapahtuu koko ajan.
Jos vaan ei ole fyysisesti liian rankkaa niin miksipä ei
Katselin esiäitieni tietoja kahdeksan polvea taaksepäin ja olivat saaneet lapsen 47, 42, 37 ja 36 vuotiaina. Ennen lapsia saatiin monta ja viimeiset yli 40 vuotiaana.
Juuei. 24-vuotiaan kanssa pääsee jo niin helpolla.