Eikö muka naiset katsele miesten takapuolia?
Itse ainakin katson, jos jollain (nuorella) miehellä on vahvat ja kiinteät pakarat. Vältän toki avointa tuijotusta, mutta mielellään sellaisia katselee.
N42
Kommentit (165)
No en kyllä ole koskaan katsonut. Ei kiihota miesten perseet. Kyllä vahvat käsivarret on se juttu mikä mua miehissä kiihottaa. Komea naama tietty myös
Et katsele. Älä valehtele itsellesi katkera vanha kurttu:)
Miehen takapuoli on hyvä jos sillä pystyy istumaan ja paskomaan.
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi ei liity tämän miehen vartalon ja komeuden ihailuun seksi/seksuaalisuus? Onko kaiken pakko olla seksuaalista? Eikö voi vaan ihailla komeutta ja treenattua miestä? On kuitenkin 30 vuotta minua nuorempi tämä mies ja suhtaudun häneen vähän kuin ylpeä sukulaistäti.
Ehkä sulla vaan on alhainen libido?
Vierailija kirjoitti:
No en kyllä ole koskaan katsonut. Ei kiihota miesten perseet. Kyllä vahvat käsivarret on se juttu mikä mua miehissä kiihottaa. Komea naama tietty myös
,mutta sinähän olet ruma nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
,mutta sinähän olet ruma nainen.
Nätit kasvot on paljon tärkeämmät kuin perseet.
Kaikki seksi on naiselle lähtökohtaisesti surkeaa:) Toki miehellekin, mutta siinä on valtava ero että mies laukeaa surkeassakin seksissä aikansa nylkytettyään.
Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä ja monesti se on kivulias. Vanhan naisen ruttu on jo niin kuiva, ettei yhdyntä ole edes mahdollinen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki seksi on naiselle lähtökohtaisesti surkeaa:) Toki miehellekin, mutta siinä on valtava ero että mies laukeaa surkeassakin seksissä aikansa nylkytettyään.
Nainen ei saa orgasmia yhdynnässä ja monesti se on kivulias. Vanhan naisen ruttu on jo niin kuiva, ettei yhdyntä ole edes mahdollinen.
Seksi lähtee aivoista ei perseestä. Siksi mielyttävät kasvot ovat paljon tärkeämmät kuin perse.
En ole koskaan ymmärtänyt mitä katsottavaa on miehen takapuolessa, etumushan on se kiinnostavampi puoli miehillä. Vaikken nyt sitäkään ole tuijottamalla tuijotellut, salaa vaan joskus vähän.
Naisen takapuolet on sentään herkullisen ja kauniin muotoisia, mutta miehen takapuoli on vain mitäänsanomaton kova viillollinen lihakimpale.
Ap lienee homo, ei nainen.
N
Vain homoja kiinnostaa miesten perseet, ei naisia. Vai onko sinulla jotain mitä työntää sinne perseeseen?
En jostain syystä huomaa tuollaisia muissa ihmisissä ehkä siksikin ettei myöskään kiinnosta. Puolisoni erittäin hienon takamuksen havaitsen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mitä katsottavaa on miehen takapuolessa, etumushan on se kiinnostavampi puoli miehillä. Vaikken nyt sitäkään ole tuijottamalla tuijotellut, salaa vaan joskus vähän.
Naisen takapuolet on sentään herkullisen ja kauniin muotoisia, mutta miehen takapuoli on vain mitäänsanomaton kova viillollinen lihakimpale.
Ap lienee homo, ei nainen.
N
En ymmärrä mitä katsottavaa on miesten tai naisten perseissä. Terveisin nainen.
Katselen kun rekkamiehen hymy on näkyvissä.
Vierailija kirjoitti:
Harvemmin. Totesin jo teininä, ettei ole juurikaan katseltavaa, ellei mene jonnekin missä on liikunnallisia ihmisiä. Luvattiin että miehet vanhenevat kuin viini, mutta eipä se siltä näytä vaikka vanhoja miehiä meillä piisaa.
Miehet nimenomaan vanhenevat kuin viini. Huomattava osa viinistä on niin kehnoa, että se tislataan viinaksi. Suuri osa on parhaimmillaan nuorena. Vain 2-5 % viinistä paranee vanhetessaan, jos kaikki menee prosessissa nappiin.
Naiset eivät niin tuijottele eri kehonosia. He kiinnittävät huomion silmiin, puheääneen, yleiseen olemukseen, hartialinjaan ja käsivarsiinm myös pukeutumiseen. Miesten etumuksia tuijottelevat ovat luultavasti suuntautuneita miehiä. Naisille tarkoitettuja julkaisuja, joissa esitellään miesvartaloita, ei taida olla ensimmäistäkään. Ei ainakaan kaupallisesti menestyneitä.
No ei katsele vaktaosa ainakaan. Mitä katsottavsa niissä olisi. Naisten pyllyjä saatan joskus katsella, vaikken lesbo olekaan.
Muttasiis kasvot minä yleensä ihmisistä katson, en perseitä, mahoja, käsiä tai muitakaan ruumiinosia. Kasvot on tärkein. Niistä tunnistaa ihmisen toisesta ihmisestä.
Just. Kun ei himoiten katso komeaa nuorta miestä niin on heti alhainen libido. Se ei nyt vaan toimi niin. Naisena pystyn moniin tunteisiin ilman että seksin kautta ajattelisin kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset katsoo miesten takapuolia, haluaako ne työntää sinne banaanin? Miehillä ymmärtää naisten takapuoliin kiinnostumisen kun kiinnostaisi piilottaa makkaraa kauniiden kankkujen väliin.
No treenattu pepa näyttää siltä että saa parempaa kyytiä - aika selkeää. Kiinteää pepuua on myös kiva koskea ja kietoa pohkeet sen ympäri...
N
Joku muu saattaa saadakin, mutta se et ole sinä, paksu av-mamma. 😂
Lättäpylly ilmoittautui.
Miksi ihmeessä mä katsoisin? Saisinko mä siitä jotain mielihyvää? Miksi? Millä tavoin?
Juu, olen tylsä, heteronainen ja en ole oikeastaan koskaan tiiraillut miehiä ns. sillä silmällä. Seksiä on ollut aikuisiällä aina ja runsaasti ja ei ole tarvinnut ostaa/lahjoa/tai edes vongata.
Kai sille on syynsä, miksi valtava enemmistö esim. poken katsojista on miehiä. Se on kait sitä kuuluisaa miesten 'visuaalisuutta'. (silti ne ei osaa sisustaa, pukeutua)