Eikö muka naiset katsele miesten takapuolia?
Itse ainakin katson, jos jollain (nuorella) miehellä on vahvat ja kiinteät pakarat. Vältän toki avointa tuijotusta, mutta mielellään sellaisia katselee.
N42
Kommentit (165)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mitä katsottavaa on miehen takapuolessa, etumushan on se kiinnostavampi puoli miehillä. Vaikken nyt sitäkään ole tuijottamalla tuijotellut, salaa vaan joskus vähän.
Naisen takapuolet on sentään herkullisen ja kauniin muotoisia, mutta miehen takapuoli on vain mitäänsanomaton kova viillollinen lihakimpale.
Ap lienee homo, ei nainen.
N
En ole homo enkä mies. Satun vaan tykkäämään treenatuista miehistä, joilla on vahvat pakaralihakset. Toki kiinnitän huomiota paljon muuhunkin, mutta silloin kun harvoin näkee hyvinmuodostuneet kankut, niin todellakin katson. Ei siinä mun mielestä ole mitään ihmeellistä.
Ap
Ainakin Trumpin agentit katselevat kun eivät keskity työhönsä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ehkä omituinen, mutta minun mielestäni miehen lihaksikkaat käsivarret ovat oikeastaan kaikkein kiinnostavin kohta miehessä. En tiedä, mistä tämä käsivarsifetissi johtuu, mutta on jotenkin kummallisella tavalla kiihottavaa kun miehen lihakset värähtelevät siellä ihon alla. En osaa selittää kunnolla.
Lihaksikkaat käsivarret ja lihaksikas pakara- ja reisiosasto. Täydellistä.
Vierailija kirjoitti:
Just. Kun ei himoiten katso komeaa nuorta miestä niin on heti alhainen libido. Se ei nyt vaan toimi niin. Naisena pystyn moniin tunteisiin ilman että seksin kautta ajattelisin kaiken.
Mutta kovin usein ei sitä seksiä tee mieli? Mua ainakin haluttaa jatkuvasti vaikka olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset katsoo miesten takapuolia, haluaako ne työntää sinne banaanin? Miehillä ymmärtää naisten takapuoliin kiinnostumisen kun kiinnostaisi piilottaa makkaraa kauniiden kankkujen väliin.
No treenattu pepa näyttää siltä että saa parempaa kyytiä - aika selkeää. Kiinteää pepuua on myös kiva koskea ja kietoa pohkeet sen ympäri...
N
Joku muu saattaa saadakin, mutta se et ole sinä, paksu av-mamma. 😂
No olipas typerä kommentti. Tietäisit vaan miltä näytän <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt mitä katsottavaa on miehen takapuolessa, etumushan on se kiinnostavampi puoli miehillä. Vaikken nyt sitäkään ole tuijottamalla tuijotellut, salaa vaan joskus vähän.
Naisen takapuolet on sentään herkullisen ja kauniin muotoisia, mutta miehen takapuoli on vain mitäänsanomaton kova viillollinen lihakimpale.
N
En ymmärrä mitä katsottavaa on miesten tai naisten perseissä. Terveisin nainen.
Joo en minäkään periaatteessa, mutta naisten perseet sentään on herkullisemman näköisiä yleisesti ottaen kuin miesten, joten mieluummin minä niitä katselisin kuin miesten perseitä.
Mutta en siis kyttäämällä kyttää naistenkaan perseitä, välillä ihan vahingossa silmä vain osuu semmoisiin.
Se nainen kelle vastasit
Katseluun se sinun ikäisellä jää.
Vierailija kirjoitti:
Et katsele. Älä valehtele itsellesi katkera vanha kurttu:)
Miehen takapuoli on hyvä jos sillä pystyy istumaan ja paskomaan.
Jos naisia haluaa niin kannattaa myös treenata sitä pyllyä.
Kasvoja katson, jos katson jotain vierasta miestä. Oman miehen takamusta ja etumusta taas kyllä puristan ja katson mielelläni. Ei ole valittanut.
Naiset sensijaan katselevat toisten naisten vartaloita. Ei missään seksuaalisessa mielessä, vaan tekevät vertailuja omaansa.
Eikä naisia kiinnosta miesten takamukset ymv.. Heitä kiinnostaa vain oman kehonsa vaikutus miehiin.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi naiset katsoo miesten takapuolia, haluaako ne työntää sinne banaanin? Miehillä ymmärtää naisten takapuoliin kiinnostumisen kun kiinnostaisi piilottaa makkaraa kauniiden kankkujen väliin.
Tämä on totisen totta. Kauhea määrä alapeukutuksia, mutta juuri näinhän se on. Miehet katsovat naisten takapuolia koska haluavat työntyä pakaroiden väliin sisään, joko karvoituksen viitoittamaan salaiseen solaan tai Fazerin puolelle. Mitä kiihottavampi takapuoli, sen seksikkäämpi on nainen takaapäin.
Sen sijaan miesten takapuolien tuijottaminen naisten toimesta on tuiki turhaa, ellei ole jotain pegging-fetissiä. Naiset katsokoot rohkeasti miesten pullottavia etumuksia! Siellä se heitä kiinnostava näkymä on.
Vierailija kirjoitti:
Katseluun se sinun ikäisellä jää.
Juu juu :) Sinulla on tainnut jäädä katseluun koko ikäsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vain homoja kiinnostaa miesten perseet, ei naisia. Vai onko sinulla jotain mitä työntää sinne perseeseen?
Lättäperse suuttui! Salille mars.
Mistä keksit että perse on vain sitä varten että sinne pitää työntää jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et katsele. Älä valehtele itsellesi katkera vanha kurttu:)
Miehen takapuoli on hyvä jos sillä pystyy istumaan ja paskomaan.
Jos naisia haluaa niin kannattaa myös treenata sitä pyllyä.
Ei mies pyllyä treenaamalla naisia saa. Jos on rahaa, hauista tai rikosrekisteri, niin saa naista. Riittävästi rahaa, niin voi olla vaikka kurttuperseinen F1-miljardööri sadan vuoden iässä ja saa silti paritella parikymppisen mallin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N
En ymmärrä mitä katsottavaa on miesten tai naisten perseissä. Terveisin nainen.
Minä taas ymmärrän täysin mitä katsottavaa on miesten ja naisten pyllyssä. Terveisin biseksuaali nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just. Kun ei himoiten katso komeaa nuorta miestä niin on heti alhainen libido. Se ei nyt vaan toimi niin. Naisena pystyn moniin tunteisiin ilman että seksin kautta ajattelisin kaiken.
Mutta kovin usein ei sitä seksiä tee mieli? Mua ainakin haluttaa jatkuvasti vaikka olen nainen.
Olin firman tilaisuudessa illallisella. Siellä oli vieraana sinun kaltaisesi nainen. Otti lasin liikaa ja oli välittömästi kourimassa vieruskaverin ja muisenkin miesten intiimiosia. Kyseiset miehet olivat aidosti paniikissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet. Aika epänormaalia jos kokoajan haluttaa, yleisesti ottaen naista haluttaa ovulaation aikaan. Sillon on ihmisnaaraalla kiima, ei kokoaika.
T. Sivusilmäilevä keski-ikäinen nainen, jota seksi ei ole kiinnostanut enää vuosikymmeneen. Enkä siitä koskaan mitään suuria kiksejä yhdynnästä edes saanut. Yliarvostettua hinkkausta, paitti lisääntymismielessä. Oma, sormi on parempi kuin yksikään mies jos orkun haluaa.
Katson. Eikä tarvitse olla nuori. Työparilla (mies 61v) on ihan jäätävän hyvä kankku. Kyllä mielelläni annan hänen kulkea portaissa edelläni : )
Eikä varsinkaan kuvaaminen ja someen kevittäminen.