Eikö muka naiset katsele miesten takapuolia?
Itse ainakin katson, jos jollain (nuorella) miehellä on vahvat ja kiinteät pakarat. Vältän toki avointa tuijotusta, mutta mielellään sellaisia katselee.
N42
Kommentit (165)
Enempi katselen käsivarsia jos on hihaton tai lyhythihainen paita
En erityisemmin.
Tottakai pidän visuaalisesti miellyttävän näköisistä ihmisistä näköpiirissäni, mutta en ikinä varsinaisesti tuijottele mitään yksittäistä kohtaa.
En ole ikinä ymmärtänyt jonkun yksityiskohdan ylenmääräistä seksualisoimista, seksikkyys on mielestäni kokonaisuus.
Joo, katsoin uutisista, että Orpon takapuoli on levinnyt hienosti.
Samoin kai naiset katsovat miehiä kuin miehet naisia.
Kahteleevat. Jokainen aiempi kumppanini on katsonut miesten ja naisten perseitä. Yksi jopa enemmän kuin minä, mutta se olikin pettäjä.
M30
Ei. En ainakaan minä. Katselen etupuolta.
No en viitsi kun ovat yleensä siellä kankaan alla karvaisia ja sieltä vaosta tulee vielä paskakin. Joillain miehillä on vielä pakaroissa akne kun istuvat vaan tietokoneen ääressä.
Ehkä nuorena joku läpsäyttää pelimiehen persausta. Sekin voi olla vallan kauheaa. Rikos suorastaan.
Makunsa kullakin, joku katsoo ja toinen taas ei. Minä en pystyisi katselemaan nuoria miehiä, sillä minulla on kaksi aikuista poikaa. Lasteni ikäisten tuijottelu tuntuisi epämiellyttävältä.
En ymmärrä miksi naiset katsoo miesten takapuolia, haluaako ne työntää sinne banaanin? Miehillä ymmärtää naisten takapuoliin kiinnostumisen kun kiinnostaisi piilottaa makkaraa kauniiden kankkujen väliin.
Pointti onkin se, ettei TUIJOTA. Toki on sallittua huomaamatta vilkaista, oli sukupuoli mikä hyvänsä. Tuijottaminen, kommentointi tai muu öyhötys ei ole ok.
Pakaralihakset ovat ihmisen isoimmat lihakset ja ne kertovat ihmisen fyysisestä tilasta kaiken.
Miesten takapuolissa ei ole MITÄÄN katseltavaa.
En katso. Jos jollain on erityisen kookas tai naisellinen takapuoli, niin sitä voi tulla vilkaistua.
Kyllä katselen miesten takapuolia ja erityisesti etupuolia.
Vierailija kirjoitti:
Miesten takapuolissa ei ole MITÄÄN katseltavaa.
Jaahas. Sehän kiva. No älä ihmeessä katso.
Nuorempana tuli katseltua naisia enemmän mutta nyt vanhempana myös miehiä. En tiedä miksen nuorempana ollut yhtään kiinnostunut miesten vartaloista? Varsinkin tiukat farkut miehellä kerää katseen jos hyvä takamus. Tosi nuoria en osaa katsella sillä silmällä kun omat pojat on 17 ja 20 vuotiaat niin en ihan just parikymppisiä osaa ajatella siinä mielessä.
Olen nelikymppinen heteronainen.
Harvemmin. Hartiaseutua mielummin katselen
No sitten ei sinussa ole mitään katsomista jos kerran nuori pitää olla.