Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nykyään jos satutte törmäämään entisiin kiusaajiinne, vieläkö niillä on sama ylimielinen virne kuin silloin ennen?

Vierailija
16.07.2024 |

Miten nykyään jos satutte törmäämään entisiin kiusaajiinne, vieläkö niillä on sama ylimielinen virne kuin silloin ennen?

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin väittää että ihminen viisastuu vanhemmiten, mutta en halua valehdella. Kerran kusipää on aina kusipää ja kerran idiootti on aina idiootti.

Terveisin: Äärimmäisen pitkävihainen 58-vuotias.

Näin se menee. Ihmisille (kiusatuille) kerrotaan kauniita satuja, kuinka kiusaajat muka viisastuisivat, mutta totuus on toinen.

Eivät ainakaan kaikki viisastu. Aikuiset ihmiset pitävät edelleen kiusattuja luusereina (näin olen kuullut heidän puhuvan). Osa kiusaa edelleen. Ei ihme, että koulukiusaaminen on niin yleistä.

Vierailija
62/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun kiusaaja oli Hesessä luuttuamassa lattiaa. Kysyin mieheltäni että tipahtaisko multa tää jätski lattialle ihan vahingossa. Mies tuumas että anna olla. Menee vaan rahat ja jätski hukkaan. Mulkoilin sitä kiusaajaa pahasti koko jätskin syönnin ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt pahimpia kiusaajia ja toivottavasti en koskaan näe. Kuitenkin, vaikka joku varmasti toteaa tämän olevan surkeaa niin kyllä minä edelleen kammoan heitä. En heidän olemuksensa tai käytöksensäkään takia,  mutta sen takia kuinka paljon he ovat elämääni pilanneet ja hankaloittaneet. En olisi tässä tilanteessa ilman heitä ja heidän taustajoukkoaan (joka oli  pienen paikkakunnan lähes kaikki nuoret minun aikaani). He veivät minulta mahdollisuuden elää silloin ns oikeaa nuoruutta ja nyt kaikki tuo ikävä heijastuu aikuisuuteenikin. Tämä, vaikka joku sanoisi, että pitää päästä jo yli.

Muuten näen edelleen tuota pilkallista hymyä jos joku minusta ikäviä puheita kuullut sattuu sopivasti tulemaan vastaan. Heillä tuo hymy naamassa. Oikeastaan tämäkin on niin yleistä, että välillä on vaikeaa tietää mikä on enää se "iloinen tavallinen hymy". Joku tietysti ihmettelee tätä kaikkea, mutta en voi kaikkea tänne kirjoittaa ja samalla en tietenkään luule kaikkien pilkkaavan. 

Vierailija
64/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne kiusaajat ansaitsisivat rangaistukset vuosienkin jälkeen. Ihan varmaan näiltä iljettäviltä olioilta löytyisi jokin heikko kohta, johon iskeä. 

Vierailija
65/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole nähnyt pahimpia kiusaajia ja toivottavasti en koskaan näe. Kuitenkin, vaikka joku varmasti toteaa tämän olevan surkeaa niin kyllä minä edelleen kammoan heitä. En heidän olemuksensa tai käytöksensäkään takia,  mutta sen takia kuinka paljon he ovat elämääni pilanneet ja hankaloittaneet. En olisi tässä tilanteessa ilman heitä ja heidän taustajoukkoaan (joka oli  pienen paikkakunnan lähes kaikki nuoret minun aikaani). He veivät minulta mahdollisuuden elää silloin ns oikeaa nuoruutta ja nyt kaikki tuo ikävä heijastuu aikuisuuteenikin. Tämä, vaikka joku sanoisi, että pitää päästä jo yli.

Muuten näen edelleen tuota pilkallista hymyä jos joku minusta ikäviä puheita kuullut sattuu sopivasti tulemaan vastaan. Heillä tuo hymy naamassa. Oikeastaan tämäkin on niin yleistä, että välillä on vaikeaa tietää mikä on enää se "iloinen tavallinen hymy". Joku tietysti ihmettelee tätä kaikkea, mutta en voi kaikkea tänne

Olisin voinut kirjoittaa tämän, sama kokemus pikkupaikkakunnalta.

Vierailija
66/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näköjään todella monen kiusaajan ilmerepertuaariin kuuluu tuo vttumainen virne, jotenkin karmivaa miten yleistä tuo "hymyily" on. Ihan kuin näillä sekopäillä olisi joku universaali sisäänkoodattu asetus käyttäytyä noin. Minäkin näen juuri tuollaisia sieluttomia ja ivallisia virnistyksiä kun sattuvat tulemaan vastaan. Nuorempana koitin näyttää siltä että en huomaisi ollenkaan, nykyään hymyilen heille takaisin ja mietin että voi teitä reppanoita :) 

Vierailija
67/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyilen itsevarmasti. Kiusaajani ovat huonosti pukeutuvia, työttömiä, köyhiä alkoholisteja. En tietenkään sisimmässäni riemuitse heidän olotilastaan, mutta kuitenkin...

Vierailija
68/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hymyilen itsevarmasti. Kiusaajani ovat huonosti pukeutuvia, työttömiä, köyhiä alkoholisteja. En tietenkään sisimmässäni riemuitse heidän olotilastaan, mutta kuitenkin...

Monet kusaajat taas ovat korkeissa poliittisissa asemissa tai yritysten johtotehtävissä... mädäntynyt pahuus palkitaan Suomessa... tämä ei ole todellakaan onnellisin maa vaan hyvin onneton...

Vierailija
69/71 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kiusaaja on vankilassa. Murhasi kuulemma tyttöystävänsä.

Vierailija
70/71 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kiusaaja on vankilassa. Murhasi kuulemma tyttöystävänsä.

Toivottavasti pysyykin lukkojen takana. 

Vierailija
71/71 |
18.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet kusaajat taas ovat korkeissa poliittisissa asemissa tai yritysten johtotehtävissä... mädäntynyt pahuus palkitaan Suomessa... tämä ei ole todellakaan onnellisin maa vaan hyvin onneton...

Kiusaaminen käy kalliiksi yhteiskunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi