Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys koulutetuille sinkkunaisille

Vierailija
16.07.2024 |

Minkälaisia vaatimuksia näteillä, sporttisilla ja asiantuntijatyötä tekevillä naisilla on miehen suhteen. Riittääkö että on kunnianhimoa, miehekkyyttä, harrastuksia, keskustelutaitoa ja älykkyyttä? Onko suurehko palkka ehdoton edellytys? Itse tienaan pikkupomona vain 3k/kk.

Varmaan outo keskustelunavaus jonkun mielestä, mutta kesäloma vaan tuntunut todella yksinäiseltä kun nykyinen kumppani ei kykene sellaisiin syvällisiin keskusteluihin jotka voisivat tuoda sellaisen fiiliksen että klikkaisi kunnolla. Ehkä joku ymmärtää tunteen.

Niin mietin sinkuksi ryhtymistä. Eikä tarvitse irvailla noista ulkonäköodotuksista. En ole mitenkään näkymätön kauniille naisille.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei oikein selvinnyt, että mitä ap haluaa. Tarkoittaako sporttisuus, kauneus ja raha automaattisesti älyllistä keskustelu? Ja millä kriteereillä nykyinen kumppani tuli valittua?

Haluan suhteen fiksumman naisen kanssa. Se suhde olisi varmasti erilainen. En halua kokea yksinäisyyttä kun nykyiset keskustelut jättävät aina hämmentyneen olon kun kaikki keskustelu tapahtuu aina aiheen vierestä ja eri taajuudella.

En etsi naista jolla on paljon rahaa, vaan naista joka osaa esim huolehtia omasta taloudestaan kuten itsekin osaan. Ja muutenkin osaa tehdä järkeviä valintoja.

Nykyinen kumppani tuli valittua sillä kriteerillä, että hänen seurassa oli helppo olla ja hän miellytti silmää, oli kemiaa. 

No rakastatko häntä aidosti? Jos et, niin eroa. Se on oikein teitä molempia kohtaan. Jos rakastat, opettele hyväksymään se, että kukaan ei ole täydellinen. Keskity hänen kauneuteen ja muihin hyviin piirteisiin. Ketään täydellistä et tule koskaan löytymään, koska täydellisiä ihmisiä ei ole olemassakaan. Tai voit erota ja olla yksin. Sekin voi olla hyvä vaihtoehto.

t. koulutettu ja sporttinen 

Vierailija
42/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ap selvästikään arvosta nykyistä kumppaniasi. Se on huono lähtökohta parisuhteelle. En usko että olisitte yhdessä onnellisia. Kyllä se oikea vielä sinullekin sattuu kohdalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein juuri tuollaiset naiset yliarvioi oman tasonsa, väittää olevansa sporttisia ja kauniita mutta todellisuudessa ovat pluskokoisia eikä ihan niitä kauneimpia naisia. Sitten nämä yrittää saada niitä top 10% miehistä ja sitten he parkuvat somessa että miehet on sikoja.

Olen itse tasokas mies. Korkeakoulutettu,komea ja tulot on hyvät. Vaadin että nainen on kaunis ja normaalipainoinen.

M35

hyvähän se on pitää periaatteista kiinni. elämä opettaa. keskustellaan uudestaan vaikka viidentoista vuoden kuluttua. 

Tasokkaalle miehelle, joka tyytyy pelkkään pintaan voi tosin käydä kuin ap: lle. Tajuaa, jossain vaiheessa että älyllinen stimulaatio puuttuu. Vaadi enemmän, vaadi sitä että rakastut ei vain sitä, että himoitset.

Vierailija
44/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hän on mikä on. Sinä hyväksyt tai lähdet. Miten siihen vaikuttaa se mitä muut naiset mieheltä toivovat?

No mitä jos onkin olemassa paljonkin naisia jotka haluaisivat olla juuri kaltaiseni miehen kanssa. Tai mitä jos ei ole. Kyllä minua kiinnostaa se tieto kun ei yksinäisyys parisuhteessa ole pidemmän päälle kivaa.

Vierailija
45/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Hän on mikä on. Sinä hyväksyt tai lähdet. Miten siihen vaikuttaa se mitä muut naiset mieheltä toivovat?

No mitä jos onkin olemassa paljonkin naisia jotka haluaisivat olla juuri kaltaiseni miehen kanssa. Tai mitä jos ei ole. Kyllä minua kiinnostaa se tieto kun ei yksinäisyys parisuhteessa ole pidemmän päälle kivaa.

Jos olet onneton nykyisessä suhteessa, kannattaa erota. Opettele ensin tuntemaan itsesi ja mene yhteen vain sellaisen naisen kanssa, jota rakastat aidosti. Älä mene yhteen kenenkään kanssa vain siksi, että sinulla olisi joku kumppani. 

Vierailija
46/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etukäteen et voi sitä tietää. Turha arvailla siis. Oikein sinä toimit, toimimattomasta suhteesta pitää lähteä, ei odotella parempaa ja sitten pettää.

Vierailija
47/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ap selvästikään arvosta nykyistä kumppaniasi. Se on huono lähtökohta parisuhteelle. En usko että olisitte yhdessä onnellisia. Kyllä se oikea vielä sinullekin sattuu kohdalle. 

Kiitos tsempeistä! Silti puolustauduttava että miten niin en arvosta? En ole tullut tänne mustamaalaamaan ja arvostelemaan häntä. Pointti oli siinä kuinka olen henkisesti täysin ontto kun en saa sellaisia keskusteluita mitä kaipaan. Tarkoitus oli pohtia kohderyhmään kuuluvien naisten tarpeita ja ajatuksia, ei arvostella nykyistä kumppaniani.

Välitän hänestä suuresti, mutta tässä vaan huomaa kuinka jonkun kanssa voi viihtyä ja elää mutta silti ei ole match.

Vierailija
48/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tsempeistä! Silti puolustauduttava että miten niin en arvosta? En ole tullut tänne mustamaalaamaan ja arvostelemaan häntä. Pointti oli siinä kuinka olen henkisesti täysin ontto kun en saa sellaisia keskusteluita mitä kaipaan. Tarkoitus oli pohtia kohderyhmään kuuluvien naisten tarpeita ja ajatuksia, ei arvostella nykyistä kumppaniani.

Välitän hänestä suuresti, mutta tässä vaan huomaa kuinka jonkun kanssa voi viihtyä ja elää mutta silti ei ole match.

Vastaa vielä kysymykseen: rakastatko häntä. Se on se pointti tässä. 

Jos kaipaat keskustelua, keskustele ystävien, sukulaisten, perheen, työkaverien kanssa. Tai liity keskustelukerhoon.

Vierailija
49/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaa vielä kysymykseen: rakastatko häntä. Se on se pointti tässä. 

Jos kaipaat keskustelua, keskustele ystävien, sukulaisten, perheen,

Kyllä me teemme rakkauteen viittaavia tekoja toisillemme tämän tästä ja olemme selvästi toisillemme tärkeitä. Ajatus erosta satuttaa molempia. Mutta silti arjesta valtaosa on toimimatonta ja riitaisaa. Ja sitten lomilla kun on aikaa toiselle niin herään tuohon syvään yksinäisyyteen.

Ja kyllä, etsin keskusteluseuraa jatkuvasti muualta ja netistä ja se on sinänsä raskasta kun tiedän monen saavan sen ihan kotiintoimitettuna 24/7.

Vierailija
50/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on taas näitä Tinder-juttuja, mutta vastaanpa silti. Minulle palkka ja ammatti ovat kohtuullisen yhdentekeviä. Yhteen en ole kenenkään kanssa muuttamassa, joten tärkeintä on vaan että natsaa ja tyyppi näyttää minun silmilleni mukavalta. Ja sitä mikä rakastuneena näyttää mukavalta, ei pysty selittämään. Uskokaa jo , kaikki on vain kemiaa. Nyt ei tyydytä, eikä lasketa rimaa!

N51

Itseäkin aina ihmetyttää nämä jutut, joissa ihmiset jotenkin ovat valitsevinaan kumppania. Itse olen kahdesti elämässäni rakastunut ja siinä ei ole kyllä tullut edes mieleen kysellä, että missä on miehen hiusraja tai palkkakuitti. Muilla perustein kuin palavilla tunteilla en suhteeseen lähtisi edes paperilla hyvän ihmisen kanssa. 

Itse tapasin pitkään miestä, joka selvästi rakasti minua ja sanoikin sen. Hän etsi kuitenkin toisenlaista naista vaimokseen: vaimomateriaalin piti olla ainakin kunnianhimoinen, hyvätuloinen ja mitähän lisäksi? Uskoisin että miestä vähemmän älykäs. 

Minä en ollut näistä mitään, mutta hyvin koulutettu, töissä käyvä ja urheilullinen. Tosin osaan myös pitää hauskaa.

Meillä oli miehen kanssa paljon yhteistä, tekemistä, harrastuksia ja muuta "kipinää", rakkauttakin. Mutta tyttöystäväksi, oikeaan seurusteluun en hänelle kelvannut ja hänellä oli jatkuvasti haku päällä. Olihan miehessä muutama muukin puoli,  joka haittasi minua, mutta en ollut tarpeeksi kriittinen enkä hakenut ketään. Lopulta kävi kuitenkin niin, että minä löysin hyvän puolison ja elämäni rakkauden ja e.m. mies jäi yksin. 

Vierailija
51/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet henkisesti ontto? Eikö kukaan muukaan keskustele kanssasi? Voisitko keskustella eri ihmisten kanssa etkä odottaa yhden täyttävän kaikki tarpeet?

Toki suosittelen eroa, jos suhde tuntuu vastenmieliseltä.

- Keskustelukykyinen, ei-kaunis nainen

Vierailija
52/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauteen viittaavat teot eivät ole sama kuin rakastaminen.

Oma filosofia on se, että puolisoksi pääsee vain ihminen, jota ilman en voi olla. Toki hänen pitää olla myös ihminen, jonka kanssa voi olla.

Vierailija
53/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tienaan bonusten ja lomarahojen kanssa 5900 euroa kuussa. Vanhempieni net worth on noin 2 miljoonaa euroa. Vaimoni on melko työväenluokkaisista lähtökohdista. Korkeakoulutetuissa sinkkunaisissa on huonoa se, että he eivät oikein osaa suunnitella elämäänsä ja koittavat jatkuvasti miellyttää lähipiiriään tai sitten haluavat saada elämältä kaiken ja päätyvät eroon. Monesti naimisiin mennään tasokkaan miehen kanssa, joka paljastuu jollain tapaa huonoksi.

Vierailija
54/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin miehen pitäisi olla sinkku, ei parisuhteessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi