Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys koulutetuille sinkkunaisille

Vierailija
16.07.2024 |

Minkälaisia vaatimuksia näteillä, sporttisilla ja asiantuntijatyötä tekevillä naisilla on miehen suhteen. Riittääkö että on kunnianhimoa, miehekkyyttä, harrastuksia, keskustelutaitoa ja älykkyyttä? Onko suurehko palkka ehdoton edellytys? Itse tienaan pikkupomona vain 3k/kk.

Varmaan outo keskustelunavaus jonkun mielestä, mutta kesäloma vaan tuntunut todella yksinäiseltä kun nykyinen kumppani ei kykene sellaisiin syvällisiin keskusteluihin jotka voisivat tuoda sellaisen fiiliksen että klikkaisi kunnolla. Ehkä joku ymmärtää tunteen.

Niin mietin sinkuksi ryhtymistä. Eikä tarvitse irvailla noista ulkonäköodotuksista. En ole mitenkään näkymätön kauniille naisille.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että olet jotenkin tunnevammainen. Olet suhteessa, josta eroaminen ei ilmeisesti aiheuta mitään tunteita. Heti pitäisi hypätä uuteen syliin. 

Kyllä muuten aiheuttaa. Suhteessa on vaikka mitä hyvää, mutta sitä älykkäämpää puolta en tule tästä koskaan saamaan ja se turhauttaa. Ja haittaa ihan perus arjessakin tuo erilaisuus.

Ikää ei kuitenkaan ihan liikaa ole vielä, niin jotain päätöksiä olisi hyvä tehdä ja niillä voi olla huomattava positiivinen lopputulos.

Tuo on ihan hyvä syy erota. Itse olen kokenut syvää yksinäisyyttä elämässäni sen takia, että olen huomattavan älykäs, ja vasta nykyinen mies on tyydyttänyt sen puolen tavalla, josta en osannut edes nuorempana haaveilla. Eikä se kiva ole sille sinun nykyisellekään, että pidät häntä tymhänä, vaikka hän voisi olla jollekin toiselle oikein välkky ja tyydyttävä kumppani. Kaikki ei sovi yhteen keskenään eikä ole mitään väärää erota "ihan hyvästä" suhteesta, jos ei tule jollain tärkeällä tasolla kohdatuksi. 

Vierailija
22/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menee tosi offarille, mutta suomessa ei käytännössä ole eri palkkaisia ihmisiä. Joku saa nettona kuussa tonnin tai kaksi enemmän ja se on siinä. Ja silläkö nyt kuuhun mennään? Meillä on ehkä aivan hituisen pieni joukko joka sitten saa kuussa jotain aivan selvästi erilaista.

No ei nyt ihan niinkään. Omassa suvussani olen musta lammas, koska kuussa tulee käteen vain noin kolmisen tonnia. Esimerkiksi sisareni, hänen miehensä, lapsensa ja veljeni sekä kolme serkkupoikaa tienaavat ainakin kolminkertaisesti. Jo pelkästään yrittäjinä ja palkansaajina. Tähän lisäksi vielä pääomatulot, jotka kaikille tuovat huomattavaa lisää. Omat pääomatuloni ovat vaatimattomat, vain noin kymmenisen tonnia vuodessa.

Ja minusta nämä kaikki ovat ns. tavallisia ihmisiä, eivät mitään rikkaita.

Ja jätkä trollaa. Jos sun serkkupoika saa käteen 9000€/kk, niin palkka on bruttona jotain 30k. Toki mahdollista, mutta mennään siis niin 0,00001% tämän maan palkallisista. Se että sä kerrot saavasi käteen sen kolmosen, tarkoittaa se jotain 7-8k bruttotuloja. Eli siis sä olet musta lammas, kun saat 7k kuukaudessa ja muut saa 30k. Ok, mutta olet trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

menee tosi offarille, mutta suomessa ei käytännössä ole eri palkkaisia ihmisiä. Joku saa nettona kuussa tonnin tai kaksi enemmän ja se on siinä. Ja silläkö nyt kuuhun mennään? Meillä on ehkä aivan hituisen pieni joukko joka sitten saa kuussa jotain aivan selvästi erilaista.

No ei nyt ihan niinkään. Omassa suvussani olen musta lammas, koska kuussa tulee käteen vain noin kolmisen tonnia. Esimerkiksi sisareni, hänen miehensä, lapsensa ja veljeni sekä kolme serkkupoikaa tienaavat ainakin kolminkertaisesti. Jo pelkästään yrittäjinä ja palkansaajina. Tähän lisäksi vielä pääomatulot, jotka kaikille tuovat huomattavaa lisää. Omat pääomatuloni ovat vaatimattomat, vain noin kymmenisen tonnia vuodessa.

Tutussa perheessä nainen tienaa saman kuin minä eli n 7 000 brutto kuukaudessa, mutta miehensä n 80 000 brutto kuukaudessa. Oma mieheni tienaa n 1000 euroa kuukaudessa. Kyllä tulot siis vaihtelevat rajusti ihmisten kesken.

Vierailija
24/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on taas näitä Tinder-juttuja, mutta vastaanpa silti. Minulle palkka ja ammatti ovat kohtuullisen yhdentekeviä. Yhteen en ole kenenkään kanssa muuttamassa, joten tärkeintä on vaan että natsaa ja tyyppi näyttää minun silmilleni mukavalta. Ja sitä mikä rakastuneena näyttää mukavalta, ei pysty selittämään. Uskokaa jo , kaikki on vain kemiaa. Nyt ei tyydytä, eikä lasketa rimaa!

N51

Itseäkin aina ihmetyttää nämä jutut, joissa ihmiset jotenkin ovat valitsevinaan kumppania. Itse olen kahdesti elämässäni rakastunut ja siinä ei ole kyllä tullut edes mieleen kysellä, että missä on miehen hiusraja tai palkkakuitti. Muilla perustein kuin palavilla tunteilla en suhteeseen lähtisi edes paperilla hyvän ihmisen kanssa. 

Itse en ole rakastunut kuin kerran ja sekin tapahtui vähän kypsemmällä iällä. Satuin rakastumaan hyvätuloiseen mieheen. Se ei silti tarkoita sitä että rakastuin sen vuoksi. Ennemmin ne samat ominaisuudet joiden ansiosta mies tienaa hyvin oli niitä ominaisuuksia joiden vuoksi häneen rakastuin. Muiden ominaisuuksien ohella toki. 

Raha on oikeasti toimivan parisuhteen kannalta ihan keskeinen asia - ainakin jos aiotaan yhteistä elämää viettää saati perhe perustaa. Samanlainen arvopohja myös rahan suhteen on ihan olennainen asia parisuhteessa. 

Vierailija
25/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein juuri tuollaiset naiset yliarvioi oman tasonsa, väittää olevansa sporttisia ja kauniita mutta todellisuudessa ovat pluskokoisia eikä ihan niitä kauneimpia naisia. Sitten nämä yrittää saada niitä top 10% miehistä ja sitten he parkuvat somessa että miehet on sikoja.

Olen itse tasokas mies. Korkeakoulutettu,komea ja tulot on hyvät. Vaadin että nainen on kaunis ja normaalipainoinen.

M35

Tällaisilla jutuilla pitää kyllä hyvin huolen siitä, että myös ne oikeasti kauniit ja sporttiset häipyvät kuin pieru Saharaan, kun tällainen tasokas mies avaa suunsa. Kaikista ei tarvitse tykätä, mutta se että avoimesti haukkuu ja solvaa niitä joista ei tykkää, kertoo ihmisestä paljon. 

Vierailija
26/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koulutettu ja sporttinen nainen. Tosin en sinkku. Mutta jos olisin, niin... En etsisi miestä  minkään tasoteoriahöpötyksen mukaan. Siinä on oltava juuri oikeanlaista kemiaa, kuten laulukin sanoo. Ei sitä voi selittää, kuka on oikeanlainen. Se on esimerkiksi katse, kosketus ja tuoksu. Keskustelut ja empatia, jne.

Vierailija
27/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei oikein selvinnyt, että mitä ap haluaa. Tarkoittaako sporttisuus, kauneus ja raha automaattisesti älyllistä keskustelu? Ja millä kriteereillä nykyinen kumppani tuli valittua?

Vierailija
28/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"nykyinen kumppani ei kykene sellaisiin syvällisiin keskusteluihin"

Ja sitten ajattelit että ulkonäkö, lompakko ja urheiluharrastukset edelle löydät naisen joka kykenee?

Jotenkinhan se haravointi pitää aloittaa. Minä en ole rahamies joten en etsi naisseuraa rahoilla rehvastellen. Sen sijaan olen mielenkiintoinen keskustelija, pukeudun hyvin ja osaan myös naurattaa naisia. Ja siis kyllä, koen että omalla ulkonäölläni tulee olemaan merkitystä jos lähden sinkkumarkkinoille.

Ja en kuvittele, että naiset kiinnostuvat koska harrastan jotain. Mutta yleensäkin se on jonkinlainen pointti koska se voi kertoa ihmisestä jotain ja fiksua onkin etsiä kumppania joka liikkuu itsekin.

Minua ei tuo 3t:n palkka säikäyttäisi, vaikkakaan en itse tässä asiantuntijatyössäni tienaa kuin 4t. En ole sinkku, mutta taidan kuulua muuten kohderyhmääsi (vaikka palkkakin varmaan pienempi kuin odotit ja lisäksi ikä yli 40).

Itsekin arvostan urheilullisuutta ja sitä, että pitää huolta itsestä, myös vanhetessa. Eniten kuitenkin sitä, että on kiinnostunut eri asioista, utelias ja on sellainen asenne, että elämä on ihanaa ja elämisen arvoista. Mielestäni keskustelut ja hassuttelu mieheni kanssa tuo parisuhteeseen paljon lisää. Sekä toki yhteiset harrastukset. Tärkeintä on, että haluan nousta aamulla juuri mieheni vierestä ja olen edelleen hänen lumoissaan. Siihen verrattuna ulkonäkö yms ovat pintaa. Et kuulosta siltä, että olisit sellaisen naisen kanssa, jonka vierestä haluat nousta tällä hetkellä...

Vierailija
29/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että pelkkä raha ei riitä mutta ei siitä haittaakaan ole jos muut tekijät on kunnossa. 

Mun kokemuksen mukaan ne kaikkein fiksuimmat, mukavimmat ja komeimmat on myös hyvätuloisia. Tasan ei mene nallekarkit, joillakin vaan on kaikki. Näin se taitaa olla myös naisten suhteen. 

Vierailija
30/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, miehen pitää olla RIKAS. no muulla ei väliä..

Vierailija
31/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epäluotettavalta tyypiltä. Miksi et selvitä ensin välejäsi nykyisen kumppanisi kanssa? Ethän sä voi seuraavaa etsiä, jos olet suhteessa jonkun kanssa.

Enhän mä etsikään. Kunhan mietin tilannettani ja vaihtoehtoja. Kaikki ihmiset pohtivat jossain vaiheessa suhdettaan ovatko tyytyväisiä siihen ja mitä kaikkea asialle on mahdollista tehdä. Onko mahdollista ymmärtää, että kumppanini ei keskustelemalla muutu fiksummaksi? Hän on mikä on ja minä joko hyväksyn sen tai lähden.

Vierailija
32/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen koulutettu ja sporttinen nainen. Tosin en sinkku. Mutta jos olisin, niin... En etsisi miestä  minkään tasoteoriahöpötyksen mukaan. Siinä on oltava juuri oikeanlaista kemiaa, kuten laulukin sanoo. Ei sitä voi selittää, kuka on oikeanlainen. Se on esimerkiksi katse, kosketus ja tuoksu. Keskustelut ja empatia, jne.

Sinuakin hallitsevat tasoteorian säännöt, vaikka et sitä tiedosta. Kumppanisi löytyy tietystä hyvin rajatusta miesten joukosta, joka täyttää sekä tiedostetut että tiedostamattomat tarpeesi, se ei voi olla kuka tahansa vaikka se romanttiselta kuulostaakin.

Vierailija
33/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat epäluotettavalta tyypiltä. Miksi et selvitä ensin välejäsi nykyisen kumppanisi kanssa? Ethän sä voi seuraavaa etsiä, jos olet suhteessa jonkun kanssa.

Enhän mä etsikään. Kunhan mietin tilannettani ja vaihtoehtoja. Kaikki ihmiset pohtivat jossain vaiheessa suhdettaan ovatko tyytyväisiä siihen ja mitä kaikkea asialle on mahdollista tehdä. Onko mahdollista ymmärtää, että kumppanini ei keskustelemalla muutu fiksummaksi? Hän on mikä on ja minä joko hyväksyn sen tai lähden.

Juuri näin. Hän on mikä on. Sinä hyväksyt tai lähdet. Miten siihen vaikuttaa se mitä muut naiset mieheltä toivovat?

Vierailija
34/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehelle riittää ihan hyvin säännöllinen palkkatyö, josta saa kolme tonnia. Minulla on kyllä itselläni parempi palkka, joten miehellä pitää sitten myös olla riittävästi itsetuntoa kestää että naisella on paremmat tulot. En haluaisi että rahasta tulee parisuhteessa kilpailun tai riidan aihe. 

Miehen ei myöskään tarvitse olla mitenkään erityisen älykäs. Minulla on paljon älykkäitä nais- ja miespuolisia kollegoita, joiden kanssa käyn töissä ihan tarpeeksi älyllistä keskustelua. Ei sitä ole pakko käydä kotona. Kotona voi mieluumminkin tehdä jotain sellaista mitä työpaikalla ei voi. 

Mutta se tärkein, minulle parisuhteessa tärkeintä on rakkaus, yhteinen tunne ja halu jakaa elämä ja tulevaisuus. Rakastaminen tarkoittaa minulle myös sitä että hyväksyy toisen ihmisen kaikkine hyvine ja huonoine puolineen ja rakastaa juuri sellaisena kuin hän on, eikä etsi kumppania joka sopii tiettyyn muottiin. En usko että meistä voisi tulla pari. 

Vierailija
35/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin että pelkkä raha ei riitä mutta ei siitä haittaakaan ole jos muut tekijät on kunnossa. 

Mun kokemuksen mukaan ne kaikkein fiksuimmat, mukavimmat ja komeimmat on myös hyvätuloisia. Tasan ei mene nallekarkit, joillakin vaan on kaikki. Näin se taitaa olla myös naisten suhteen. 

Olen aika varma ettet ymmärrä korrelaatiota. Hyvätuloiset ja komeat ovat mukavia siksi koska saavat parempaa kohtelua ulkonäkönsä takia ja vielä erityisen parempaa palvelua rahojensa takia. Katsos maailma näyttäytyy heille mukavana, niin heillä on kirjaimellisesti varaa itsekin olla mukavia muille. 

Vierailija
36/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"nykyinen kumppani ei kykene sellaisiin syvällisiin keskusteluihin"

Ja sitten ajattelit että ulkonäkö, lompakko ja urheiluharrastukset edelle löydät naisen joka kykenee?

Jotenkinhan se haravointi pitää aloittaa. Minä en ole rahamies joten en etsi naisseuraa rahoilla rehvastellen. Sen sijaan olen mielenkiintoinen keskustelija, pukeudun hyvin ja osaan myös naurattaa naisia. Ja siis kyllä, koen että omalla ulkonäölläni tulee olemaan merkitystä jos lähden sinkkumarkkinoille.

Ja en kuvittele, että naiset kiinnostuvat koska harrastan jotain. Mutta yleensäkin se on jonkinlainen pointti koska se voi kertoa ihmisestä jotain ja fiksua onkin etsiä kumppania joka liikkuu itsekin.

Oot kävelevä varoituskolmio

Vierailija
37/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aika varma ettet ymmärrä korrelaatiota. Hyvätuloiset ja komeat ovat mukavia siksi koska saavat parempaa kohtelua ulkonäkönsä takia ja vielä erityisen parempaa palvelua rahojensa takia. Katsos maailma näyttäytyy heille mukavana, niin heillä on kirjaimellisesti varaa itsekin olla mukavia muille. 

Korrelaatiolla ei tässä tapauksessa ole mitään väliä. Lopputulos ratkaisee. 

Vierailija
38/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja jätkä troll

Ööh minun 5t:n palkasta jää käteen noin 3t. Ja veronpalautustakin tuli vähän, joten ei ole liian matala prosenttikaan. Mistä noita lukuja revit?

Vierailija
39/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei oikein selvinnyt, että mitä ap haluaa. Tarkoittaako sporttisuus, kauneus ja raha automaattisesti älyllistä keskustelu? Ja millä kriteereillä nykyinen kumppani tuli valittua?

Haluan suhteen fiksumman naisen kanssa. Se suhde olisi varmasti erilainen. En halua kokea yksinäisyyttä kun nykyiset keskustelut jättävät aina hämmentyneen olon kun kaikki keskustelu tapahtuu aina aiheen vierestä ja eri taajuudella.

En etsi naista jolla on paljon rahaa, vaan naista joka osaa esim huolehtia omasta taloudestaan kuten itsekin osaan. Ja muutenkin osaa tehdä järkeviä valintoja.

Nykyinen kumppani tuli valittua sillä kriteerillä, että hänen seurassa oli helppo olla ja hän miellytti silmää, oli kemiaa. 

Vierailija
40/54 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin usein juuri tuollaiset naiset yliarvioi oman tasonsa, väittää olevansa sporttisia ja kauniita mutta todellisuudessa ovat pluskokoisia eikä ihan niitä kauneimpia naisia. Sitten nämä yrittää saada niitä top 10% miehistä ja sitten he parkuvat somessa että miehet on sikoja.

Olen itse tasokas mies. Korkeakoulutettu,komea ja tulot on hyvät. Vaadin että nainen on kaunis ja normaalipainoinen.

M35

hyvähän se on pitää periaatteista kiinni. elämä opettaa. keskustellaan uudestaan vaikka viidentoista vuoden kuluttua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän