Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Euroopassa asuvat, korkeasti koulutetut, (myos) uraan keskittyneet aidit

03.02.2007 |

Olen hieman yli kolmekymppinen menestyva ulkosuomalainen. Haavenani on edeta urallani ja mahdollisesti tyoskennella Afrikassa. Avomieheni haluaa lapsia, mutta minulla ei ole talla hetkella toiveita tulla aidiksi ja enka tieda miten tulevaisuudessa tulen ajattelemaan asiasta. Olisiko ketaan joka ajattelee/ on ajatellut samoin.

Miten ratkaisit tilanteen? Muuttuiko ajatus lapsenhankinnasta ja miksi?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en sinänsä kuulu joukkoon, koska asun SUomessa jo nykyään. Mutta lapseni kun sain menin takaisin vuoden jälkeen töihin ja minulle ei tullut mieleenkään jäädä pidemmäksi aikaa kotiin. Suomeenkin tullessani hankin itselleni hyvin pian työpaikan. Itselläni oli Englannissa vino pino työssäkäyviä äitejä ystävinä, enemmän kuin kotiäitejä (osa palasi töihin 3kk äitiysloman jälkeen). Tosin moni palasi pian töihin menon jälkeen kotimaihinsa (niinkuin minä) tai muualle Englantiin, koska työssäkäyminen etenkin Lontoossa on aika raskasta jos sinulla on lapsi. Kyllä minäkin olen sitä mieltä, että kaksi vastuullista vanhempaa (tai miksei yksikin) voi ihan hyvin luoda uraa ja hoitaa lapsen/lapset. Itse opiskelin ylemmän korkeakoulu tutkinnon vielä raskaana ollessani ja minulle nyt on vain ollut päivänselvää, että elämääni lapsen ohella kuuluu myös työ, toki lapsi menee aina edelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän