Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi

Vierailija
16.07.2024 |

Jaha, mode shadowbännäsi ketjun.  Laitanpa uudestaan.

No nyt tuli artikkeli vauva palstan lempi aiheesta.

Kipua, muttei katkeruutta

Koronarokotteiden ympärille syntyi pelkoa ja jopa salaliittoteorioita. IS selvitti, kuinka monta kuolemaa ja pysyvää haittavaikutusta ne todetusti Suomessa aiheuttivat. 45-vuotias Jonna sai hermovaurion, loppuelämän kivut ja korvaukset, joita hän itse pitää kyseenalaisina.

Jonna, 45, otti koronarokotteen ja sai pysyvän haitan korvaussumma vetää hiljaiseksi

https://www.is.fi/terveys/art-2000010555790.html

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄIN TOIMII VENÄJÄN INFORMAATIOVAIKUTTAMINEN.

Taisi se entinen ketju olla liian rokotemyönteinen. Piti saada se poistettua ja laittaa uusi ketju. Näin se keskustelu ohjataan haluttuun suuntaan.

Vierailija
22/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypokondria. Ikävä vaiva, mutta ei sitä "toimittajien" pitäisi niin tosissaan ottaa, että siitä jutun tekee lehteen.

Vierailija
24/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Geeni-injektio

Geeniteknologian asiantuntija asialla🤣

Vierailija
25/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÄIN TOIMII VENÄJÄN INFORMAATIOVAIKUTTAMINEN.

Itse asiassa disinformaatiota / misinformaatiota on kertoa kaiken maailman rikkaan rahastavan eliitin toiminnan olevan ainoa oikea ja hyväksytty malli ja että kaikki kritiikki erilaisia rikkaan eliitin rahastuagendoja kohtaan on Venäjän disinformaatiota...

Vierailija
26/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut onneksi yhtään rokotetta. Tiesin että niistä monet tulee sairastumaa ja haittavaikutuksia on paljon rokotteesta joka tehtiin liian nopeasti. Ei se rokotet ketään ole pelastanut kuolemalta.

Vierailija
27/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vapaaehtoisen rokotteen haitoista edes pitäisi mitään korvauksia maksaa?

Vierailija
28/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut niin tyhmä, että olisin ottanut mysteeripiikin. Säälin niitä lampaita, jotka niin tekivät. Mukava olla edelleen puhdasverinen 100% ihminen. 

Vierailija
29/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän ap spämmäät kaikki samat vastaukset. Hiton venäläinen copypastaaja. Onneksi ilmiannoin edellisen JA NYT TÄMÄN.

On se kumma kun ilmestyy ketju jolla on sama otsikko kuin minun ketjulla ja samalla mun ketju shadowbännätään (tai deletoidaan). Tätä on tapahtunut jo usein.

Siitäs saitte. Eipä toiminut tällä kertaa.

Ap

Mitä on shadowbännääminen?

Nykysuomessa on kauhean vaikea elää, kun pitää olla sanakirja kädessä koko ajan...

Vierailija
30/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sähän ap spämmäät kaikki samat vastaukset. Hiton venäläinen copypastaaja. Onneksi ilmiannoin edellisen JA NYT TÄMÄN.

On se kumma kun ilmestyy ketju jolla on sama otsikko kuin minun ketjulla ja samalla mun ketju shadowbännätään (tai deletoidaan). Tätä on tapahtunut jo usein.

Ap

Nykysuomessa on kauhean vaikea elää, kun pitää olla sanakirja kädessä koko ajan...

Ei tarvitse olla sanakirjaa kädessä, mutta voi olla, että muuten menee asioita ohi, boomer hyvä.

Vierailija
31/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillähän ei ollut pakko ottaa rokotetta. Mutta yhtä kaikki kun seuraava pandemia tulee niin muistakaa olla ottamatta mitään rokotetta te joilla on vähänkään epäluuloja niin ei tarvitse jälkikäteen spekuloida. Henki lähtee jos on lähteäkseen.

Vierailija
32/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei tarvitse olla sanakirjaa kädessä, mutta voi olla, että muuten menee asioita ohi, boomer hyvä.

Ei taida AP:kan asiayhteydestä päätellen ymmärtää mitä shadow banning tarkoittaa.

Vierailija
33/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan hermovaurion saaneelle osunut neula hermoon ja vioittunut sitä. Rokotteet eivät varmaankaan tuollaista tee?!

Miksi rokotteista jauhetaan vieläkin?

Vierailija
34/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermokivut rokotteesta? Iskikö rokottaja väärään paikkaan kenties?

Vierailija
35/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

40 vuotias sukulainen sai sydänkohtauksen. Ei merkitty rokote kuolemaksi. Vaikka kaikki tietää totuuden. 

Lyön vetoa, että tuo "tieto" perustuu virhepäätelmään post hoc ergo propter hoc, eli "tämän jälkeen, siispä tämän vuoksi".

Vierailija
36/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Huippusana shadowbännätä. Voi helevetti!

Vierailija
37/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttua ei pääse lukemaan, enkä todellakaan maksa näistä ip-lehtien roskajutuista. Mutta hermovaurio voi tulla siitä, jos pistetään väärään kohtaan. Eipä sen syntysyy yleensä ole immunologinen, joten olisi voinut tulla muustakin pistämisestä.

Vierailija
38/38 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis kaikki mitä rokotteen jälkeen tapahtuu, johtuu se automaattisesti rokotteesta. Esim. jos jäät auton alle ja kuolet, kuolema johtui rokottesta. Ilman rokotetta olisit selvinnyt hengissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi