Kukkatipat, myrkyllisyys?
Miten joissakin voi olla ainesosana myrkyllinen Kielo, katson netistä niiden kuvausta. Myös lumme tai ulpukka. Entä saniainen. Joitakin yrttejä ei edes tunne, ellei hanki kirjan. Määrä on hyvin pieni ilmeisesti annostukseen. Itse en ottaisi mitään josta ei ole tarpeeksi tietoa, edes miniannoksena. Myös kaikkia kivilajeja ei saisi olla niissä, jos kivien pinnasta irtoaa jotain tippojen sekaan. Muuten kukkatipat ok tai muut luomut. -Jotkut tuotteet voivat olla eri tarkoitukseen kuin sisäisesti (muu energia, esineet), mutta luulen että nuo on sisäisiä. Joskus joissakin (öljyissä tai tipoissa) lukee jos ei saa laittaa iholle suoraan tai ei lainkaan. Sitten on täysin myrkyttömät tipat, niitäkin on.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Jos luet sen pakkausselosteen etkä täällä kysele.
En kysele mitään. Ihmettelen myrkyllisiä ainesosia joita ihmiset vetävät sisäänsä ja miksi on purkissa. Ellei ole katsottu ettei määrä aiheuta mitään haittoja. Varoitan ehkä että kannattaa ensin ottaa selvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kysele mitään. Ihmettelen myrkyllisiä ainesosia joita ihmiset vetävät sisäänsä ja miksi on purkissa. Ellei ole katsottu ettei määrä aiheuta mitään haittoja. Varoitan ehkä että kannattaa ensin ottaa selvää.
Eli arvelet ettei ostaja itse lue pakkausselostetta, mutta sattumalta löytää tämän ketjun vauvapalstalta ja pelastuu? Oletpa hyvä ihminen kun laitoit tänne.