Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä Karibian risteilystä?

Vierailija
16.07.2024 |

Haluaisin mennä, mutta en uskalla, koska olen yksinäinen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon risteilyllä oli parina iltana illallisravintolassa pukukoodi, mutta käytännössä se oli miehillä vain pikkutakki, kauluspaita ja vähän siistimmät housut, ei mikään oikea puku tai kravatti. Jos ei halua pukeutua noina iltoina paremmin, niin voi mennä syömään johonkin muuhun laivan ravintolaan.

Vierailija
22/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin yksinäinen, enkä lähtisi ikinä. Oikeastiko joku luulee, että laivoilla missä on pelkästään eläkeläisiä ja pariskuntia saisi seuraa? Olen mieluummin surkeana kotona kuin vielä surkeampana jossain pariskuntien keskellä, jotka pitää sinua täysluuserina eikä edes vilkaise sinuun, saati juttele. Se on oikeastaan sääli, koska minulla olisi säästettyna rahat tällaista matkaa varten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksipä ei jos  riesteilyillä viihtyy ja tykkää.

Itselle kävisi pitkästyttäväksi, haluan liikkua paikasta toiseen,  tehdä eks tempore  koukkauksia milloin missäkin mikä kiinnostaa. Oman aikataulun mukaan, En jaksa jököttää laivalla. 

Monessa Euroopan kohteessa ollaan maissa aamusta iltaan joten laivallaolo jää vain illaksi ja yöksi jos niin haluaa. Maissa voi käydä useampaankin kertaan ja usein ollaankin käyty jos satama on ollut lähellä keskustaa. Jököttämisen ei jää aikaa joskin on välillä ihanaa loikoilla altaalla ja nauttia drinksuista varsinkin jos suurin osa on maissa.

Vierailija
24/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siljan ruotsinristeily ajaa saman asian

Vierailija
25/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on varmasti paljon yli 60 vuotiaita sinkkuja, joiden kanssa pääset tanssimaan.

Vierailija
26/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä yksin. Perheen kanssa ollaan käyty useampi risteily eikä meille kukaan ole koskaan tullut juttelemaan, en tiedä olisiko yksin matkustaessa juttelijoita enemmän tarjolla, mutta varmasti rauhassa saa olla jos itse sitä haluaa.

Meidän risteilyllä on ollut kaiken ikäisiä: parikymppisiä ehkä vähemmän, 30-50-vuotiaita eniten, lapsiperheitä ja eläkeläisiä. Ihan bileristeilylle en haluaisi yksin lähteä, joten kannattaa tutkia etukäteen että tietää mitä luvassa.

Teemailtoja on ja suositus pukeutua niiden mukaisesti, mutta ei pakkoa. Illalliselle siistit vaatteet, mutta jos ei halua sitäkään niin buffet on iltaisinkin auki. 

Vierailija
27/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä

Vierailija
28/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain muuta tietoa risteilystä? 

Vierailija
29/31 |
16.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miamista pääset helposti Bahamasaarten risteilylle.

https://www.ncl.com/uk/en/cruise-destinations/bahamas-cruises

Vierailija
30/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ja voin kertoa jotain kokemuksia. Jos siis osaa englantia niin kyllä siellä pärjää jos olet puhelias ja sosiaalinen muuten. Laiva pysähtyy monessa paikkaa joten nähtävää on. Coco cay on hieno vesipuisto jos sinne menee ja laiva pysähtyy siellä koko päiväksi ja siellä on hyvä palvelu. Ruokaa löytyy varmasti jokaiselle jotain. Laivalla ruoka on hyvää ei varmaan nälkään kuole siellä. Palvelu pelaa koko ajan hyvin ja laivalla on kaikenlaista ohjelmaa. Kallis reissu se silti oli itsellä 9000 euroa meni rahaa mutta meillä oli vähän parempi hytti.

Vierailija
31/31 |
17.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se mitä näin laivalla siellä niin ei siellä eläkeläisiä paljoakaan näkynyt vaan enemmän sellaisia 20-40 v ihmisiä. Karibialla on kyllä useita laivoja karibian risteilyä varten. Me oltiin voyager of the seas laivalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan