Miesystävä ei suostu luopumaan kondomista
Ollaan oltu yhdessä kohta vuoden, mutta mies haluaa yhä käyttää kortsua, vaikka mulla on pillerit. Mistä tämä voi johtua? Minusta tämä tuntuu epäluottamukselta. Mies sanoo syyksi, että kestää paremmin kumin kanssa, mutta epäilen. Miehellä yksi lapsi aiemmasta suhteensa ja se oli ihan toivottu lapsi.
Kommentit (57)
Voipi olla kyse luottamuksesta ( että jättäisitkin pillerit salaa pois ), toki joillain lisää kestoa jonkin verran. Hyviä nainteja teille ja viettäkää upeaa seksiä <3
T. Mies-71
Niin lisään vielä edelliseen vastaukseen. Ei "uskalla tulla sisääsi" tai jos pelkäätte sotkua, ettei saa/halua tulla rinnoillesi, tai tahtoisiko silloin jos otat lastin esim. suihin? Onko kortsu vain "lastin purkupaikka", vai onko pelkona tuo mahd. jälkikasvu?!?
T. Mies-71
Vierailija kirjoitti:
Kortsu ei anna 100 % suojaa yhtään mihinkään.
N40
Siis ihan sama käyttääkö vai ei?
No siis ei se kortsu 100 % suojaa. Mulla muistuu nuoruudesta ällöjä kokemuksia, kun kortsu jäi sisälle ym.
N40
Mutta en nyt olisi enää kenenkään kanssa, jolla ei ole tuoreita testituloksia näyttää tms. Niin epämääräistä tämä "suojautuminen".
N40
Vierailija kirjoitti:
No siis ei se kortsu 100 % suojaa. Mulla muistuu nuoruudesta ällöjä kokemuksia, kun kortsu jäi sisälle ym.
N40
Mikään elämässä ei ole 100 %:sta.
Moikka!
Käytättekö nykyään kortsua, vai menette ilmeisesti paljaalla? Itse tahdon käyttää, ellen ole varma naisesta. Paljaalla mukavampi tunne, eikä enää näin viiskymppisenä ole liian herkkäkään :D Kuitenkin monipuolisessa ja pitkässä sessiossa tuppaa kortsu menemään huonoksi ja muutenkin toki puhdas ja paljas "käytännöllisempi"
Mies-71
Aiemipi viestini vastaus N40:lle
Mies-71
Eihän se kondomi sinun tuntumaa haittaa mitenkään. Anna olla, hänellä on oikeus käyttää kondomia.
Vierailija kirjoitti:
Moikka!
Käytättekö nykyään kortsua, vai menette ilmeisesti paljaalla? Itse tahdon käyttää, ellen ole varma naisesta. Paljaalla mukavampi tunne, eikä enää näin viiskymppisenä ole liian herkkäkään :D Kuitenkin monipuolisessa ja pitkässä sessiossa tuppaa kortsu menemään huonoksi ja muutenkin toki puhdas ja paljas "käytännöllisempi"
Mies-71
Voisitko vielä valottaa sitä menetelmääsi jolla pääset varmuuteen naisesta?
No siis en harrasta randomeiden kanssa seksiä. Enkä varmaan kenenkään kanssa enää ikinä, en uskalla.
N40
Keskustelemalla. Olen sen verran "old school" mies, että uskon ihmiseen kunhan keskustellaan aidosti.
Mies-71
Niin, noin miehet ajattelee, siksi en ikinä ole enää kenenkään miehen kanssa. Ei ne taudit keskustellessa häviä.
N40
" No siis en harrasta randomeiden kanssa seksiä. Enkä varmaan kenenkään kanssa enää ikinä, en uskalla.
N40 "
Onpa ikävä kuulla tämä asia. Toivon todella, että löydät kumppanin, johon voit luoda luottamuksen. Seksi on kuitenkin iso osa ihmisyyttä, vaikka toki sen ilmenemismuotoja on useita :) Toivotan N40 sinulle paljon kaikkea hyvää, olisi mukava keskustella kanssasi lisääkin.
Mies-71
Vierailija kirjoitti:
Niin, noin miehet ajattelee, siksi en ikinä ole enää kenenkään miehen kanssa. Ei ne taudit keskustellessa häviä.
N40
Eivät toki häviä keskustelemalla, mutta keskustelussa voi kyllä aistia onko toinen kuinka vilpitön kertomassaan yleisestikin. Ja niin kuin totesin, voihan seksuaalisuuttaan harrastaa muutenkin, kuin ainoastaan panemalla.
Mies-71
Jos hän on siisti ja pedantti mies joka ei pidä sotkusta? Kondomissa pysyy erite siistissä paketissa.
Eikös sp-herpes ole noin 20 %:lla väestöstä?