Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin aivan ihanan suklaanruskean Ticketin vk-puvun!! Millaisia kokemuksia Ticketin vk,vaatteista?

02.02.2007 |

Oli tosiaan aivan ihana suklaanruskea välikausi takki ja housut, irroitettava fleecevuori takissa, eikä hintakaan ollut paha n.70e.

Onko tuosta merkistä millaisia kokemuksia?

Kestääkö hyvin kulutusta?

Väri oli ainakin tosi hurmaava, ainakin äidin mielestä :)

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla vielä lisää kyseistä pukua ja siellä hinta 55e.Itse pähkäilen ostaisinko tytölleni vielä pinkin värisen ruskean lisäksi olen jotenkin niiiiiin tykästynyt tähän pukuun.bunuelissa on muuten todella mahtava asiakaspalvelu olin positiivisesti yllättynyt kun olen siellä muutaman kerran käynyt.

Vierailija
22/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin nimittäin ruskean fleecevuorisen asun järkevämmällä mitoituksella muualta.. Tuossa asussa on meidän pojalle mitat väärinpäin, nuo ticketin puvun housut olisivat sopivat vasta ensi vuonna kun takki mahtuisi nyt..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

TyttöNukke72:

Löysin nimittäin ruskean fleecevuorisen asun järkevämmällä mitoituksella muualta.. Tuossa asussa on meidän pojalle mitat väärinpäin, nuo ticketin puvun housut olisivat sopivat vasta ensi vuonna kun takki mahtuisi nyt..

Olen hieman pettynyt setin mitoitukseen,takki on sopiva mutta housut isot.En tiedä,haluanko tytölle hankkia samaa koska mitoitus on hankala :(

Vierailija
24/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintakin yhteensä 35¿! =)

Vierailija
25/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos joku haluaa, voin myydä ostamani 98cm puvun pois, kun ei ole oikein meille sopivaa kokoa sittenkään ja noita pukuja on jo siunaantunut enemmänkin...Väri siis kohuttu suklaanruskea =)

Vierailija
26/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voisin olla tuosta puvusta kiinostunut. Mistäspäin sä olet?

Vierailija
27/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Saisko joltain Bunuelin yhteystiedot, Googletin mutta ei oikein löytyny mitään tietoja? Laittavatko sieltä postin kautta tänne maaseudulle, onko kellään tietoa ja hakusessa ois tytölle 128cm plain set ruskeana tai pinkkinä!

Vierailija
28/93 |
13.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kahdella ällällä, niin jo löytyy :)

( Bulevardi 22

00120 HELSINKI

Puhelin 09-644 293)

Vierailija
29/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ,niimpäs löytyi!

Vierailija
30/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pk-seudulta ollaan =)

Vierailija
31/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin myös kiinnostunut tuosta 98cm puvusta...Ovatko ne housut henselihousut? Entäs siitä mitoituksesta vielä, ovatko housut ns.pitkää mallia suhteessa takkiin?

Vierailija
32/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähköpostiosoite unohtu edellisestä viestistä, se on annihelena@yahoo.com

Vierailija
33/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi tuo asu jo mennä, mutta jos vielä vapaana niin laitatko mulle postia muumi.mamma@luukku.com

Vierailija
34/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain varattua itiksestä sen puvun!

Toivotttavasti nyt onnistais!!

Kiitos vinkistä :)

Vierailija
35/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätin tankoon, kun materiaali oli niin heppoista ja housuissa suorat lahkeet. Tuollaiset suoralahkeiset housut rispautuvat heti rikki, jos ovat sentinkin liian pitkät eli viistävät maata. Lisäksi menee hiekat kenkiin, kun ei ole kuminauhoja. Lisäksi materiaali oli niin ohutta, että meillä housut eivät varmaan kestäisi viikkoakaan...

Vierailija
36/93 |
14.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin tämän kyseisen Ticketin ruskean fleesevuorisen puvun Tanskasta koossa 116cm ja meidän tyttöhän hukkuu siihen. Olisinpa lukaissut tämän ketjun etukäteen, niin olisin ollut fiksumpi koon suhteen ;) Nettikaupasta oli nyt sitten pienemmät puvut jo loppu, joten vaihtaa en enää sitäkautta voi. Palauttaa en pukua aio (enkä myydä), vaan käytän sitten myöhemmin, ellei vaihto onnistu. Haussa siis vaihto 104cm (tai 110cm) pukuun. (Voin tarvittaessa kustantaa molempien postikulut)

Vierailija
37/93 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli varasin itselleni ruskean 104cm setin, mutten sittenkään taida ostaa kun jo ostin vaaleanpunaisen :) On tulossa forumin jesperjunioriin ja soittavat kun siellä. Voin toki ostaa ja postitella, kunhan sovitaan etukäteen. Ja siis pieni varaus on olemassa, ettei tulekkaan, jos ovat sählänneet jotain, myyneet jollekkin muulle tmv...

Vierailija
38/93 |
15.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kiinnostunut tuosta varaamastasi 104cm puvusta. Laitatko sähköpostia neitineppi@luukku.com, jos olet edelleen kiinnostunut toimimaan välittäjänä ;0)

Vierailija
39/93 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on kyseinen puku harkinnassa ja erityisesti kiinnostaa, kun tuo ruskea on sellainen unisex-väri.

Vedenkesto-ominaisuudet eivät tässä varmaan yltäneet Reimatecin tasolle, mutta meille taitaa kyllä tuollainen tulla kaappiin odottelemaan. Kun sopivat puvut on jo hankittu, niin ostan isomman koon siis odottelemaan (onko muut näin höpsöjä?). No, kuitenkin monesti olen jäänyt harmittelemaan, jos en heti hanki jotain tosi ihanaa. Kun ne yleensä loppuvat kaupoista heti.

Vierailija
40/93 |
03.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisko joku, missä noita Ticketin vaatteita on myynnissä pk seudulla=) Akselilla Vantaa, Espoo, Helsinki. Alkoi muakin kiinnostamaan noi vk-asut.

Tiedosta kiitollinen

Heikk@