Tump alkaa vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta ja sovinnolliselta, miten tässä näin kävi?
Miten rebublikaanit sössivät tämän homman näin täysin, ihan huolella vihkoon siis?
En ikipäivänä olisi voinut kuvitella, että Trump vaikuttaisi edes säälliseltä vaihtoehdolta ja nyt vahingossa ajattelen niin. Ensinnäkin Biden on niin surkea vaihtoehto ja nyt sitten vämä sankaritarina tähän päälle.
Ja apua, täällä Suomessa olen äänestänyt juuri Li:tä. En siis millään mittapuulla voi hyväksyä Trumppia, mutta niin vaan alkaa sympatiat valumaan sinne.
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Trumpille ja egolleen ihan valtavan mahtava ja suuri juttu tapahtui. Tähän hän on valmistautunut koko elämänsä. On nyt maailman kirkkaimmassa keskipisteessä, kaikkien valtioiden päämiehet puhuvat hänestä positiivisesti ja toivottavat hänelle kaikkea hyvää. Kaikki puhuvat hänestä! Tämä jää ikuisesti historiaan! Hänen on kerrottu suhtautuneen itselleen epätyypillisen " hengellisesti " tähän tapahtumaan. Hän uskoo että Jumala on hänet pelastanut! Republikaanit ottavat tästä nyt kaiken irti. Valitettavasti jo raamatussa sanotaan "Minä olen sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia"! Trump tulee kompastumaan vielä hekumaansa.
Tämä on horinaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai sovinnollinen Trump? Saas nähdä mihin mittoihin narsismi ja muiden syyttäminen on noussut kun se tollo luulee kai jumalan tai pirun pelastaneen hänet.
Mitä hän on tehnyt Sinulle saadakseen ylleen tämän vihasi tällä palstalla suomessa?
Entä mitä hyvää on tehnyt sulle, kun niin palvot sitä. Ihailet varmaan myös suomalaisia persläpiä, kaikkia raiscaajia ja näitä tämmöisiä pahoja miehiä jotka selviää aina kuin koira veräjästä kaikista sairaista teoistaan? Korruptoituneet limanuljaskat ja huijarit, nekö iskee sun miesmakuusi. Huhhuh.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai sovinnollinen Trump? Saas nähdä mihin mittoihin narsismi ja muiden syyttäminen on noussut kun se tollo luulee kai jumalan tai pirun pelastaneen hänet.
Onhan se varmaa että tuo läheltä piti kihahtaa sille hattuun. Sanoin jo toisessa keskustelussa että piru sen saattoi pelastaa vaikken usko satu olentoihin. Valmiiksi jo uhmaikäinen, valehtelija ja narsisti niin tuo on saletti että pelastuminen saa sen luulemaan vaikka mitä. Olen valittu ja muuta sellaista mitä huru-ukolta voi odottaa.
Mua niin surettaa, ettei Michelle Obama suostunut pelastamaan tota maata.
Saakohan hän yönsä hyvin nukuttua tietäen, että olisi ollut niitä harvoja ihmisiä, jotka olisivat menneet heittämällä Trumpin ohi?
Alkaa vaikuttamaan?
Ainahan se on ollu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hän on tehnyt Sinulle saadakseen ylleen tämän vihasi tällä palstalla suomessa?
Entä mitä hyvää on tehnyt sulle, kun niin palvot sitä. Ihailet varmaan myös suomalaisia persläpiä, kaikkia raiscaajia ja näitä tämmöisiä pahoja miehiä jotka selviää aina kuin koira veräjästä kaikista sairaista teoistaan? Korruptoituneet limanuljaskat ja huijarit, nekö iskee sun miesmakuusi. Huhhuh.
Eri
Juuri heitä meidän on rakastettava vain aina voimallisemmin, Halaa raiskaajaasi niin hän halaa Sinua! <3
Pitää puheen puoluekokouksessa. Veikkauksia kuinka nopeasti vanha Trump muistuu mieleen?
A) Ekan minuutin aikana
B) Ekan 10 minuutin aikana (en tiedä puheen pituutta)
C) Puheen loppuun mennessä absurdia
D) Ei varsinaisessa puheessa mutta möläyttää sitten X:ssä tai muualla
Vierailija kirjoitti:
Trumpille ja egolleen ihan valtavan mahtava ja suuri juttu tapahtui. Tähän hän on valmistautunut koko elämänsä. On nyt maailman kirkkaimmassa keskipisteessä, kaikkien valtioiden päämiehet puhuvat hänestä positiivisesti ja toivottavat hänelle kaikkea hyvää. Kaikki puhuvat hänestä! Tämä jää ikuisesti historiaan! Hänen on kerrottu suhtautuneen itselleen epätyypillisen " hengellisesti " tähän tapahtumaan. Hän uskoo että Jumala on hänet pelastanut! Republikaanit ottavat tästä nyt kaiken irti. Valitettavasti jo raamatussa sanotaan "Minä olen sinun Jumalasi, älä pidä muita Jumalia"! Trump tulee kompastumaan vielä hekumaansa.
On ne kahjoa porukkaa noi amerikkalaiset.
Ahneella on paskanen loppu ja paha saa palkkansa sanotaan, tosielämässä tätä ei koskaan tapahdu trumpin kaltaisille, rikkaille pahiksille.
Trumpikin on kyllä niin paljon velkaa, että en ymmärrä eikö niitä tuolla tarvitse maksaa ikinä takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Syytän muun sukupuolista femcel soijaus poikaa. Noh, jotain hyötyä oli niistäkin, zuuvakit on kuin Sormusten Herran Klonkku, tehtävä hälläkin on täytettävänään.
Vierailija kirjoitti:
Mua niin surettaa, ettei Michelle Obama suostunut pelastamaan tota maata.
Saakohan hän yönsä hyvin nukuttua tietäen, että olisi ollut niitä harvoja ihmisiä, jotka olisivat menneet heittämällä Trumpin ohi?
Vai eikö Biden halunnut väistyä? Muistellaanpa
Vierailija kirjoitti:
Pitää puheen puoluekokouksessa. Veikkauksia kuinka nopeasti vanha Trump muistuu mieleen?
A) Ekan minuutin aikana
B) Ekan 10 minuutin aikana (en tiedä puheen pituutta)
C) Puheen loppuun mennessä absurdia
D) Ei varsinaisessa puheessa mutta möläyttää sitten X:ssä tai muualla
Näyttelyä pitää jatkaa vaalien loppuun asti. Näyttelyähän kampanjointi osittain aina on.
t. kannatan Trumpia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se varmaa että tuo läheltä piti kihahtaa sille hattuun. Sanoin jo toisessa keskustelussa että piru sen saattoi pelastaa vaikken usko satu olentoihin. Valmiiksi jo uhmaikäinen, valehtelija ja narsisti niin tuo on saletti että pelastuminen saa sen luulemaan vaikka mitä. Olen valittu ja muuta sellaista mitä huru-ukolta voi odottaa.
Onneksi oli Jumalan Enkelit valppaina! Pelastivat Herran silmäterän aivan viime hetkellä. Ihanaa rakas. <3
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen professori näkee Trumpin sovittaneen kansakuntansa synnit
Vierailija kirjoitti:
Trump ei ole sovinnollinen muiden kuin hengenheimolaistensa kanssa, joihin kuuluu mm. Putin ja Orban.
Trump halajaa myös Diktaattoriksi, mies oli aivan paskana kun ei tullut uudelleen valituksi, järkkäsi tuon valtauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valuta sympatiat mieluummin viemäriin, hukkaan menee trumpissa
Kanssaihminen hän on siinä missä me kaikki. Pidetty ja vihattu mutta silti arvokas kanssaihminen tässä hetkessä. Miksi hän muka ei ansaitsisi sympatiaa ja vieläpä tämän kaiken tapahtuman jälkeen? Ei tarvitse vastata jos et halua, kunhan mietit hieman mitä kirjoitat jatkossa.
Kanssaihminen, varsinainen juu. Mahtaako se itse tietää, kun kuvittelee olevansa kaikkien ylipuolella ja polkee muita minkä ehtii.
Ei sympatia kuulu ihmiselle, joka tuhoaa muiden elämiä ja nauraa päälle. Pahuutta semmoinen on, ja paha ei sympatialla paremmaksi muutu.
Miten tiedät hänen ajattelevan olevan muiden yläpuolella?
Miten tiedät hänen polkevan muita?
<
Lähde: Donald Trump ja tähän astinen elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Esim. kaltaistesi ylimielisten kusipäiden kiukku on _priceless_.
Kiitos siitä teille ns. suvaitsevaisille... jotka ette suvaitse muita! :D
Ei vaikuta. Ei ole hyvä Bidenkään mutta en pääse näissä vaaleissa äänestämään, joten evvk.