Tump alkaa vaikuttaa ihan hyvältä vaihtoehdolta ja sovinnolliselta, miten tässä näin kävi?
Miten rebublikaanit sössivät tämän homman näin täysin, ihan huolella vihkoon siis?
En ikipäivänä olisi voinut kuvitella, että Trump vaikuttaisi edes säälliseltä vaihtoehdolta ja nyt vahingossa ajattelen niin. Ensinnäkin Biden on niin surkea vaihtoehto ja nyt sitten vämä sankaritarina tähän päälle.
Ja apua, täällä Suomessa olen äänestänyt juuri Li:tä. En siis millään mittapuulla voi hyväksyä Trumppia, mutta niin vaan alkaa sympatiat valumaan sinne.
Kommentit (87)
No meneppä sitten äänestämään trumppia.
Rebuplicaani Trunmb ei ole sovinnollinen, eikä hyvä vaihtoehto.
Trump ei ole rehellinen, eikä ajattele muuta kuin omaa etuaan. Ei ole älykäs eikä sovinnollinen.
Toki USA:n pressanvaalien takana toimivat jotkut muut koneistot. Ei muuten voisi olla niin onnettomat ehdokkaat. Trump on vain nukke, ja se ampuminen oli järjestetty säälipisteiden saamiseksi.
Trump ei ole sovinnollinen muiden kuin hengenheimolaistensa kanssa, joihin kuuluu mm. Putin ja Orban.
Valuta sympatiat mieluummin viemäriin, hukkaan menee trumpissa
Jaa vai sovinnollinen Trump? Saas nähdä mihin mittoihin narsismi ja muiden syyttäminen on noussut kun se tollo luulee kai jumalan tai pirun pelastaneen hänet.
Minun mielestäni Trump on liian woke presidentiksi, mutta minulla on oikeus mielipiteeseeni.
Jos trumpelo on sovinnollinen, minä olen tutankhamon.
Minua oiekastaan surettaa miten suomalainen keskivertotallaaja ei oikeasti saa oikeaa kuvaa ulkomaan tapahtumista. Kaikki uutiset USA:sta suodatetaan demokraattimedioiden kautta ja käännetään sellaisenaan. Ammattitaito nolla.
venäläisten psyop missä kuoli kaksi sivullista toimii.
Vierailija kirjoitti:
Kanssaihminen hän on siinä missä me kaikki. Pidetty ja vihattu mutta silti arvokas kanssaihminen tässä hetkessä. Miksi hän muka ei ansaitsisi sympatiaa ja vieläpä tämän kaiken tapahtuman jälkeen? Ei tarvitse vastata jos et halua, kunhan mietit hieman mitä kirjoitat jatkossa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa vai sovinnollinen Trump? Saas nähdä mihin mittoihin narsismi ja muiden syyttäminen on noussut kun se tollo luulee kai jumalan tai pirun pelastaneen hänet.
Mitä hän on tehnyt Sinulle saadakseen ylleen tämän vihasi tällä palstalla suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Minua oiekastaan surettaa miten suomalainen keskivertotallaaja ei oikeasti saa oikeaa kuvaa ulkomaan tapahtumista. Kaikki uutiset USA:sta suodatetaan demokraattimedioiden kautta ja käännetään sellaisenaan. Ammattitaito nolla.
Voi kyynel. Jokainen voi ihan itse kuunnella trumpin horinoita netistä ilman mitään uutismedioita välissä, kyllä sen persoona on tullut hyvin tutuksi koko maailmalle, ilman Foxiakin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kyynel. Jokainen voi ihan itse kuunnella trumpin horinoita netistä ilman mitään uutismedioita välissä, kyllä sen persoona on tullut hyvin tutuksi koko maailmalle, ilman Foxiakin. 😂
Itsehän seuraan Trumpia suoraan ja en ole huomannut horinoita. Osaatko osoittaa mikä hänen sanomansa on sitä sinun horinaasi?
Minä en ole amerikkalainen enkä siten tietenkään äänestä. Mutta... Donald voi puhua ihan mitä tahansa. Hänen ei tarvitse pitää lupauksiaan. Hän on sairaalloisen itsekeskeinen ihminen ja ajattelee 99% omaa etuaan. Donaldin presidenttiydessä on hyvin pitkälti kyse vain hänestä ja hänen selviytymisestä. Amerikka tarvitsisi jonkun oikeasti pätevän. Miesparka on kuitenkin ajanut itsensä laillisesti niin pahaan kuseen että vain uusi presidenttikausi hänet voi pelastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssaihminen hän on siinä missä me kaikki. Pidetty ja vihattu mutta silti arvokas kanssaihminen tässä hetkessä. Miksi hän muka ei ansaitsisi sympatiaa ja vieläpä tämän kaiken tapahtuman jälkeen? Ei tarvitse vastata jos et halua, kunhan mietit hieman mitä kirjoitat jatkossa.
Kanssaihminen, varsinainen juu. Mahtaako se itse tietää, kun kuvittelee olevansa kaikkien ylipuolella ja polkee muita minkä ehtii.
Ei sympatia kuulu ihmiselle, joka tuhoaa muiden elämiä ja nauraa päälle. Pahuutta semmoinen on, ja paha ei sympatialla paremmaksi muutu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kanssaihminen, varsinainen juu. Mahtaako se itse tietää, kun kuvittelee olevansa kaikkien ylipuolella ja polkee muita minkä ehtii.
Ei sympatia kuulu ihmiselle, joka tuhoaa muiden elämiä ja nauraa päälle. Pahuutta semmoinen on, ja paha ei sympatialla paremmaksi muutu.
Miten tiedät hänen ajattelevan olevan muiden yläpuolella?
Miten tiedät hänen polkevan muita?
miten tiedät että hän tuhoaa muiden elämiä??? WTF? Tämä tarvitsee jo lähteen. Nauraa päälle? Lähde?
rebubligaani voi opetella oikein kiriotusta