Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkien hiusten latvojen tasoitus maksoi 38 €

Vierailija
15.07.2024 |

Aiemmin oli 27 euroa. 

Jatkossa tasoitan itse. 

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kaikki on kallistunut, vai meinaatko että kampaamot on immuuneja hintojen nousulle?

Vierailija
2/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi latvoja pitää tasoittaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Itse tehnyt jo monta vuotta itse itselleni hiusjutut. En värjää.

Vierailija
4/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko meinasit itse veloittaa asiakkailta hiustenleikkuusta, jos olisit ammatiltasi kampaaja ja maksaisit tilavuokraa, yrittäjäeläkettä ja muita pakollisia kuluja?

Vierailija
5/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri tasoittaa latvani = 0 € 😊

Vierailija
6/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, osta lidlin harmaita saksia 3 kpl paketti 3 eurolla sitten, kun on erämyynnissä. Niillä leikkaa hiukset ihan hyvin ja hintaa tulee se 3 euroa. Uudestaan niillä saksilla ei yleensä voi leikata, mutta halvempi kuin parturi. Vielä vinkki: Leikkaa hiukset kolmessa osassa. Jaa ne ponnarirenksulla kolmeen osaan ja leikattava osa auki ilman ponnaria. Peilit, joilla näet taakse ja lisäksi kameralla takaa päin kuva, josta voit tarkistaa, onko tasaista. Yksi osa kerrallaan. Jos on niskatukkaa, voi leikata kaksi kerrosta erikseen, jolloin päällimmäiset hiukset voi laittaa pinneillä ylös kiinni, kun leikkaa alempaa kerrosta. 

Vierailija
7/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät fiskarsin hiustenleikkaussakset maksoi muistaakseni 21e. Paras hankinta ikinä. Se ja hennaväri eli lasken säästäväni noin 1600e vuodessa siitä, että itse napsuttelen vyötäröpitkät hiukset tasaan ja värjään hiukset joka toinen kuukausi. Pitkien hiusten luomuväri maksaa vähintään 250e / kerta.

Vierailija
8/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tarpeeksi moni asiakas reagoi hintoihin ja leikkaa itse, hinnat nousevat nousemistaan. Olen leikannut enimmäkseen itse, koska kampaamoissa ei ymmärretä, mitä perusmallia haluan hiuksiini. Nykyään se ongelma käy entistä enemmän kukkarolle.

Vierailija
9/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käym maalla. 17 euroa. 

Vierailija
10/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parturikulut. Yksi turhimmista menoeristä, mihin naiset käyttävät matalampia tulojaan.

Antakaa kasvaa. Voitte laittaa sitten letille ja letistä pätkäistä latvat tasaiseksi.

Lisää säästövinkkejä klo 16:42.

Vierailija
11/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko meinasit itse veloittaa asiakkailta hiustenleikkuusta, jos olisit ammatiltasi kampaaja ja maksaisit tilavuokraa, yrittäjäeläkettä ja muita pakollisia kuluja?

Ihan sama mitä kuluja yrittäjälle tulee, niin 38€ on törkyhinta latvojen tasoittamisesta ja korotus 27€sta melkoinen, onko se mielestäsi fiksua että osa asiakkaista ei käy enää ollenkaan

Vierailija
12/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi latvoja pitää tasoittaa?

Ja mitä se oikeastaan edes tarkoittaa?

Vierailija
13/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mitä kuluja yrittäjälle tulee, niin 38€ on törkyhinta latvojen tasoittamisesta ja korotus 27€sta melkoinen, onko se mielestäsi fiksua että osa asiakkaista ei käy enää ollenkaan

Niin, sinulle se varmaan on ihan sama, sille kampaajalle ei ole. Liiketoiminnan pyörittäminen tappiolla ei ole kannattavaa.

Huomaa että suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä näistä asioista.

Vierailija
14/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, osta lidlin harmaita saksia 3 kpl paketti 3 eurolla sitten, kun on erämyynnissä. Niillä leikkaa hiukset ihan hyvin ja hintaa tulee se 3 euroa. Uudestaan niillä saksilla ei yleensä voi leikata, mutta halvempi kuin parturi. Vielä vinkki: Leikkaa hiukset kolmessa osassa. Jaa ne ponnarirenksulla kolmeen osaan ja leikattava osa auki ilman ponnaria. Peilit, joilla näet taakse ja lisäksi kameralla takaa päin kuva, josta voit tarkistaa, onko tasaista. Yksi osa kerrallaan. Jos on niskatukkaa, voi leikata kaksi kerrosta erikseen, jolloin päällimmäiset hiukset voi laittaa pinneillä ylös kiinni, kun leikkaa alempaa kerrosta. 

Ostaa kunnon sakset kerralla - maksaa edelleen vähemmän kuin yksi kampaamokäynti

Vierailija
15/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin yrittäjä ja silti säästän siellä, missä pystyn. Hiustenleikkaus ja värjäys nyt vaan sattuu olemaan asioita, joita köyhän perheen lapsena olen oppinut tekemään itse.

Vierailija
16/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuttersissa 29e on myös aivan liikaa alle 5 minuutin tasoitusleikkauksesta.  Tosin toisella kerralla samaan operaatioon meni lähes 30 minuuttia ja jälki oli silloin erinomaista. Ei pitäisi olla noin suuria eroja samalla hinnalla tehtävän työn kestossa, laadussa eikä tekijän ammattitaidossa.

Ymmärrän kampaamohinnat silloin, kun kunnolla leikataan mallia, tehdään raitoja tai värjätään, mutta en näitä nonstop-partureita, joiden työntekijöiden taidoissa on noin suuria eroja. 

Vierailija
17/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edullistahan tuo nyt vielä on.

Itse kävin kesän alussa tyvikasvua värjäyttämässä ja pikkasen muutettiin väriä. Vyötäröpitunen tukka 850e.

Sen jälkeen kävin vielä parturissa, kun halusin uutta tyyliäkin. 150e leikkaus.

Jep. Tonni tästä kesäharjasta! On upea ja moni muukin ihastellut. Kyllä kelpaa.

Vierailija
18/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikkakunnallanne on ammattiopisto, jossa on parturi-kampaajalinja niin sieltä saa edullisesti hiustenleikkauksen. Aikoja on rajatusti, leikkaaminen voi kestää, mutta hinta ei päätä huimaa. Sama koskee myös kosmetologipalveluja, kuten jalka- ja käsihoitoja. Itsellä on kädet kovilla töissä ja on kiva välillä nauttia käsihoidosta. Hinnat on varmaan nousseet, mutta hiustenleikkaus viimeksi oli 15€ ja käsihoito 25€.

Vierailija
19/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, sinulle se varmaan on ihan sama, sille kampaajalle ei ole. Liiketoiminnan pyörittäminen tappiolla ei ole kannattavaa.

Huomaa että suurimmalla osalla ei ole mitään käsitystä näistä asioista.

Jos liiketoiminnan pyörittäminen on tappiollista, sitä ei kannata tehdä. Jos yrittäjänä et pysty antamaan asiakkaalle LISÄARVOA palvelullasi, ei se ole asiakkaan vika. Jos asiakas saa mielestään saman lopputuloksen lidlin 3e saksilla kuin kampaamossa, niin siinä vaiheessa siihen kampaamon palveluun kannattaa harkita lisätä jotain sellaista jota asiakas ei itse saa. Päähieronta. Aromaterapia. Hiljainen palvelu.

Esimerkiksi minä ihan mielelläni maksaisin paikalliselle hiusyrittäjälle siitä, että hän tekisi pitkien hiusten liukuvärjäyksiä. Mutta eipä kiinnosta yrittäjää kun siinä kuulemma menisi niin kauan aikaa. Joten ei sitten.

t: yrittäjä joka leikkaa itse omat ja puolison hiukset

Vierailija
20/77 |
15.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään tarvitse käydä kampaajalla. Aina voi tehdä kaiken itse ja säästää. Mihin me minkään alan ammattilaisia tarvitaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan